Mamalin83 Dank je meis! Spannend allemaal die dingen hé? Moet ook optijd las ik ergens. Ik denk dat ik over 2 weekjes ongeveer ook ga beslissen. Babylove Wat leuk zeg hihi zie het al voor me dat het zo lief beweegt echt genieten is dat gewoon.
Hier ook weer even een berichtje van mij Was helaas vandaag slecht begonnen, was een uur aan het wachten bij de VK en werd nog niet geholpen terwijl andere die zelf zeiden dat ze later een afspraak hadden ineens voor ons geholpen werd. Werd ons ineens verteld dat onze afspraak niet in hun agenda stond! Beetje half gedaan, maargoed fouten maken is menselijk denk ik dan.. Heb gelukkig uiteindelijk toch mijn eerste echo gehad. Mijn kleintje bewoog lekker, heb hartje zien kloppen, voetjes zien trappelen, heb het hartje niet gehoord, had dat wel verwacht eigenlijk.. Maar dat mag dus pas over drie weken, even wachten dus. Ben in ieder geval met de echo + foto's heel erg blij, want vind het echt zo leuk. Heb ze nu al tig keer bekeken en kan er maar niet vanaf blijven. Ben nou een week vooruit gezet, dus in plaats van dat ik 9 of 10 augustus uitgerekend ben, ben ik nu 3 augustus uitgerekend. Dus ben super benieuwd! Kraamzorg moet nog even geregeld worden hier, heb ook nog geen polisnummer dus moet even kijken hoe dat hier moet.. Eten gaat hier ook niet goed. Uitdrogen doe ik niet want drinken gaat nog wel.. Maar eten.. Bah.. Neem fruitontbijt in de ochtend, op een goede dag een klein tussendoortje overdag en 's avonds zie ik altijd wel weer wat ik eet. Ligt eraan wat vl eet en wat ik denk dat ik op kan. Hoop dat het niet al te erg is, zo weinig eten.
Hier alles goed . Slaap wel wat slechter dan anders vaak vroeg wakker en s,nachts naar de wc. En s, avonds veel last bank maagzuur en overgeven ga er straks iets voor halen. Moet vanmiddag langs mijn diëtiste die had ik voor het zwanger worden al ben benieuwd ben volgens mij veel afgevallen door het overgeven.
Dag meiden, Ik heb al eventjes mee gelezen maar had nog niks gepost. Lees meestal op mijn telefoon mee en dan is reageren zo'n gedoe.. Ik zal me even voorstellen: ben 26 jaar en vandaag 10 weken zwanger van mijn 2e. (6 aug uitgerekend) En heb al een zoontje van 10 maanden.
AUGUSTUS 2013 MAMA`S 1. BabyR - 25jr - 2e kindje Treubabylove - 24jr 2e kindje 2. Mama van Shaun - 29jr - 2e kindje 3. Senna82 - 30jr - 1e kindje Cmvmens - 26jr 3e kindje 4. Tilaena - 35jr - 1e kindje Mamalin83 - 29jr 2e kindje 6. Jootje86 - 26jr 1e kindje Onzekerheid - 31jr - 1e kindje Kaarr - 27jr - 2e kindje 12. Noppie87 - 25jr - 1e kindje 13. Maregmo - 26jr - 2e kindje 16. Sugarblossom - 28jr - 1e ICSI kindje 17. Flower82 - 30jr - 2e kindje 18. MamaAnnelies - 21jr 2e kindje Jette 1976 - 36jr 1e kindje 21. Chantallcindy - 22jr - 1e kindje 22. Madeliefste - 28jr - 1e kindje 23. Voortje86 - 1e kindje 25. Flower 27- 31 jaar -2e kindje 27. Kwiebeltje - ??jr - ??kindje Datum nog niet bekend Augustu - ??jr - ?? kindje (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken: 8 jan. Augustu - Intake verloskundige 8 jan. cmvmens 1e echo 8 jan. Flower82 - 1e echo 10 jan. Jette - Intake + afspraak combinatie test 15 jan. Kaarr - 2e echo 22 jan. Kaarr - Combinatietest 23 jan. Mamalin83 - Verloskundige + 12 wkn echo 24 jan. Sugarblossom - 2e echo ziekenhuis + afscheid 25 jan. Chantallcindy - 2e echo *Heb mezelf op de lijst gezet.
Hoi meiden, Ik kom helaas met heel slecht nieuws! Vandaag beetje bruin bloed met afvegen en omdat ik me er niet fijn bij voelde, de vk gebeld. Kon vanmiddag om kwart over 4 gelijk voor een echo komen. Met heeeeel veel verdriet moet ik zeggen dat het hartje van ons kindje gestopt is met kloppen. Zit helemaal kapot nu. Had het niet meer aan zien komen na 2 goede echo's. Moet het nu aankijken tot vrijdag en als ons kleintje niet zelf los laat moeten we kijken voor een curettage.
Dat meen je niet Wat ontzettend triest en ook heel veel sterkte meid met dit nieuws. Dikke digiknuf!!!
Wij hebben net een prachtige garnaal met knipperlichtje bewonderd!! Ben echt super opgelucht dat alles goed was, omdat ik helemaal niks voel.
Gefeliciteerd NTP! Wat moet dat een opluchting zijn. Geeft mij weer goede hoop, ik voel namelijk ook weinig..
MamaAnnelies, dat meen je niet! Had ook ik niet meer zien aankomen... Heel veel strekte toegewenst! NTP, fijn zo'n goede echo! En nu genieten he!
Owwww mamaAnnelies....wat ontzettend erg voor jullie! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik leef enorm met jullie mee.
@mamaAnnelies heel veel sterkte meid, vind dit echt heel erg voor jullie. @NTP wat fijn dat alles in orde is. geniet ervan.
Nice! Hier van de week ook een eerste 'buik' foto gemaakt, maar ziet er meer uit als een ik-heb-wat-te-veel-gegeten-buik... Hihi Hebben jullie trouwens al wat gekocht voor de baby? Iets van kleertjes ofzo? Of al een wat grotere uitgave? Ik nog niet, maar begint wel een beetje te kriebelen! Al hoef ik natuurlijk lang niet meer alles aan te schaffen, lijkt me toch weer leuk om te gaan babyshoppen!
@truebabylove, mooi buikje! @mamalin83, nee nog geen kleertjes gekocht, maar al wel rompertje en sokjes op het werk gekregen.heb gister een echo gehad, en die zag er goed uit, hartje gehoord! Prachtig! Helaas kon mijn vriend er niet bij zijn, en heb ik het op moeten nemen... Ik denk dat het nog wel even duurt, wil ik wat gaan kopen... En jij?