Oh ja bedankt voor het zeggen! Was eigenlijk helemaal vergeten dat je met levertijden zit.. We hebben nu even Transaction op het oog, maar ik twijfel nou nog wel of het zitje nou ook naar je toe zou kunnen.. Anders wordt het de Mutsy Evo waarschijnlijk. Of de Transit. Maar dat zouden we dus nog even gaan kijken in de winkel.. Hopen dan maar dat het niet te lang duurt voor het bezorgd kan worden. Is het pakket bij jullie ook in een mooie opbergbox geleverd of gewoon simpel in een kartonnen doos? Vraag me af of er nou echt veel verschil in zit met verschillende pakketten
Hallo dames. @mamalin ja klopt hen vorige week een echo gehad en ons meiske was helemaal in orde een last van mijn schouders.. @kinderwagen wij gaan volgende week de transaction donker bruin halen. Moet volgende week de laatste dingen shoppen en dan is alles af. @vk mijn vk doet nog een echo met 34 weken om de ligging en groei te bepalen.
Fijn dat alles in orde was Truebabylove! Kan me goed voorstellen dat dit een hele opluchting voor jullie is. Ik 'moet' nog wel e.e.a. ander gaan halen, maar dat zijn voornamelijk leuke dingetjes, zoals aankleding voor de babykamer en wat klein spul als verzorgingsspulletjes enzo. Heb je ook al alles ingericht in het kamertje? Dus alles schoon in de kasten liggen? Of dat nog niet? Ik heb op zich wel al veel in huis, maar dat zit nog allemaal in een doos. Moet het nog allemaal wassen en inruimen. Het kamertje staat nu wel helemaal op, dus ik kan weer vooruit! Ik heb toevallig afgelopen zaterdag de brief voor de blije doos van de Prenatal gekregen, ga 'm denk morgen na het werk even ophalen. Verder weinig nieuws te melden hier...
@mamalin ik heb alles gewassen wat ik in huis heb. Maar ga het nog een keer wassen hoor. Vrijdag gaan we een plafondlamp ophalen voor de babykamer en moeten nog een gordijntjw vinden. Verder gaan we zaterdag de rest van het spul galen kan niet wachten woensdag ga ik echt aftellen dan nog maar 10 weekjes.
Inderdaad, we gaan gewoon de laatste 10 weken in! Spannend!! Heb net een leuke lamp voor de babykamer gevonden (van Little Dutch), en ben nog op zoek naar een mooie muursticker voor boven het bedje. Had eerst graag een hemeltje gewild, maar dat wordt gewoon te druk. Het is maar een klein kamertje... Ik ga van de week even alle spulletjes in de kledingkast leggen, maar ga het nog niet wassen. Vind ik een leuk klusje voor in m'n verlof. Twee keer wassen is me te gortig, haha Hebben jullie eigenlijk al geboortekaartjes uitgezocht? Wij nog niet... Misschien toch ook langzaam eens naar gaan kijken!
@dragonbaby 6 juni is hier in het ziekenhuis een info avond op de verloskamers. Wij hebben ons opgegeven, wil wel weten waar ik dalijk terecht kom. Fysio heeft nog niet echt veel kunnen betekenen. Er zit iets niet goed in mijn onderrug en ze heeft mn rug getaped maar dit had niet echt effect. Ik zou morgen eigenlijk terug moeten maar ze is ziek dus dat word maandag pas. Hier is het kraampakket van cz gewoon in een kartonnen doos gekomen. @mamalin Ik ben aan het wachten tot de inkijkmappen bij de drukker weer beschikbaar zijn. Ze zou me bellen zodra ze terug zijn en dan gaan wij de kaartjes ook bestellen. @all Gaan jullie nog iets van een pretecho doen? Wij mogen volgende week donderdag. Kan haast niet wachten
Hebben jullie wel al een kaartje op het oog Kelien? Wij nog niet... Ik had gisteravond eens op internet gekeken, maar jeee, wat een keuze!! Bij onze dochter hadden we inderdaad ook bij de drukker een aantal boeken gehaald, en daar een kaartje uit gekozen. Ik denk dat ik dat nu ook weer ga doen, want de keuze op internet is echt niet te overzien, haha! Een pretecho laten we hier niet meer doen. Lijkt me zeker leuk, maar vind het ook best prijzig. En over 10 weken zien we hem toch in het echt. Ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet en of hij op zijn zus lijkt! Jullie alvast veel plezier toegewenst!
Ben ik vandaag de stad in geweest, kom weer met lege handen thuis. Geen enkel leuk kledingstukje te koop in de winkels hier, bah bah. Kom ik dus thuis, kijk ik in de brievenbus.. Wat vind ik daar? Een brief van Wij, dat ze me een brief gestuurd hadden met een uitnodiging en dat ik daar nog niets mee gedaan had.. Had dus echt nog niets van ze binnen gekregen.. Maar mag dus gelijk weer nog een keer terug naar de stad.. Nog een keertje bah.. Was eigenlijk blij dat ik niet nog een keer terug hoefde.. Heb hier ook nog niets gewassen. Was niet van plan het voor mijn 34e week te wassen en mijn vriend regelt alle was hier, dus er is voor mij ook niet zoveel haast. Heb daarnaast nog even steeds kleding te kort.. Vooral even de kleinste maten.. Heb wel weer wat besteld.. Bij c&a online is tot vannacht 25% korting als je online besteld, kwam er toevallig bij de kassa achter.. Dus dat was ook wel fijn. Kleding vult dus wel langzaam aan, maar vind maar zo weinig leuks @kelien, ik wil inderdaad ook wel even weten waar ik terecht kom. Maar als ik dat hier met 100% zekerheid moet gaan doen, mag ik drie ziekenhuizen gaan bezoeken. Daar heb ik ook niet zoveel zin in.. Dus doe gewoon degene waarbij de kans het grootste is dat ik terecht kom.. Gebeurd dat dan niet, is het maar pech gehad. Echo doen we niet en geboortekaartjes eigenlijk ook niet. Zijn te weinig mensen voor om ze naar te versturen (op één hand te tellen), dus dat vinden we een beetje onzin.. Scheelt dus ook weer uitzoeken Verder ook nog even weinig te melden hier. Oefeningen van de fysio maken de pijn alleen maar erger, dus daar ben ik niet zo blij mee.. En heb mogelijk daardoor ook meer last van m'n onderbuik, beetje een soort steekgevoel. Dus ook daar ben ik niet zo blij mee..
Vind je dat niet jammer Dragonbaby, dat jullie geen kaartje sturen? Ook al zijn het er maar een paar? Ik zou er toch nog eens over nadenken... Desnoods besteld je er maar 10, of je maakt zelf een leuk kaartje. Is toch leuk, vooral voor jullie kleintje voor later. Lijkt me zo sneu, helemaal geen kaartje van zijn geboorte... Maar dat is mijn mening hé! Ik heb vanmiddag 3 boeken gehaald bij de drukker, maar daar zat niets bij naar onze smaak. Sowieso waren de boeken die ik graag wilde uitgeleend, dus even wachten.
Aan de ene kant vind ik het ook wel jammer hoor, maar aan de andere kant denk ik ook weer dat het ook niet echt heel veel toevoegt.. Maargoed, dat is misschien dan ook weer omdat ik nog geen kaartje gezien heb waarvan ik denk: dat is een leuke.. Of was er eentje die ik veel te duur vond En ik vind het zonde om dure kaarten te gaan kopen.. Maar misschien kom ik nog wat tegen of heb ik zelf ineens zin om wat te maken.. Ben laatste tijd ook weer ineens heel creatief bezig, dus dat zou ook zomaar nog kunnen.. Ja hier ook alweer de 30 weken bereikt. Zie op zo'n site dat het dan nog 70 dagen te gaan is Lijkt zo weinig nog
Vanavond weer voor controle naar de verloskundige, verder weinig te melden. Heb wel het idee dat mijn buik de afgelopen 2/3 weken een flinke groeispurt heeft gemaakt! Als dat in dit tempo door gaat, en ik moet nog 10 (max 12) weken, nou...
Zie het maar als positief dat er niets te melden valt, want meestal zal dat dan slecht nieuws zijn als er ineens iets te melden moet vallen. Oh ik kan daar alleen nog maar van dromen, haha! Lijkt hier nog steeds nergens op.. Maar.. Mijn spijkerbroek gaat wel steeds krapper zitten.. Met zitten dan.. Lopen etc gaat nog steeds wel, maar met zitten kan die echt niet dicht blijven. Dus ik denk (en hoop) dat het niet lang meer duurt. Ben het nou wel even zat hoor, dat het enkel lijkt of ik gewoon even een heel stuk dikker geworden ben. Wil er eindelijk zwanger uit gaan zien zeg. Maar hier gaat dus ook alles goed. Ga dan wel morgen eindelijk eens zwemmen! Heb ik zo'n zin in.. Roep al sinds dat ik 12 weken zwanger ben dat ik er zin in heb, maar het wordt steeds uitgesteld en op de vergeetheidsstapel gelegt. Nou heb ik eindelijk de knoop voor mezelf doorgehakt en gezegd: ik ga en het wordt nu niet meer uitgesteld. En donderdag ga ik de prenatal doos ophalen, dus hoop dat daar nog leuke dingetjes inzitten. Hebben jullie trouwens ook dat je gewoon in de babykamer willen gaan staan? Ik heb hier echt steeds de behoefte om er gewoon heen te lopen en te staan.. En dan gewoon niets doen.. Of gewoon weer aan de spulletjes zitten en naar de kleertjes enzo kijken. Kan er gewoon niet weg blijven ook al heb ik er niets te zoeken. Echt zo raar, want ik heb zoiets nog nooit gehad.
Hoe was het zwemmen Dragonbaby? Ik had het me ook voorgenomen, maar ben ook nog geen één keer geweest... Gaat er iemand van jullie eigenlijk een zwangerschapscursus volgen? Of iets van gym ofzo? Vandaag de lamp voor de babykamer ontvangen én een berichtje gekregen dat er 18 juni iemand van de kraamzorg komt voor intake gesprek, ben benieuwd. Verder een lekker rustig dagje gehad, dochter was op schoolreisje. Heb lekker in de tuin in het zonnetje gezeten en een heleboel lijstjes gemaakt, haha. Wie krijgt er een geboortekaartje? Wat wil ik nog doen voor de bevalling? Wat moet ik nog kopen/halen? Wat moet manlief doen na de bevalling? Dat soort dingen. Hou van lijstjes...
Zwemmen was echt super! Echt even gewoon helemaal ontspannen, helemaal geen last van iets. En het was ook echt hartstikke rustig, dus was ook heel fijn. Was zeker voor herhaling vatbaar. Al heb ik dan nog maar twee weken.. Daarna kunnen ieder moment de scholieren vakantie hebben en heb nou ook geen zin om daar tussen te zwemmen.. Rust is dan ook niet echt meer te vinden gok ik, dus dat ontwijk ik bij voorbaat dan liever al. En ga hier geen cursussen volgen. Ook geen lange informatieavonden voor hier.. Hebben mijn vriend en ik beide niet zo'n behoefte aan. Zal vast en zeker handig zijn, zeker omdat het ons eerste kind is en we dus nog niet zoveel weten.. Maargoed, we laten het gewoon maar op ons af komen als het zover is en zien dan vanzelf wel.. Hier zouden ze eigenlijk afgelopen maandag komen voor de kraamzorg. Alleen wegens teveel zieke mensen heeft ze de afspraak naar aankomende maandag gezet. Ben er ook wel benieuwd naar, want ook daarvan weet ik nog niet zo goed wat ik moet verwachten.. Haha, ik ben ook al zo'n lijstjesgek. Altijd al geweest haha. Is voor mij altijd al een goede uitkomst geweest.. Kan nu over iets zo denken dat twee dingen heel belangrijk zijn om te halen.. En dan volgende week ben ik die twee dingen vergeten en heb ik weer twee andere dingen in gedachte.. Ben zelfs begonnen met een lijstje voor m'n vriend, haha. Omdat als ik hem bijvoorbeeld zeg dat hij zich moet inlezen over kinderwagens bijvoorbeeld, zodat hij ook echt de keuze kan maken ipv alleen maar kijken naar de prijs en hoe die eruit ziet. Doet hij dan niet, staan we dan straks in de winkel en dan heb ik nog niets aan hem. Schrijf dan dus zulke dingen op, dan heb ik in ieder geval meer zekerheid over dat hij dingen opgezocht heeft en dan ook meer erover weet.. Kan hij ook niet meer aankomen dat hij het even vergeten was, haha. Nou, ik ga me maar even klaar maken.. Moet naar de tandarts Is een nieuwe, want vond het niet praktisch meer om naar mijn eigen te gaan (vind het hier eigenlijk niets, dus wou eigenlijk graag bij m'n eigen blijven.. Maar dat is anderhalf uur hier vandaan. Normaal gesproken niet erg omdat het niet zo vaak is.. Maar is ook niet handig straks met een kleine.. En laatste keer hadden ze me halverwege de reis pas gebeld dat ze me verkeerd hadden ingepland en was alles dus eigenlijk voor niets.. Dus tsja, dan heb ik eigenlijk toch ook niet echt een keuze meer..) Nou vind ik tandartsen sowieso al eng.. Maar nu dus al helemaal.. Dus is dan maar even hopen op geluk en dat ik daar snel weer weg mag..
Vandaag mijn 31 weken dansje. Nog minimaal 6 weken en maximaal 11 dat ze komen kan spannend hoor. Sta er om te springen en onze kleine meod wilt haar zusje nu ook wel zien.
Mijn dochter begint het nu ook wel lang vinden duren, haha. Soww, tussen de 6 en 11 weken nog maar... Dat klinkt helemaal niet zo lang meer!
Nee die 6 weken klinkt indd niet ver weg meer. Wil graag ons kleinste meisje vast houden lekker tuttelen.
Jaaa, ik ook! Maar als ik me bedenk dat het nog 'maar' 6 weken (kunnen) zijn, krijg ik het ook wel een beetje benauwd hoor, wil nog zoooooo veel doen... Haha Ik heb gisteren eindelijk een 1e pakje voor onze kleine man gescoord!! Van BESS. Ben er helemaal blij mee!! Vanavond naar de verloskundige, afspraak van afgelopen maandag was op het laatste moment afgezegd vanwege een bevalling.
Hebben jullie al een voorgevoel, over met welke week je denkt te bevallen? Of helemaal niets? Ik heb geen voorgevoel, maar ik denk wel dat ik lang moet gaan wachten Hoe was je afspraak? En eerste pakje moet ik hier ook nog uitzoeken.. Heb nog niets gevonden waarvan ik echt denk: dat is het.. Maar krijg vandaag nog een bestelling binnen, als ik alles in de kast heb gehangen ga ik wel even kijken wat mijn mogelijkheden voor nu.