Wie kan me trouwens uitleggen hoe ik zo'n banner plaats? Ik weet dat je die code in de handtekening moet plaatsen, maar het lukt me niet, grrr...
Sugar, hier ook nog alleen foliumzuur. Daarna zwanger en baby van davarit geloof ik.. Mamalin, ik zie m hoor haha! Hier echt een prut nacht gehad, dochter is heel erg verkouden dus die werd om t uur huilend wakker. Heb totaal 2 uurtjes geslapen denk ik.
Had bij shaun mama met visolie en nu weer van die grote pillen hihi krijg al een buikje is lastig te verbergen woon tijdelijk bij so tot 1 jan dan gaan we over dus moet nu alles verbergen. Gister wel de rompers binnen gekregen met ik hartje opa en ik hartje oma in maat 50 nu nog een in shaun zijn maat
Ik slikte vitaal zwanger van kruidvat maar twijfel over de hoeveelheid vit a die daar in zit. Dus nyu even alleen foliumzuur tot ik aan de gyn gevraagd heb of ik de kv vitaal zwanger gewoon kan slikken. En ik slik omega 3 van het kv Jette welkom en gefeliciteerd.
Meiden! Ik kom me hier ook melden...woensdag een positieve test. Als alles goed mag gaan krijgen wij rond 12 augustus ons eerste kindje! Beide beetje van slag, maar wel heel erg blij! Ik heb nu een griepje, is dat schadelijk voor zo'n prille zwangerschap?
@Maregmo Welkom! En gefeliciteerd!! @lov23 ik moest zo lachen om je tekst "they did it again" erg leuk idee. @Sugarblossom Ook welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! @truebabylove gefeliciteerd en welkom! Wat heb je al snel een afspraak kunnen krijgen. @Jette 1976 spannnend!!! @Jootje86 welkom! En ook al zo'n lekkere snelle echo! @Mamalin83 gefeliciteerd met je banner @Fressie Yay! welkom! En jouw mini-you heeft een veilig plekje, geen zorgen over een griepje. Hier in het noorden is het zwangeren spitsuur heb ik het gevoel. Ik kan pas 28 december terecht voor een intake en 18 jan voor een echo. Dan zit ik op bijna 12 weken?! Als zwangerschapsvitamine gebruik ik Mama plus van Davitamon. @buikje Ik dacht dat je buik pas zichtbaar is als je 10 weken bent, maar ik merk al wel enige verandering. Maar het voelt nu nog meer als gewoon een buikje "vet". @kwaaltjes Geen ochtendmisselijkheid, maar 's middags flink beroerd. Wel handig tijdens het boodschappen doen haha, maar niet relaxed. Af en toe wat steekjes, maar dat was een week geleden erger. Sorry voor het lange verhaal, maar dat komt ervan als je niet iedere dag kan checken wel erg prettig dat het hier zo rustig is haha. Hoe voelt iedereen zich vandaag?
@Mamalin Jaa ik zie je banner ook. Mooi! @Fressie Beterschap & gefeliciteerd! Ik ben gister ook verkouden geworden. Hele nacht hoesten en kriebelhoest. Zit nu aan de Kamille thee met honing. @MamavanS Wat leuk rompertjes! @Tilaena Dat zit vast goed! Vitamines zijn vitamines @BabyR oh lekker kunnen we samen verkouden zijn haha bah! Hier ook geen oog dicht gedaan daardoor. Beterschap!
@YvonnevtO Dank je wel! Verkouden hier maar verder wel goed. Af en toe wat kwaaltjes maar mag niet klagen. Ik snap die beroerdheid wel. Heb het ook gehad nu sinds gister rustig gedaan en gaat het beter. @All Vandaag nog een test gedurfd die minder gevoelig is. Gister had ik er 1 met 6 dgn uiterste gevoelige test en vandaag die van 4 dgn van Kruidvat 2v5 en Clearblue!! Nu geloof ik het al meer Bekijk bijlage 291284
Thnx voor de lieve reacties! Dan snotter ik gewoon nog even door Gewoon een paracetamol mag toch? T is voor mij allemaal nieuw, en lees zo veel verschillende dingen! Lekker onzeker dus.... Ik ga maandag de verloskundige bellen, spannend! Ben benieuwd wanneer ik de eerste afspraak heb. Trouwens.....jullie ook allemaal gefeliciteerd hè!
@Fressie Ja hoor paracetamol mag je altijd als je zwanger bent. Ik probeer het wel altijd uit te zingen als het kan. Hier ook alles nieuw en zo spannend!!
@vitamines ik had gelezen dat teveel vit a niet goed is en er zit meer dan de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid in vandaar. En er zit vit d in en te veel d is ook niet goed en door mijn vit dgebrek slik ik 1x per maand vloeibare vit d. En er zit een hoop b vit in en ik krijg al wekelijks vit b12 injecties. Vandaar dat ik eerst even met de gyn wil checken. Fressie welkom en gefeliciteerd
Jaaaaaaaa!!!!!! Ik mag er echt bij!!! Ik kan het nog niet geloven! Ik zal mijn banner aanpassen!!! Ik ben zo verschrikkelijk blij!!
Jette en Fressie, gefeliciteerd!! Sugarblossom, das duidelijk hoor, mooi! Hier ook al twee dagen strontverkouden... bah wat voel je je dan ellendig. Paracetamol mag wel hoor, maar ik probeer het zelf liever zonder. Mamavan Shaun, ik heb ook het idee dat er al wat aan het groeien is. Gebeurt dat echt zoveel sneller als bij de eerste? Toen was er echt pas na 20 weken een klein buikje zichtbaar, maar nu vind ik dat je het nu al begint te zien. Dat belooft wat...