augustus 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Senna82, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Laatste menstruatie 11 nov, 2x positieve ovulatietest 27-28 nov, tempstijging daarna, kruis gekregen van FF...dat kan niet missen lijkt mij ;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nee.........nou dan zijn het er idd misschien 2!

3. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb een echo gehad met shaun met 8. Weken en hartje deed het goed

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Jaaaaa vandaag precies 5 weken!! & een Clearblue met 3+ erop nu:

Bekijk bijlage 292706

Kom straks lekker babbelen meiden. Het huis staat hier op zijn kop. Gister geen fut voor gehad. Liefs!!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super sugar!!

6. Cherrygirl

27 nov 2012
    48
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Hey meiden
    Ten eerste van harte gefeliciteerd ik ben 15-08-2013 uitgerekend en ben nu 5weken en 4dagen heen mijn vriend en ik zijn er heel blij mee alleen de emotieswings putten me uit

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Welkom cherry....gefeliciteerd ...lekker hè die hormoontjes hahah

8. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier alles weer aan kant zo werken van 13.30 tot 22:00 hopelijk niet te moe vanavond en morgen housewarming heel veel zin in

9. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu ruim 6 weken, volgende week ein-de-lijk eerste echo (vind het zo spannend!). Gisteravond en vanmorgen van die krampen alsof ik ongi wordt. Hebben jullie dat ook? En voelen jullie je al zwanger?

10. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kitty ik heb er ook zo nu en dan last van ik moest laatst heel nodig naar de wc had erge krampen en ik dacht echt van nu is het gebeurd maar het zit tot nu toe nog veilig opgeborgen ik mag ook volgende week voor de echo wanneer mag jij?

11. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend, wij mogen woensdag. En jij?
    Tja, als ik op symptomen van begin van de zwangerschap zoek, kom ik vooral misselijk tegen en daar heb ik (gelukkig) (nog) geen last van. Over flinke menstruatiepijn lees ik niet veel. Geruststellend dat er meer zijn en bij wie het allemaal nog goed gaat!
    Voel me verder ook niet echt zwanger ofzo, jij wel? Ben er verder wel veel mee bezig, zit continu op dit forum :D en ben er in mijn hoofd wel veel mee bezig, maar zou zo graag een "zwanger-gevoel" hebben... Maar ja, misschien komt dat na de 1e echo, als we echt een hartje hebben gezien wordt het vast 'echter'!

12. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik las even terug en zie dat jij donderdag mag, spannend! Zal voor je duimen!

13. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja indd donderdag ben ook zo nerveus ik voel me aan de ene kant wel zwanger maar aan de andere kant niet met de echo is het toch die extra bevestiging ik wil misschien ook even kijken voor een doptone.

Maar spannend hoor woensdag hoever ben je dan precies. Ik donderdag 8 weken ik mocht niet eerder komen omdat het ook nog te vroeg kan zijn...

14. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik woensdag 7 weken en 1 of 2 dagen ben. Is dus vrij vroeg, maar volgens vk moet je dan een hartje kunnen zien en horen. Over de doptone, leek mij ook leuk, maar heb er ook lichtelijk verontruste dingen over gehoord en gelezen, zie onderstaande: Geen idee of het bangmakerij is, maar ik zou er zekerheidshalve, zeker voor de 15e week - heel voorzichtig mee zijn
    Succes met aftellen naar donderdag!

afkomstig van: Doptone, gevaarlijk? - BABYenKIND
    De doptone is zeker niet vergelijkbaar met de onze, maar technisch gezien weet ik niet goed wat daar voor- of nadelen van zijn. Wat ik wel weet is dat het luisteren naar harttonen van de baby vóór de 15-16 weken zwangerschap ontraden wordt! De baby is dan nog volop in ontwikkeling en de straling die de doptone uitzendt zijn vele malen hoger dan met een echo. (Ik heb ooit eens gelezen geloof ik dat je met 1 minuut luisteren 30 min kan echo-en om dezelfde hoeveelheid straling te genereren). Het luisteren naar het hartje zo vroeg (en zo lang!) zou gehoorschade kunnen opleveren, dat is de reden waarom veel verloskundigen dus niet meer vroeg naar het hartje luisteren. Mits er uitsluitend op medische indicatie wordt geluisterd en daarbij de richtlijnen worden gevolgd door de verloskundige (dus niet te lang luisteren) dan zou de doptone in principe niet schadelijk zijn voor de baby.

15. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor de tip ik ga overleggen de 24ste met mijn vk kijken wat hun er van vinden ben benieuwd... Jij ook succes met aftellen naar woensdag heb je de echo in de ochtend middag of avond?

16. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig in de ochtend (duurt me dan al lang genoeg, haha), ik laat wel even weten hoe het gegaan is. En jij, ochtend middag of avond?

17. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de gelukkige die savonds mag kwart voor a.c.h.t dus moet nog langer wachten... Ben zo nerveus en heb al een meid hoor maar daarbij had ik echt nergens last van... En nu vol angsten op naar donderdag en jij toi toi toi woensdag

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    AUGUSTUS 2013 MAMA`S

1. BabyR - 25jr - 2e kindje

Treubabylove - 24jr – 2e kindje

2. Mama van Shaun - 29jr - 2e kindje

3. Senna82 - 30jr - 1e kindje
    Cmvmens - 26jr – 3e kindje

4. Tilaena - 35jr - 1e kindje
    Mamalin83 - 28jr – 2e kindje

6. Jootje86 - 26jr – 1e kindje

12. Lov23 - 29jr - 3e kindje
    Fressie - 27jr - 1e kindje
    Sugarblossom - 28jr - 1e kindje

Noppie87 - 25jr - 1e kindje

13. Maregmo - 26jr - 2e kindje

17. Flower82 - 30jr - 2e kindje

18. MamaAnnelies - 21jr – 2e kindje
    Jette 1976 - 36jr – 1e kindje

22. Madeliefste - 28jr - 1e kindje

23.
    Voortje86 - 1e kindje

Datum nog niet bekend Chantallcindy - 22jr - 1e kindje

(?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Afspraken:

12 dec. Sugarblossom - Belafspraak IVF verpleegkundige
    17 dec. Senna82 – Intake verloskundige + echo
    18 dec. cmvmens - Intake verloskundige
    18 dec. Jootje86 - Echo
    19 dec. Maregmo - 1e afspraak gynaecoloog
    20 dec. Treubabylove – Intake verloskundige + echo
    20 dec. BabyR – 1e echo
    21 dec. Mamalin83 - Intake verloskundige + echo
    27 dec. Mama van shaun – Intake verloskundige
    27 dec. Jootje86 - Intake verloskundige
    27 dec. Chantallcindy - 1e echo

3 jan. MamaAnnelies - Intake verloskundige + echo
    3 jan. Sugarblossom - Intake + 1e echo

8 jan. cmvmens – 1e echo
    8 jan. Flower82 - 1e echo

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sugar ik heb maandag weer een echo....zou je zo lief willen zijn om deze erbij te zetten voor mij.....op de iPad gaat het niet zo makkelijk haha

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Lov23 & Chantallcindy & Mama van Shaun Als ik een echo krijg ben ik 7 weken en 5 dagen (bijna 8 weken) ook laat he? haha kwam vast door die feestdagen.

Madeliefste jaaa is leuk joh dat boek! Moet alleen nog een foto van mijn buik erin doen zie ik bij de eerste maand... De Zwanger Agenda kun je hier aanvragen klik hier veel plezier in de stad vandaag :p

Truebabylove
    Succes volgende week en natuurlijk met stoppen van roken. Ik heb nooit gerookt en nog steeds niet maar mijn ouders altijd wel ik weet van hun hoe moeilijk het is. Ik kan zelf niet tegen roken. Partner rookt ook niet. Zo spannend he wil ook zo graag die echo duurt alleen nog zolang. Wat is een doptone?

Cherrygirl
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina