Jij hebt natuurlijk je cyclus ingevoerd bij de banner Ik ook maar ik denk ook dat ik,korter zwanger ben.....al is het bij mij even nog de vraag hoe het verder loopt... Maar je bent denk ik eerder 4-5 weken zwanger dan
Eigenlijk moet je alitjd van je langste cyclus uitgaan.... Jij teste dus zo laat positief dan kan je nooit langer zwanger zijn dan je banner nu aangeeft. Snap je? Je bent dan nu echt pas 4 weken hoor.....
Nou je weet het dalijk echt als je een echo hebt gehad. Zou het wel even aangeven bij de vk dat je niet precies weet hoe ver je bent. Anders krijg je te vroeg een echo em gaan ze ervanuit dat je langer zwanger moet zijn en denken ze misschien dat er iets mis is....
Hoi meiden, snel alles bijgelezen en nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Ik las ook dat iemand meedoet met moeders voor moeders, ik ook! Ook een dikke vette knaltest
Misschien past het onderwerp hier niet omdat er ook al ergens een topic over zweeft op het forum maar........ Zijn jullie nu nog aan het nadenken over switch zorgverzekering of verzekeren jullie gewoon extra bij .... bij de zorgverzekeraar waar je nu zit. Ik zit namelijk bij een zorgverzekering die de eigen bijdrage niet vergoed, en kan overswitchen naar een voordeligere verzekering... Volgende vraag; nemen ze je dan aan? Als blijkt dat ik volgend jaar gewoon die dingen opneem? en ze het er dan achter komen, zien dat ik daarom de verzekering heb genomen? Misschien past de vraag hier niet, excuus dan....
Hoi Chantal, gefeliciteerd en welkom! Jootje, mooie test! Ik heb ook zo eentje, mooi in een doosje, hihi. Onzekerheid, volgens mij mag je gewoon switchen hoor. Tenminste, bij mijn dochter zijn we toen ook geswitched van een basis naar een uitgebreidere verzekering. En het jaar daarop weer terug naar een basis verzekering. Heeft niemand ooit wat van gezegd. Volgens mij mag dat gewoon hoor. Naar welke verzekering wil je dan gaan? Sugar, ik ga ook eens wat boekjes bestellen, hihi! Heb je ook al een babydoos aangevraagd, of dat nog niet?
Mamalin83 De bedoelen is om me bij een hele andere verzekeraar te laten verzekeren. De verzekering die ik nu heb, vergoedt niet alles. Ook niet als ik alles upgrade.... ik blijf eigen kosten houden... dus zou ik van A naar B kunnen ipv gewoon een uitgebreidere verzekering... Ik heb nu De Friesland maar wil bv naar een hele andere zorgverzekeraar... ik hoop dat het duidelijk is...