Mooi hoor!! Kun je trots op zijn..... Ik heb met 2 van KV getest en een week later met Clearblue digital.... nu niet meer testen, wordt ik alleen maar onzeker van hihi... Heb wel een onwijs lage bloeddruk, gister gemeten 110/59 en vandaag 100/55... Vandaag maar aan de dropjes ....
Ja, het is gelukkig lekker Vanmiddag lekker naar de kerstmarkt, heerlijk... en dan moet ik me wel goed voelen
hoi kan ik me nog bij jullie aansluiten? ik heb gister getest en zwanger!! volgens mij ben ik de 22e uitgerekend. @ sugarblossom: grappig dat ik je hier weer tegen kom. en wat fijn dat je zwanger bent!!!
Lot, welkom en gefeliciteerd! Vraagje: zijn jullie ook zo moe? Heb niet heel veel gedaan, ff naar het dorp en zakjes eten naar dierenasiel gebracht, maar ik ben gewoon gesloopt.
Ben de hele week al voor 10 uur op bed. 1 avond zelfs om half 9 al. Nu lig ik ook weer voor pampus op de bank, en ik moet nog zoveel doen, straks maar weer wat doen.
Hier heel moe en beroerd. Heb eigenlijk teveel gedaan vandaag maar ik zou het huis gister al doen maar kwam weer niks van. Heb alleen gevraagd of mijn vriend morgen even wilt dweilen, prullenbak wilt legen en de mand van de hond wilt doen met al dat zand daar kom ik liever niet mee in aanraking en heb beetje bandenpijn nu. Maar dat wilt ie wel. Heb nog een lief cadeautje gehad vanwege de moeilijke tijd & van in het ziekenhuis/punctie etc. zooo lief!!! Ga nu rustig aan proberen te doen. Het huis is in ieder geval bijna aan de kant. Alleen de was boven nog ligt best veel. Maar morgen of overmorgen maar hoor.
Jeeej we gaan gourmetten vanavond! Lekker gezellig met z'n 2-en even vieren hadden we nog niet gedaan!
Oh ik ook niet.....maar als ze zo klein zijn en ze spelen met van alles.....oh jonge daar moet je echt tegen kunnen en je erover heen zetten dat het niet ,eer mooi opgeruimd kan zijn de hele dag hahaha
Lov23 Hihi ja dat moet nu wel. Eetsmakelijk lekker joh Lov! Moet je eens zien hoe schaaatig babykamertje Bekijk bijlage 292950 Babypark Babykamer Vigo Wit