Hahahaha nou wanneer je kindje echt geboren wordt weten ze toch niet Idd zolang het meer goedgaat....!
Dankjewel Lov, ik heb je berichtjes al een poosje bij gehouden.. jeetje meis wat spannend voor je! Ik hoop op een mooie echo voor jullie morgen! Ik ben bezig met de kerstboom in elkaar zetten (een nepperd) djies.. eerste zwangerschapskwaal.. misselijk en duizelig! (ik denk door het bukken)
Lely welkom!! Ik vind kwaaltjes alleen maar iets om van te genieten, zolang we die hebben zit het gewoon goed! Kom maar op, zou ik zeggen!
Klopt Maar het zou fijn zijn als het even kan wachten tot na het in elkaar zetten van de kerstboom het duurt nu zo lang Ik ben wel heel blij met de steekjes in mn buik, die mogen rustig door blijven gaan. Maar misselijk moet nog heel even een half uurtje wachten aub
Bedankt voor de reacties, ik heb vandaag af en toe nog rozig verlies gehad. Hopelijk blijft het hierbij. Vandaag veel misselijk geweest. Ideeen om te vertellen dat je zwanger bent.. Bij onze eerste hadden we onze (schoon)ouders een kado gegeven, een slof of slab met omatekst er op. Voor nu vind ik het leuk om onze kleine man een shirt aan te geven met de tekst ik word grote broer!
Flower, misselijk is een goed teken! Lely, ik word juist onzeker van de krampjes. Schik er steeds van en denk dan oh neee, het zal toch niet....
Lieve, lieve Lov23, mijn kaarsen branden al voor je! Het MOET goedkomen! Hier, al een paar dagen griep....... Weinig online dus. Zodra ik me beter voel kom ik weer lekker op iedereen reageren
Waaah nou hier niet meer misselijk ik maak me nu de hele dag zorgen haha lees dat jullie allemaal misselijk zijn. Ben nog gaan testen daardoor maar gelukkig knalde die streep er vanaf. Ik ga jullie gauw bij lezen.
Sugar ik word sowiezo snel misselijk, zelfs al als ik niet kan poepen n me buik te vol zit, word ik misselijk dat ik naar de wc ga en als ik geweest ben is het weg. Ik word nu blijkbaar ook misselijk van een lege maag, eet ik, een crackertje, wordt het direct minder. Jette, beterschap!
Sugar geen kwaaltjes hoeft niks te betekenen met me dochter had ik helemaal nergens last van.. Komt echt wel goed dikke kus
Dames: allen gefeliciteerd! Ik heb me ook net ingeschreven bij verloskundigenpraktijk Groningen... Uitgerekend op 13 augustus, eerste echo is op 18 januari, ook dan intake. Is ons tweede kindje. Hoewel ik heb gedroomd van een tweeling. Een week eerder droomde ik van een positieve test en hij was knetterpositief (bij de oudste was dat pas ruim een week na NOD).
Onzekerheid Lekker dropjes, het is inderdaad handig bij een lage bloeddruk. Wat leuk kerstmarkt was het gezellig? Jette Beterschap!! Hopelijk knap je snel op. llkh1984 Jaaa heel erg vanmorgen net wakker en wilde meteen weer terug hahaha. Lely27, BiancaE, NTP Welkom erg gezellig en gefeliciteerd!! NTP ook zwanger via ICSI zie ik net als ons na een lange tijd, mooi hoor! Mamalin Gaaf he en die sokjes vond ik vooral helemaal leuk hihi. Flower82 Ja willen we zeker weten ^_^ Mag wel na 3 jaar kom maar op Oh jee die roze afscheiding is hopelijk van een gesprongen adertje. Truebabylove Ben ook opzoek naar bh's maar vind het moeilijk ik weet niet wat beste is om te kopen... Lov23 Dank je wel zeker spannend! Moet er echt vaak aan denken. Ik denk ook morgen aan jou ga een kaarsje voor je branden meteen. Iedereen Vandaag een super drukke dag gehad. Net lekker een dutje wezen doen ben bek af. Verder gaat alles goed hier zoals ik al zei niet eens misselijk. Kan nu wel weer ruiken na de verkoudheid en vind de geuren alleen niet lekker zoals aftershave, parfum en vis lucht bij de Makro die ik vanmiddag rook bah!! En het gourmetten was gezellig gister! Even gevierd samen wat we nog niet hadden gedaan. Ik ga ook weer lekker vroeg mijn bedje in ben in een hele slechte stemming. Ik hoor over spierkramp haha die had ik nog voordat ik wist dat ik zwanger was toen las ik later dat het er inderdaad een zwangerschapssymptoom is. Wij willen het pas zeggen na de echo aan mijn schoonouders in januari.
Lief sugar! Heerlijl zwanger zijn hahahahha.....ja die kan ook stinken bij de macro is lekker vers hahaha