Sugar, mooie testjes!! Jette, jij ook al zo'n mooie test, super hoor! Lijstje, ja waar blijft ie haha? Hier lekker uiteten straks en daarna naar de bios. Gezellig met mn zwager en schoonzusje, ga niks drinken ben benieuwd of het ze opvalt Anders is er een smoesje paraat
Hoe gaan jullie 't aan familie/vrienden vertellen? Ik vind het wel lastig hoor...vooral omdat mijn schoonzusje en zwager al 3,5 jaar bezig zijn en het daar onwijs moeilijk mee hebben. Om t dan tijdens het kerstdiner te vertellen vind ik een beetje bot...maar we zien ze van te voren ook niet meer. Nog ff over nadenken dus, als jullie tips hebben?! Zijn er trouwens ook meer zwangeren met een eigen bedrijf?
Hey meiden! Bedankt voor jullie lieve woorden en steun! Heeft me enorm geholpen. Ik heb geen krampen meer gehad en de afscheiding is ook weer normaal... Jeetje wat heb ik me zorgen gemaakt. Ik heb me inmiddels weer herpakt en weet dat al de stress ook niet goed is. Daar probeer ik aan vast te houden. Gisteren was de dag van mn vorige mk. Was dus even een vreemde dag.. @Sugarblossom GEWELDIG!!!!! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! En wat een mooie testen!!! @Fressie Gefeliciteerd en Welkom!! Natuurlijk beterschap. @truebabylove Gefeliciteerd en Welkom! @Jootje86 Welkom en Gefeliciteerd! @YvonnevtO waar in het noorden is er de spits? Bij mijn verloskundige kon ik gelukkig al snel terecht. Is ook in het noorden. Ik mag de 17e voor de eerste echo. @Jette 1976 Mooie test meid! Gefeliciteerd!!!! Vitamine ik slik mama plus van davitamon. Zo ik ben volgens mij weer aardig bij hihi Lijstje ga ik mee aan de slag en komt er aan
@senna wat moet t spannend voor je zijn! Ik duim voor je!! @senna @yvonne hier ook een Noorderling! Misschien zijn we wel buren
AUGUSTUS 2013 MAMA`S 1. BabyR 25jr 2e kindje Treubabylove ? 2e kindje 2. Mama van Shaun 29jr - 2e kindje 3. Senna82 30jr - 1e kindje 4. YvonnevTO 29jr - 1e kindje Tilaena 35jr - 1e kindje Mamalin83 28jr 2e kindje 6. Jootje86 26jr 1e kindje 12. Lov23 29jr - 3e kindje Fressie ? (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken: 10 dec Mamalin83 1e echo 17 dec Senna82 1e echo en intake vk 20 dec Treubabylove vk 20 dec BabyR 1e echo 27 dec Mama van shaun vk 27 dec Jootje86 1e echo
Zijn er toevallig ook meiden uit het zuiden? Wij zijn ons ook nog steeds aan het bedenken hoe we het aan de familie gaan vertellen. Meer omdat we het onze dochter op een leuke manier willen laten vertellen. Fressie, ik begrijp heel goed dat het een dubbel gevoel voor jullie is. Maar voor jullie is het net zo goed heel bijzonder! Is het niet mogelijk om het je schoonzus en zwager voor de kerst te vertellen, zodat het met kerst zelf niet zo zwaar voor ze valt?
@mamalin83 ja, zat ik ook al aan te denken...maar we zien ze voor de kerst niet meer, dus dan zou het telefonisch moeten! En dan zouden ze t nog eerder weten als mijn schouders. Maar goed, ze moeten het toch een keer horen, en ze zullen ongetwijfeld blij voor ons zijn...maar vind t wel dubbel! @senna82 ik ben 27, 1e kindje en de 12e uitgerekend.maandag de vk bellen, dus heb nog geen afspraak staan!
En ze wonen te ver weg om eens een avondje langs te gaan? Ik ben maar even aan het meedenken hoor. Lijkt me namelijk wel heel leuk om het met de kerst aan de rest van de familie te vertellen!
Maar uiteraard bedankt voor het meedenken...ik moet er zelf ook nog even over nadenken. Wil ze tijdens kerst niet overvallen met ons blije nieuws (omdat niemand weet dat we überhaupt de wens hebben)...dus denk dat het redelijk onverwachts is.
Ik mag ook op de lijst Uitgerekend 18 augustus denk ik. 36 jaar eerste kindje. Ik ga met kerst voor iedereen een fotolijstje kopen met een gedicht erin. Gedichtje heb ik al lang. Van internet Je kan me nog niet horen, Je kan me nog niet zien. Maar als ik in augustus word geboren, Mag ik dan in dit lijstje misschien? Mooi toch?
Maar jullie hebben ook gewoon recht op dat mooie moment toch..... Vindt het wel erg lief van je dat je zo erover nadenkt,,....misschien het hun eerst vertellen desnoods over de telefoon....dan zijn ze erop voorbereid
Zo denk ik er dus ook over. Als je echt denkt dat het ze zwaar zou vallen zou ik ze misschien toch bellen en inlichten van te voren. Jette, leuk idee! Leuk hé, dat we het zo met de kerst kunnen vertellen. Ben eigelijk wel benieuwd hoe de rest van jullie zwanger is geraakt (duhhh, hoe precies hoef ik nou ook weer niet te weten... ) Maar is het bij jullie snel gegaan? Of heeft het wat langer geduurd? Is het vanzelf gelukt? Of hebben jullie hulp van het ziekenhuis gehad?
Wij dachten, heel naïef, t zal wel even duren. Omdat we overal om ons heen horen dat ze minimaal 10 maanden bezig waren...of langer. Maar wij dus in 1x raak....beetje van slag dus! Maar meer dan welkom!!