augustus 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Senna82, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Ja dat is ook zo. Eigenlijk kan je niets zeggen dat echt goed is.
    Of je nu praat over wat gebeurd is of wat komen gaat, alles heeft een pijnlijke kant.
    Maar het lijkt pijnlijker door te praten over wat er gebeurd is, omdat je dat niet meer kan aanpassen. Dus dan ga je toch sneller praten over wat nu nog wel mogelijk is.

Hopelijk toch veel plezier met de voorbereiding op de bruiloft en de bruiloft zelf. En hoop voor je mee dat het daarna allemaal goed komt.
    Ik kan het echt wel begrijpen dat je het zo graag wilt.

2. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    @Mamalin, dankjewel. En ja dat weet ik. De vk zei het ook en ik kon bellen om een aantal goede uit de buurt te krijgen van ze.

Maar aan de hand van wat ze zei, weet ik al waar het vandaan zou komen: teveel zitten, te weinig lopen en ik sta scheef (leun teveel op één been).
    Kies er toch liever voor om het te ontwijken, dus wil eerst hieraan werken.
    Lukt het niet of doet het teveel pijn tussendoor, dan zal ik uiteraard wel gaan. Maar ik wil eerst even mijn andere opties af gaan :)

Heb mijn nieuws net in een eerdere post al gemeld, alles gaat goed hier verder.
    Wij gaan hier in ieder geval niet naar de 9 maandenbeurs, vind het toch te ver, zonde van het geld en heb gehoord/gelezen dat het echt hartstikke druk is daar. Ik hou absoluut niet van drukte en wordt stapelgek ervan, dus bespaar mezelf ook die stress :p

3. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Nou, toch nog nieuws voor in ons 9 maanden dagboek... ;)

4. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar is iedereen gebleven?? Het is hier zo stil.. Jammer hoor

5. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Wij krijgen met 99% zekerheid een meisje!!!

Het duurt nog een week tot ze de tests volledig hebben afgerond, maar ze kunnen geen mannelijk DNA vinden, dus daarom deze uitslag nu. Ohhhhh, wat een nieuws!

6. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Dat is wel fijn nieuws.

Even een vraagje.. Zijn hier mensen die ook de Felicitasbox aangevraagd hebben?
    Zijn jullie ook gebeld?

Ik vond het zo vreemd, kreeg net een telefoontje van de felicitas en ze feliciteerde me en probeerde me daarna iets aan te smeren.
    Kreeg daarna ook een heel vreemd bandje, maar ik snapte er helemaal niets van dus heb ook maar opgehangen ergens.
    Bah, als ik dit had geweten was ik er niet aan begonnen, vind het altijd zo vervelend van die telefoontjes en aanbiedingen die via telefoon aangeboden worden..

7. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Madeliefste, wat goed! Super!!! Ik heb toevallig net je andere topic gelezen, weer nu een beetje wat er speelt bij jullie. Ik ben echt heel blij voor jullie!!

Truebabylove, het is inderdaad stil hier, ik weet het... Wel jammer, want volgens mij schrijft meer dan de helft van de lijst al niet meer mee. Jij nog nieuws? ;)

Dragonbaby, Ik heb ook de felicitasbox aangevraagd, maar heb nog geen vreemde telefoontjes gehad.

Ik heb vandaag de kinderwagen eens een goede beurt gegeven. De bekleding van het zitje gewassen enzo. Hij staat nu nu lekker fris gewassen op zolder te wachten om opnieuw gebruikt te kunnen worden!

8. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Hey meiden.

Ik ben er nog steeds, ben alleen even een tijdje afwezig geweest wegens omstandigheden.
    Zal straks even alles bijlezen en probeer weer wat vaker te reageren.

X

9. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Hoi Senna, wat leuk dat je nog meeschrijft!
    Ben benieuwd hoe het met je gaat!

10. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mamalin nee ik heb niet veel te melden behalve dat ik nog steeds erg moe ben.. Ik ben maandag bij de vk geweest en alles is goed ben al weer in 4 weken 2 kilo aangekomen zit nu op 67 kg (normaal 62) dus ben in 3 maanden 5 kg aangekomen ben benieuwd wat me eind gewicht wordt. Vandaag week 14 ingegaan nog 2 weken en dan kan ik een pretecho laten maken bem benieuwd..

@dragonbaby ik ben ook gebeld alweer weken terug maar weet ook niet wanneer ik die box nou halen kan ben al over de 3 maanden ga ze maar bellen wamt dit is k.u.t zo..

@ madeliefste misschien dat ik het gemist heb hoor maar wat voor een test is dat waaruit blijkt dat je een meisje krijgt.?

11. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hey dames

Nog even berichtje van mij .
    Morgen wordt ik geholpen onder volledige narcose. Gelukkig dus al snel dan krijg ik wat bloedverlies en na aantal weken mijn menstruatie en daarna mogen we weer proberen voor een wonderteken :)

Ben best nerveus voor morgen hoop dat alles snel achter de rug is

12. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte chantalcindy..

13. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Chantalcindy heel veel sterkte meid.
    Wat een vreselijk nieuws.
    Nogmaals heel veel sterkte.

14. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Dankje!

Hier gaat het goed.
    3 prachtige echo's gehad en volgende week een echo incl eventuele geslachtsbepaling. Dan is mijn man ook even thuis dus die kan er dan lekker bij zijn.
    Afgelopen week even een schrik moment na wat bruinverlies maar was maar heel even dus ik ga er van uit dat alles goed is.

15. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Truebabylove, jij ook nog steeds zo moe? Ik ook... Al moet ik zeggen dat het deze week iets beter lijkt te gaan. Je bent idd al wat aangekomen zie ik! Ik nog niets eigelijk. Buikje begint nu wel een beetje te groeien, maar draag nog steeds mijn gewone spijkerbroeken enzo.

Chantalcindy, heel veel succes en sterkte toegewenst morgen...

Senna, dus jullie willen ook weten wat het wordt? Spannend zeg! Is dat een echo bij de verloskundige of echt een pretecho die je zelf moet betalen? Ik ben er eigelijk wel over uit, deze keer willen we het wél graag weten! Ik zou sowieso met 16 weken weer een echo bij de verloskundige krijgen, dus hoop dat ze het dan kan zien!

16. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamalin nou ik pas mijn broeken nog wel maar moet voor het comfortabele een elastiekje door het knoopsgat doen en daarmee mijn knoop vast zetten. Maar wil niet veel positiebroeken kopen omdat het bijna lente is dan ga ik in jurkjes en leggings en heb 1 positiebroek die gebruik ik voor als het erg koud is. Maar ik ben voor mijn doen best zwaar en heb ook echt een buikje zal zo ff een foto erop zetten..

17. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is me buikie

Bijgevoegde bestanden:

18. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Mooi buikje!!

19. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Mamalin83 ja het lijk ons wel heel leuk om het samen te weten wat het is/wordt.
    Mijn man is nu al een paar maanden van huis en mist dus best veel. Komende week komt hij een paar dagen naar Nederland en kunnen we dat dus (hopelijk) wel samen meemaken.
    Het is idd en pretecho. Kost iets van 50,-

20. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Mooi buikje indd, mijnes lijkt er wel een beetje op al ;)

Ik heb een geslachtsbepaling via mijn bloed gehad ivm erfelijke ziekte, kunnen ze al vrij vroeg zien wat het geslacht is! Ze zoeken dan DNA van de baby, en daarin zoeken ze een Y-chromosoom. Vinden ze dat, is het zeker dat je een jongetje krijgt...vinden ze dat niet, is het met heel veel kans zeker dat je een meisje krijgt. De wetenschap van tegenwoordig...toch ;)

Deel Deze Pagina