Ow op die manier.. De technologie tegenwoordig is indd uiterst goed ontwikkeld.. Ik moet nog 2 weken wachten voor mijn pretecho ze maken het hier pas vanaf 16 weken..
Wat fijn dat het waarschijnlijk een meisje is! Chantal wat een vreselijk nieuws meid, sterkte! Wij gaan waarschijnlijk wel naar de 9 maanden beurs, even rondkijken. Ik heb trouwens ook het telefoontje van felicitas gehad, maar ik stond op het pnt om weg te gaan dus ze zou na een paar weken weer bellen.
Heel veel succes morgen Chantalcindy! Ik hoop dat je snel hersteld na morgen en er weer voor mag gaan wanneer jullie er weer aan toe zijn! Ik lees nog wel mee, maar schrijf ietsje minder mee... Desondanks volg ik nog wel iedereen, dus zet hem op allemaal! Nu zal ik op bed, trusten allemaal!
Slapen jullie ook zo slecht? Ben echt een paar keer per nacht wakker... pffff. En soms kan ik echt niet meer slapen en lig dan bijna de hele nacht wakker.
Ik heb er geen last van, heb wel dat ik nog heel vaak moe ben, ook dat ik wel eens een keer wakker wordt.. Maar ik vermoed van dat laatste niet dat dat echt met het zwanger zijn te maken heeft.. We hebben vandaag weer een aankopen gedaan Matrasje en twee hoeslakens. We mogen namelijk een bedje van familie overnemen die amper gebruikt is, dus dat scheelt dan toch weer iets qua kosten wat toch beter uit komt. Helaas alleen een bedje, maargoed.. Ik ben wel mede hierdoor echt aan de twijfel geslagen. We hebben namelijk een blauwe kamer boven. Mijn vriend wil niet verven, die durf ik ook niet te laten verven. Ik mag volgens mij nu niet verven en er is even niemand anders die dat kan doen. Opnieuw behangen heeft ook geen zin even.. Dus ik moet het doen met wat we hebben. Op zich geen probleem, vind de kleur blauw ook niet eens zo erg voor als het een meisje wordt.. Maar nou komt dan dus het volgende. De kleur + verschillende houten meubelen vind ik toch wel een beetje wat drukker worden. Dus er moet zeker wel wat met de muren gedaan worden. Ik heb al die tijd in gedachte gehad om dieren op de muren te plakken, maar ik vrees dat dat alleen maar erger wordt qua dat het er zo ontzettend druk uit ziet. Ik zit nou zolang te zoeken, maar heb echt niets gevonden waar ik wat aan heb.. Dus er is weer een nieuw dilemma hier om iets dat ik dacht allang geregeld te hebben (al had ik nog niets gevonden wat ik wou hoor, alleen het idee..) Is dus maar hard op zoek gaan naar ideeën..
Hoi dames Beetje vroeg Hihi Gister om 9.45 naar ziekenhuis gegaan om tien uur belt mijn zwager jullie zijn oom en tante en om half 12 werd ik geholpen heel dubbel dus. De curretage is goed gegaan 100% meegevallen. Lig momenteeln nog in het ziekenhuis mag rond tienen weg. Mijn neefje heet steyn je zegt Stijn. Hoe dubbel het ook is ben heel blij met mijn neefje. Gister was z,n opluchting nu kunnen we eindelijk alles een plekje geven
Chantalcindy, wat fijn dat het goed is gegaan en natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je neefje hoe dubbel het ook is.. Neem je rust en je tijd. En natuurlijk heel veel plezier en geluk op je bruiloft. Sterkte voor jou en je man.
Oef, ik kan begrijpen dat dat inderdaad heel dubbel is. Gefeliciteerd in ieder geval met je neefje. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo De vk zei dat ik er wel gauw bij moest zijn omdat het anders mogelijk was dat ik niet op tijd die echo kon krijgen. Was ook al zo'n raar telefoongesprek... Weet niet wat dat is laatste tijd.. Ik had alle gegevens doorgegeven, vraagt ze me of ik een afspraak wou maken bij het bureau enkele plekken verderop, zeker drie kwartier met de bus hier vandaan Ik was gelijk bang dat ik al te laat was, dus ik vroeg er naar, zegt ze: oh dat kan ook hoor, dat is dan een dag later. Pff, zeg dat dan! Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Goed, afspraak gemaakt, zegt ze zo: dan moet je meenemen: en toen noemde ze een hele lijst achter elkaar op. Had niet eens de tijd om het te noteren. Ho ho, rustig aan, jeetje.. Heb alles zo gauw mogelijk opgeschreven en twee keer nagevraagd, als ik nou wat ga missen is het niet mijn schuld 3D echo afspraak wou ik ook graag maken, heb toch maar besloten om voor één te gaan. Scheelt toch qua geld (niet de grootste reden hoor), qua reizen erheen, qua tijd wanneer ik moet gaan. Als ik zou gaan, zou ik vlak na de 20-weken echo gaan, vind ik toch zonde en kan nog steeds niet bedenken wanneer ik de tweede dan zou willen.. Maar daar wil ik dan nu rond de 27e week heen, maar daar hebben ze de agenda nog niet voor Dus daarover wordt ik of terug gebeld als ze de agenda hebben of ik moet zelf nog een keer bellen in begin maart.. Rare mensen heb je tegenwoordig aan de andere kant van de telefoon zeg..
@madeliefste Ik ben super blij voor jullie dat het een meisje word. @truebabylove Hier ook al 3,5 kilo aangekomen, ik ben helemaal niet misselijk geweest en in het ziekenhuis zeiden ze dat het niet ernstig was en dat het wel weer compenseerd. Mooi buikje heb je al. @senna Dat slecht slapen herken ik wel, lig ik snachts uren wakker en dan val ik eindelijk weer in slaap en dan slaap ik ook tot laat. @chantallcindy Fijn dat alles goed is gegaan en inderdaad heel dubbel dat je tante bent geworden. Gefeliciteerd met je neefje. @all Wij hebben de babykamer en de kinderwagen al besteld bij de babydump. Ik ben helemaal happy ermee. Wel nog even geduld tot het geleverd word.
@dragonbaby wat vervelend dat de communicatie zo slecht verloopt de laatste tijd. ik heb dat juist andersom nu. ik heb altijd de pech dat alles fout loopt en nu loopt alles gesmeerd ineens.
Hoi allemaal, mag ik met jullie meeschrijven? Ik stel me even voor hoor... Ik ben een meid van 21, ik woon in België en 7 februari ben ik alweer 6jaar samen met mijn lieverd. We zijn in augustus 2012 getrouwd en nu ben ik dus zwanger van ons eerste kindje! Ik ben uitgerekend op 26 augustus maar ons beebje zat al wel een week voorop, de vorige keer. Op 9 februari moeten we terug naar de gyn voor onze 12 weken echo. Ik begin ondertussen al flink een buikje te krijgen en zit al lekker in mijn zwangerschapskleren, wat ik zelf eigenlijk erg vroeg vind.. Zijn er nog meer dames hier die ook al kleren moeten ruilen? O ja, en ik ben zooo nieuwsgierig naar het geslacht van ons kindje. Zelf denk ik heel erg dat het een meisje is... Ik zou graag binnen enkele weken een geslachtsbepaling laten doen bij Marita in Lommel maar mijn man wil niet zo ver rijden ervoor, wat ik ook wel begrijp (150km) haha Wens jullie allemaal een fijne en voorspoedige zwangerschap toe!
Even gauw, drukke week... Truebabylove, mooi buikje al! Mijn buikje begint wel een beetje te groeien nu, maar ben nog niets bijgekomen. Zit nog een kilo of 2 onder mijn 'start' gewicht zeg maar. Terwijl ik niet eens misselijk ben geweest of heb moeten spugen. Herken het overigens wel van de vorige keer, toen was ik ook eerst een kilo of 5 afgevallen, voordat ik wat begon bij te komen. Uiteindelijk nog geen 7 kilo bijgekomen. Ben benieuwd deze keer! Senna, slecht slapen heb ik gelukkig geen last van. Chantalcindy, fijn dat alles goed is gegaan. Nog gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. En heel veel sterkte voor jullie. Dragonbaby, toch zou ik overwegen het kamertje wit te verven... Is een stuk rustiger, vooral als je daar houtkleurige meubeltjes en afbeeldingen van dieren bij wil gaan plaatsen. Desnoods 1 muur in een leuk kleurtje? Wel leuk, dat jullie al zo met het kamertje bezig zijn! Hier nog niet, eerst maar eens zorgen dat die kamer leeg komt. Afspraak voor de 20 weken echo heb ik ook al staan, 18 maart. De verloskundige heeft voor mij de afspraak gemaakt (tijdens de vorige controle, dus waar ik bij was). Kelien, ben benieuwd welk kamertje en welke kinderwagen julie hebben uitgekozen! Myhiro, welkom!
Dankjullie wel Gister toch nog even bij mijn neefje wezen kijken viel me mee daht dat ik het moeilijker zou hebben. Volgende week krijgen we controle en uitslag onderzoek op de kleine om te zien of ze kunnen ontdekken wat er mis is gegaan. Nu mezelf klaarmaken voor het trouwen en daarna weer rustig aan verder proberen voor een wonder Iedereen hier veel succes ik zal af en toe nog wel wat meelezen.. Liefs
Leuk!! Wat dacht je zelf ook al weer dat het zou worden? Wij komen het met een beetje geluk 18 februari al te weten! Ben dan 16 weken zwanger, hoop dat de verloskundige het dan kan zien. En anders 18 maart, met de 20 weken echo. Ben er in ieder geval over uit, deze keer wil ik het wél weten!
Hier niets te melden. Alles gaat nog zo'n beetje hetzelfde, huid jeukt nog steeds (heb op aanraden van vk mentholgel gekocht, maar daarmee wordt je huid dan even ijskoud. Is dat weg, komt die jeuk gelijk weer terug ) Af en toe steken in m'n zij, zo nu en dan een dag waarop ik last heb van m'n been. Tsja, verder had ik geloof ik alleen nog last van misselijkheid, maar was gelukkig alleen dat ene weekend. Nu is het echt amper nog.. Hebben jullie ook zo'n vervelende vriend/man/wat het zijn mag bij je? Die van mij is een beetje zeurderig zeg.. Lijkt wel alsof hij degene is die last heeft van hormonen in plaats van ik. We hebben steeds vaker discussies, wordt gek van hem! Wou dat hij eens begon met nadenken, de oplossing ligt vaak heel simpel maar hij wil het gewoon niet horen.. Wil niet zeggen dat hij nooit lief is hoor, meestal juist wel Maar hij kan ook ontzettend vervelend zijn zeg..