Hoi dames, ik wil me hier ook graag melden! Vanochtend positief getest en vanmiddag met de digitale nog even bevestigd! Mijn uitgerekende datum is 27-08 Heb al de hele dag vlagen van misselijkheid, buikpijn, enorm honger gevoel en gevoelige borsten/tepels. En dit afwisselend van elkaar... Herken ik helemaal niet van mn eerste zwangerschap, dus ben benieuwd hoe deze zal gaan.
Lov23 Aww super lief Jerami Welkom!! En gefeliciteerd met je zwangerschap Mama Annelies Wat fijn dat je terrecht kan. Brand een kaarsje en duim volop! Mama van Shaun Geweldig!!! Haha Moregmo Spannend dan gaan wij samen naar de echo! Hoe laat moet jij? Hier om 15:15 pas. En een anderhalf uur rijden er naar toe. Ik hoop niet al te zenuwachtig te zijn. Flower27 Heerlijk die knaltest en fijn dat MvM is gekomen!! Heel veel plezier in de Ardennen, geniet ervan. Moeders voor Moeders (MvM) heeft mij vanmiddag ook eindelijk gebeld. Het duurde even maar ben blij dat ze belde. Eindelijk voor mede vrouwen uit de MMM urine verzamelen en ook een kans geven. Ze vond het super dat wij ook via MvM en ICSI zwanger zijn geworden. Ze zou me alleen vanavond terug bellen omdat ze nog iemand moest bellen en dan kijkt ze hoe ze uit komt en dan gaan we een afspraak vastleggen. Ben erg benieuwd! Ik heb een half-edelsteen van een Rozenkwarts en een Buddha eraan. Ze droeg ik telkens naar het ziekenhuis bij de eerste ICSI ronde, punctie enzv. Hier vreselijk het zuur joh en meteen misselijk ervan. Net bijna moeten overgeven, hield het nog net binnen.
Alle nieuwe zwangere, gefeliciteerd en welkom. sugarblossom ook ver rijden naar je vlk, is er geen dichterbij? MamaAnnelies ik ga duimen voor je, sterkte maandag. Fijn dat je zo snel terecht kan Hier minder last van misselijkheid. Nog steeds bruinverlies, en af en toe iets rood, dus ga morgen de vlk bellen.
Ik vind het best vervelend dat ik nog helemaal geen kwaaltjes heb, de meesten hier al wel lees ik steeds en zelfs dames die minder 'ver' zijn. Maak me sowieso onwijze zorgen voor de echo morgenochtend, hoop zó dat mijn gevoel niet klopt! Maar goed, het ziet er niet goed uit zei de gyn maandag al aan de telefoon dus dat houd ik maar voor ogen ipv de ineens weer positievere test gisteren...
flower82 Ik sta nog onder controle in het ziekenhuis vanwege ICSI. Was echt ver steeds om er naar toe te gaan. Dus ik hoop een goede echo zodat ik kan vragen om naar een verloskundige te mogen ^_^ Bah zeg dat het maar gauw stopt ie bruin/rood. Knuff!
Madeliefste Ik heb het een klein weekje ook niet gehad meis. Maar opeens kwam het vandaag ook even. Nu is het alweer gezakt na het eten. Jij ook net als Flower82 heel veel succes!!
Ik heb ook geen kwaaltjes hoor bij Shaun ook niet heb bij shaun ook veel rood verloren en hij is er toch echt, ik heb nu ook maar een keer getest alleen 1dec verder niks
AUGUSTUS 2013 MAMA`S 1. BabyR - 25jr - 2e kindje Treubabylove - 24jr 2e kindje 2. Mama van Shaun - 29jr - 2e kindje 3. Senna82 - 30jr - 1e kindje Cmvmens - 26jr 3e kindje 4. Tilaena - 35jr - 1e kindje Mamalin83 - 28jr 2e kindje 6. Jootje86 - 26jr 1e kindje 12. Fressie - 27jr - 1e kindje Sugarblossom - 28jr - 1e kindje Noppie87 - 25jr - 1e kindje 13. Maregmo - 26jr - 2e kindje 17. Flower82 - 30jr - 2e kindje 18. MamaAnnelies - 21jr 2e kindje Jette 1976 - 36jr 1e kindje 22. Madeliefste - 28jr - 1e kindje 23. Voortje86 - 1e kindje LLKH1984 - 28jr - 1e kindje 25. Flower 27- 31 jaar -2e kindje Datum nog niet bekend Chantallcindy - 22jr - 1e kindje (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken: 12 dec. Sugarblossom - Belafspraak IVF verpleegkundige 17 dec. Senna82 Intake verloskundige + echo 18 dec. cmvmens - Intake verloskundige 18 dec. Jootje86 - Echo 19 dec. Maregmo - 1e afspraak gynaecoloog 20 dec. Treubabylove Intake verloskundige + echo 20 dec. Madeliefste - echo 20 dec. BabyR 1e echo 21 dec. Mamalin83 - Intake verloskundige + echo 27 dec. Mama van shaun Intake verloskundige 27 dec. Jootje86 - Intake verloskundige 27 dec. Chantallcindy - 1e echo 31 dec. LLKH1984 - 1e echo (ivfarts) 3 jan. MamaAnnelies - Intake verloskundige + echo 31 dec. Madeliefste - echo bij gynaecoloog 2 jan. Flower 27 - echo bij gyno 3 jan. Sugarblossom - Intake + 1e echo 8 jan. cmvmens 1e echo 8 jan. Flower82 - 1e echo 10 jan. Jette - Intake + afspraak combinatie test *even edit, mijn dag was naar 24ste gezet ipv 23ste*
Ik heb ook niet veel kwaaltjes.. Vandaag even tien minuten misselijk geweest en wat pijnlijke borsten. That's it. Heel veel succes morgen, we duimen allemaal voor een goede afloop. Knuf! @jerami, gefeliciteerd! Welkom
Zou iemand me kunnen toevoegen aan de lijst? Ik zit altijd op mijn telefoon op ZP en na veel geklungel wil het niet lukken met die kleurtjes etc. Alvast bedankt Augustu, 1e kindje, intake vk 8 januari
Madeliefste bij mijn vorige zwangerschap had ik veel later kwaaltjes dan bij deze zwangerschap. Dus misschien moeten ze nog komen bij jou. Sterkte morgen
Ik heb nog niet alles terug gelezen....maar even een heel onzeker ego-berichtje. Ik heb het de afgelopen dagen ontzettend druk gehad, beetje last van mijn rug van het werken, erg moe etc. En nu had ik een paar dagen geleden al een klein beetje bloed bij het afvegen....nu net weer! Ietsje meer, maar nog steeds weinig. Ff de details, het loopt er niet uit zoals bij ongesteldheid, heb voor de zekerheid een maansverbandje in gedaan maar daar is niks te zien. Met afvegen dus duidelijk wel rood! Is dit een teken van mijn lichaam dat ik t rustiger aan moet doen? Een teken dat het mis gaat ?? Ik ga mogen mijn Vk bellen....
AUGUSTUS 2013 MAMA`S 1. BabyR - 25jr - 2e kindje Treubabylove - 24jr 2e kindje 2. Mama van Shaun - 29jr - 2e kindje 3. Senna82 - 30jr - 1e kindje Cmvmens - 26jr 3e kindje 4. Tilaena - 35jr - 1e kindje Mamalin83 - 28jr 2e kindje 6. Jootje86 - 26jr 1e kindje Onzekerheid - 31jr - 1e kindje 12. Fressie - 27jr - 1e kindje Sugarblossom - 28jr - 1e kindje Noppie87 - 25jr - 1e kindje 13. Maregmo - 26jr - 2e kindje 17. Flower82 - 30jr - 2e kindje 18. MamaAnnelies - 21jr 2e kindje Jette 1976 - 36jr 1e kindje 22. Madeliefste - 28jr - 1e kindje 23. Voortje86 - 1e kindje LLKH1984 - 28jr - 1e kindje 25. Flower 27- 31 jaar -2e kindje Datum nog niet bekend Chantallcindy - 22jr - 1e kindje (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken: 12 dec. Sugarblossom - Belafspraak IVF verpleegkundige 17 dec. Senna82 Intake verloskundige + echo 18 dec. cmvmens - Intake verloskundige 18 dec. Jootje86 - Echo 19 dec. Maregmo - 1e afspraak gynaecoloog 20 dec. Treubabylove Intake verloskundige + echo 20 dec. Madeliefste - echo 20 dec. BabyR 1e echo 24 dec. Onzekerheid - 1e echo 21 dec. Mamalin83 - Intake verloskundige + echo 27 dec. Mama van shaun Intake verloskundige 27 dec. Jootje86 - Intake verloskundige 27 dec. Chantallcindy - 1e echo 31 dec. LLKH1984 - 1e echo (ivfarts) 3 jan. MamaAnnelies - Intake verloskundige + echo 31 dec. Madeliefste - echo bij gynaecoloog 2 jan. Flower 27 - echo bij gyno 3 jan. Sugarblossom - Intake + 1e echo 8 jan. cmvmens 1e echo 8 jan. Flower82 - 1e echo 10 jan. Jette - Intake + afspraak combinatie test Mezelf toegevoegd na het al eerder te hebben gevraagd, nu zelf geprobeerd.
Lijkt me handig als je ff met Vk belt, misschien dat zij je wat kan geruststellen en ev even kijken... Lijkt me een onzekere situatie... Niks ranzigs meid... Bij twijfel altijd even met hun bellen... Succes en ik duim voor je! Ook voor de andere meiden die bloedverlies hebben.... niks aan... Wij hebben a.s. maandag de 1e echo... spannend!
Fressie maakt helemaal niet uit meid. Klinkt toch hoopvol... Misschien inderdaad even rustig doen en hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht. Sterkte morgen met bellen, denk aan je!! Onzekerheid Succes a.s maandag, spannend!! Voor de gene die ook willen aftellen naar de bevaldatum: Bevallingslijst forum: aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 Deel1
Vanavond mijn echo jeeeehhh... De dames met bloed als je het niet vertrouwd gewoon de vk of gyn bellen...