flower82 Ja dat bedoelde ik! Wat fijn Flower82. Hier ook geen misselijkheid meer. Ik denk dat het komt omdat ik niks meer ruik door de verkoudheid dat scheelt denk ik een heel stuk. Ik zal je wel toevoegen in de lijst. Ik hoor de leeftijd & datum wel.
@sugarblossom ik ben 30 jaar en ik heb 8 januari de eerste echo Bedankt alvast! Fijn dat de misselijkheid bij jou ook minder is!
AUGUSTUS 2013 MAMA`S 1. BabyR - 25jr - 2e kindje Treubabylove - 24jr 2e kindje 2. Mama van Shaun - 29jr - 2e kindje 3. Senna82 - 30jr - 1e kindje Cmvmens - 26jr 3e kindje 4. Tilaena - 35jr - 1e kindje Mamalin83 - 28jr 2e kindje 6. Jootje86 - 26jr 1e kindje 12. Lov23 - 29jr - 3e kindje Fressie - 27jr - 1e kindje Sugarblossom - 28jr - 1e kindje Noppie87 - 25jr - 1e kindje 13. Maregmo - 26jr - 2e kindje 17. Flower82 - 30jr - 2e kindje 18. MamaAnnelies - 21jr 2e kindje Jette 1976 - 36jr 1e kindje 22. Madeliefste - 28jr - 1e kindje 23. Voortje86 - 1e kindje (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken: 12 dec. Sugarblossom - Belafspraak IVF verpleegkundige 17 dec. Senna82 Intake verloskundige + echo 18 dec. cmvmens - Intake verloskundige 18 dec. Jootje86 - Echo 19 dec. Maregmo - 1e afspraak gynaecoloog 20 dec. Treubabylove Intake verloskundige + echo 20 dec. BabyR 1e echo 21 dec. Mamalin83 - Intake verloskundige + echo 27 dec. Mama van shaun Intake verloskundige 27 dec. Jootje86 - Intake verloskundige 3 jan. MamaAnnelies - Intake verloskundige + echo 3 jan. Sugarblossom - Intake + 1e echo 8 jan. cmvmens 1e echo 8 jan. Flower82 - 1e echo
Ik ben op bepaalde momenten nog echt wel misselijk . Ik ben ook van de tweede zwanger maar ben zo onzeker als ik weet niet wat terwijl ik er geen echte rede voor heb. Bij mij aan mijn vaders kant zitten 2eiige tweelingen dat maakt mij wel nerveus
Tijdens de echo zei de gynaecoloog op een gegeven moment; even kijken of het er ook maar één is... Manlief bekende het naderhand toch wel erg warm te hebben gekregen toen ze dat zei, haha. Maar het is er echt maar één.
Lijkt me ook erg moeilijk sugarblossum voor jou om blindelings vertrouwen te hebben in je lichaam en dat alles maat goed komt.... Jij ben natuurlijk niet meer zo lekker naief zoals je dat normaal bent in je eerste zwschap. Maa met die knallers van een testen van jou komt het helemaal goed!
@truebabylove ik vindt dat je nooit meer zo makkelijk kwa druk maken door een zwschap heengaat als je eerste keer... Die 20 weken echo vond ik ook zo eng die tweede keer....je weet nu er goed wat er in je lijf groeit en wat voor een wonder het eigenlijk is. En die echo pfffff wat kijken ze al een hoop na! Wil niemand ongerust maken nu hè hahahahaha...maar voor diegene die al een kindje hebben snappen me vast. Hier nog steeds geen bloedverlies dus hoop dat ik vanaf maandag weer lekker ongerust mag meekletsen met jullie....is hier zo gezellig !
Super Lov!! Dat dat kleintje van jou zich maar goed vasthoud! En idd, de 1e keer ben je toch een stuk onbevangener zwanger. Nu denk je veel meer na bij het geluk wat je al hebt, en of het nog wel een keer goed gaat allemaal. Je staat nu meer stil bij wat er ook allemaal mis kan gaan...
Ja echt wel.........ook als je de eerste keer een bevalling hebt......dat er dan echt een kindje uitkomt! De tweede keer ben je ook weer in shock hahaah maar anders dan je eerste keer. Ja we duimen verder!
Ik ben er helemaal mee eens. De eerste zwangerschap is goed verlopen en toen stond ik er heel nuchter in, liet alles op me af komen. Nu weet je hoe alles is en gaat en is het afwachten hoe het nu zal gaan. En toch wel de spanning naar de echo en of het gezond is. Ik merk dat ik er nu heel anders in sta,ben wel heel blij, maar denk dat ik nog blijer en geruster zal zijn na de eerste echo.
Dit is toch echt mijn eerste kindje en ik sta er alles behalve onbevangen en rustig in, ik maak me nu zelfs druk omdat ik vandaag niks voel: geen krampen, geen misselijkheid, merk nog niks aan mijn borsten...vind dit echt doodeng! Dat wordt nog wat de komende 36 weken
Lov23 Dank je wel meis, lief!! Ik hoop zo dat je hier kan blijven maar heb er een goed gevoel over. Kop op!! Ik zag opeens babysokjes liggen op de aanrecht waar ik de Babydump catalogus had uitgepakt. Ik had het helemaal niet gezien waaaah zo schattig die sokjes!!
Ja maar jij staat er toch al heel anders in niet. Super trouwens dat je zwanger bent! Gefeliciteerd.....was even wat afwezig hier ... @sugarblossum ik hoop het maar. In het andere aug topic heeft iemand ook net een mk gehad.... veel bloed verloren en geen pijn..... Maar moet wel zeggen dat bij mij na de echo het bloedverlies juist afnam. Lijkt me sterk als ik ergens tussendoor mijn kindje verloren ben... Nu net even een druppel bruinverlies dus zoals het er nu uitziet is het echt gestopt. Heb zelfs alweer wat last van mijn liezen.....misschien groeit er wat daarbinnen!
Nee vorige week weet het niet precies hoever ik ben onregelmatige cyclus maar had vanmiddag een top test