augustus 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Senna82, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik vond de gloor bleek lucht vanmiddag ook gewoon vies en misselijk makend ruiken.
    Rare luchtje overal ;)

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    llkh1984 Nou.. haha hier ook ben iemand die gauw misselijk wordt zelfs van de pil altijd heel erg geweest maar nu echt niet dat vind ik zo raar. Ik heb altijd gezegd nou wacht maar als ik zwanger ben zul je zien dan kots ik de hele zwangerschap door haha maar niet dus :D Hier ook gauw obstipatie lekker he?

Truebabylove Dankje!! :)

Kortecol Welkom en gefeliciteerd!!

Lov23 hahaha echt he die geuren jakkes. Oh ja en koffie ook brrrr.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha.......

4. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Oww geweldig die obstipatie;)!

Ik hang gelukkig nog niet boven de wc, rennies helpen ook me maag te kalmeren.

Ben nu al weer moe, straks maar weer vroeg slapen.

De koffie lust ik gewoon nu niet, had dat donderdag al, nog voor ik teste, normaal drink ik best sterke koffie, nou drie slokken en weggegooid, bah! En dat als koffieverslaafde:cool:

5. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik lust gelukkig nog alles

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    llkh1984 Ohhh mag je Rennies hebben? waaah ik had ze erg nodig vandaag maar dacht dat het niet mocht :$ Hehehe ik zie je al koffie drinken :D

MamavanShaun Beter :p

7. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Alle nieuwe mensen welkom en gefeliciteerd,p...

Rennies klinken als muziek in mijn oren lol maar probeer het nog ff zonder....

8. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Quote verpakking

Gebruik tijdens de zwangerschap: rennie kan voor zover bekend veilig worden gebruikt tijdens de zwangerschap

Had het na de punctie al nodig. Nu al 2 dagen na het avond eten. Daarna is her rustig dan.

Haha nou voorlopig zie je me helemaal geen koffie meer drinken;):D hahaha

Xx

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Gelukkig zeg heb er gauw last van (; zal wel proberen niks te nemen maar zoals het vanmiddag was joh... haha.

10. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik eet overdag eerst crackers, of drink limo of zoete thee help dan prima, savond met ern volle buik, help ern cracker of limo niet. Echt ern uitkomst. Weet ook dat je okugerst van vsm mag hebben, dus die morgen even halen, help weer tegen de misselijkheid.
    Heeel heeeel fijn!

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Handig om te weten als het nog eens omslaat bij mij. Hopelijk trek het dan wel snel weg ^_^

12. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Dat ik nu allast heb van kwaaltjes, dat moet wel een 2ling zijn...

13. Fressie

Fressie Lid

8 dec 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, Eindelijk even tijd om bij te lezen! Wat schrijven jullie lekker veel, gezellig!! Al moet ik wel steeds nadenken, oh wie was dat ook al weer?! Hoop dat ik jullie snel beter leer 'kennen'

Ik heb het hele weekend gewerkt, erg druk voor de kerst :) al merk ik dat ik wel sneller moe ben en een beetje last van mijn rug heb.
    Maar goed, even doorzetten, na de kerst krijgen we het een stukje rustiger.

Gister had ik bij t afvegen op het toilet een heel klein beetje bloed...
    Ik schrok me rot! Na twee keer vegen was t weg, en verder de hele nacht niks meer.
    Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken, hoop niks ernstigs...

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    llkh1984 Hihihihi :D

Heee Fressie! Wat vervelend hopelijk is het een gesprongen adertje. Las daarstraks dat iemand het ook al heeft gehad hier.. lijkt me best schrikken.

15. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje ik moet echt een hoop bijlezen en heb 2 schermen open, en probeer met iedereen mee te lezen...

llkh1984 Kan me voorstellen dat het best aanpoten is, als je ook nog eens een andere baan met andere indeling/functie heb. Ook ik heb een baan met de nodige til en sjouwwerk. Afgelopen week het archief gedaan, en wat weg moet aankomende week in containers doen. Ik werk in een l.uxe kled.ingwin.kel dus ik krijg de zomerkle.ding volop geleverd. Het is bepaalde maten behoorlijk druk en moet alles snel, snel, snel.
    Ook koffie smaakt me eigenlijk niet meer, dat dronk ik volop! Nu maar wat wisselen met water en thee, en heb het gevoel dat ik altijd propvol zit haha.

Chantallcindy Die armbanden die ik heb, is de sea-band tegen zwangerschapsmisselijkheid en reisziekte, heb last van de reispillen die ik voorheen altijd nam..en heb 4 jaar terug voor deze gekozen. Het werkt... al zal het psychisch zijn... ik heb er iig geen last meer van.

Baby1985 Welkom en gefeliciteerd!

Lov23 Hou je daar maar aan vast, het gaat morgen helemaal goedkomen!! Iedereen duimt met je mee!

Lely27 Welkom en gefeliciteerd!

Jetty1975 Beterschap met je griep!

sugarblossum ja, das idd een kwaaltje.... goed zorgen voor genoeg calcium....

kortecol Welkom en gefeliciteerd!

Fressie Hopelijk is het niks ergs, ik kom het overal wel een beetje tegen... zolang het geen grote hoeveelheden bloed zijn, en vele rare krampen hoef je je nog geen zorgen te maken. Kan idd een gesprongen adertje zijn of gewoon je bm die goed doorbloed is nu...

Ik hoop dat ik nu weer een beetje bij ben...

De kerstmarkt gister in Boe.rtange was leuk, echt een stadje op zichzelf wat toch ook een beetje gek en beangstigend was... Maar een magisch plekje...

Ik ga morgen bellen voor mijn B.12 tekort, even weer een injectie halen.. en ook vragen of ik dat nu vaker moet hebben nu ik zwanger ben. Ook even vragen of ze de bloeddruk even meten, toen ik net opstond om thee te pakken en ik in de keuken bezig was, werd ik me toch ff dizzy... maar weer ff 2 dropjes gelijk opgekauwd.. en zakt nu wat af... morgen maar even horen over het hoe en wat.

Zit nu heerlijk voor de film .... Curious Cage of.....

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Rennies mag idd......als je te veel last krijgt helpen drankjes ook erg goed. Regla bv....was mijn alles tijdens de zwschappen hahaha..

Dank je onzekerheid......vindt al dat duimen ook ontzettend lief. Ben erg zenuwachtig nu en hoo dat ik een beetje kan slapen vannacht.

17. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hoelaat moe je morgen lov??

Onzekerheid, tips voor het tillen en drukke werk?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

12:30 pas aaahhhhh....ach die tijd is wel zo om met de kids hahaha

19. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, zenuwachtig zijn lijkt me een logisch ding, en houdt je in de realiteit... desalniettemin hoop ik morgen goed nieuws van je te krijgen.....
    Al lig je maar op bed, zorg dat je lichaam ff rust, je hersenen zullen vast overuren maken.... Alvast heel veel sterkte....

20. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zorg ten 1e dat je je werk niet meeneemt naar huis.
    In drukke tijden denk ik weleens... oh als ik even doorga heb ik het af... nee wat niet af komt, komt niet af. En iemand die vindt dat het sneller moet... gaat dan maar even meehelpen.

Zorg dat als je tilt, je vanuit je benen tilt en niet je rug,.... Voor de rest is het, je lichaam geeft het wel aan.... Zelfs voor ik zwanger was, had ik dozen erbij... die ik echt niet kon tillen. Vaak vroeg ik dan even een mannelijke collega, die even meehielp. Maar ik heb dan ook sco.liose in mijn rug, dwz een vergroeiing van je ruggewervel. Misschien hekelt die me af en toe.

Mocht je toch veel last houden met tillen, zeg dan op je werk dat je je rug wat hebt verrekt.... Heb je iig wat speling tot de tijd wanneer je het gaat zeggen....

Deel Deze Pagina