Ik heb ICSI gehad maar krijg met 8 weken pas een echo terwijl ik van meerdere meiden uit de MMM horen die sneller een echo krijgen. Vreemd he? Elk ziekenhuis denk ik anders. Mag ik vragen in welk ziekenhuis jij zit? Ze zeiden ook dat ze toch willen dat ze het hartje dan willen horen. Ook al heb ik zelf 3+ vroege miskramen gehad doen ze nog niet eerder geven. P.S. hoelang moet jij nog Utrogestan gebruiken? Hier nog tot woensdag. Ik raakte vannacht in paniek om zo snel ermee te stoppen. Vandaag IVF arts gevraagd of ik nog langer door mocht gaan maar volgens haar mocht dat niet uitmaken en moest ik woensdag de laatste nemen.
Lov23 Moet ook! We zijn hier om elkaar steun en tips te geven... om te zorgen dat we verder onbezorgd kunnen genieten
Hoop moeten bijlezen. Alle nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd vandaag veel last gehad van mn buik, onderin. Met rust werd het wel minder, maar was wel ff lastig op het werk, ook omdat ze nog niet weten dat ik zwanger ben. Ik werk in de zorg en moet veel lopen. Ik heb het wel rustiger aan gedaan en ben de dag doorgekomen, morgen hopelijk beter. Iedereen een fijn weekend
Fressie Yes nog even wachten haha wachtend nu geduldig af. Nu nog even de feestdagen en proberen te genieten. Ik ga na de eerste echo wel iets kopen voor de baby durf net zoals jou nog niet eigenlijk
Flower82 Awww Flower, even douche nemen of kruik nu? Op je werk lijkt me dat inderdaad heel moeilijk. Probeer je rust te pakken meid. Jij ook een fijn weekend en voor iedereen!
Wat fijn om te horen dat het bloeden ge stop is. Gelukkig is het al bijna maandag en dan hebben jullie hopelijk meer zekerheid.
Zoo ben ff een paar daagjes niet op het forum geweest en moest heel wat pagina's terug lezen. Erg gezellig hier.. En het word ook steeds drukker. Alleen maar positief. Alle nieuwe zwangere gefeliciteerd en lekker genieten! @hier gaat het allemaal eigenlijk wel goed, gelukkig geen las van misselijkheid. Alleen nog steeds lekker onrustige darmen, moeër dan normaal, rare nachten, krampjes bij me baarmoeder waar ik alleen maar blij mee ben want dat betekend dat me baarmoeder aan het groeien is en vanaf vandaag pas licht gevoelige borsten. Al met al valt deze zwangerschap me ook weer erg mee, hopelijk blijft het zo . Heb het er wel heel er moeilijk mee om het niet aan andere te vertellen. Wij hebben besloten dat we het mijn schoonouders gaan vertellen met kerst, voelt alleen zo ver weg hihi. Hoe ervaren jullie het dat jullie nog niks aan mensen vertellen? Of hebben jullie het wel al verteld?
Ik zit in het reinier in voorburg, met 5 weken kunnen ze he vruchtzakje al zien zitten, en me 6 ook een hartje horen. Ik ga vandaag ook om meer utrovragen, vindhet ook nog niet safe ermee te stoppen. Als ik niet krijg was zojuist delaatste utro. Mare krijg ik niet bel ik me vriendin de huisarts wel Wedde dat ik het dan wel krijg Lov23 ook ik duim maandag mee! @babyspullen, tja ehhhh... Wij hebben al een kamer vol, het enige wat we nog niet hebben zijn het kamertje, kinderwagen, maxicosi, en tot verkort e kind. Had in het begin veel gekocht met het idee owww dathebben we straks toch nodig als ik nu iederekeer wat kleins koop dan verspreid ik mooi de kosten... Tja ehhhh hoe nu ook (bij een eenling) geen kleertjes en bed/badspllen te kopen enzo. Vooronze situatie nu is datwel weer handig.
Ik heb al 2 rompers in maat 50 maar dat is meer om te vertellen dat Shaun een brusje krijgt verder shop ik pas met 18 weken als we het geslacht weten. Ik heb nog zoveel van Shaun dus eerst utzoeken en kijken wat kan (zowel jongen als meisje) en dan shoppen. Shaun had zoveel kleding dat meer dan de helft niet gedragen is
Oh dames, ik ben zo'n doos...ik ging net nog één test doen omdat ik me zorgen maakte omdat ik de afgelopen dagen ineens wel mijn borsten voelde en nu niet meer. En...die test was dus een stuk lichter. Maak me onwijs veel zorgen natuurlijk nu, wat ellendig dit
Hallo Dames! Mag ik me ook bijvoegen? Ik heb al heel wat pagina's gelezen, wat een gezelligheid hier! Ik heb niet alles kunnen lezen hoor, maar vanaf nu ga ik het zeker bijhouden! 2 dagen geleden er achter gekomen dat ik zwanger ben, vanmorgen dacht ik, laat me nog eens een testje doen, had er toch nog één liggen van de kruidvat 2v5, en hij wordt gelukkig donkerder! Ook heb ik me al opgegeven voor MvM, maar wanneer krijg je eigenlijk iets te horen? En 23 januari heb ik de eerste afspraak+eerste echo, zoo spannend! maar het duurt nog zo langgg.. Gisteren avond bij Familie geweest, en normaal zeg ik niet snel nee tegen een wijntje, dus ze pakte vanzelfsprekend al een wijnglas voor mij, "nee, ik hoef niet, heb niet zo'n zin in een wijntje"... grrr wat ongemakkelijk he? en ik rook eigenlijk ook, maar sinds ik het weet ben ik dus aan het stoppen met roken, dus gisteren vroegen ze me mee voor een sigaret, nee ik hoef niet, probeer te stoppen.. voor mij heel doordacht, hopelijk voor hun niet hahaha Groetjes Martina
@mamaannelies, als wij het volhouden vertellen we het het kerst. Nadeel iedereen om ons heen weet van de ivf, dus gaat nog moeilijk worden bij sommige die bijdehand hebben meegerekend. Miss mijn moedere dinsdag al is, een mooi bday kadotje. @mamashaun, wat we hebben is neutraal tot maat 68. Als het een meid wordt krijgen we veel uit de doorschuif. We hoeven eigenlijk geen kleertjes bij te kopen, tot 62 zijn we klaar ( tenzij 2 ling), 68 ook al veel maar oen ze toch ook langer mee.