Nee haha want als het aan mij had gelegen was ik niet eens teruggekomen maar het kon financieel niet deze winter. Ik vind t land fantastisch en woon er heel graag. Dus we willen het graag gaan proberen daar een toekomst op te bouwen.
Voor mij geld hetzelfde ben allang blij als de zwangerschap goed zit...maar hoop heeeeel stiekem een klein beetje op een jongetje al zou het zeker geen teleurstelling zijn als er een klein prinsesje in mn buik zit
ik denk zelf een jongen maar de meesten om mij heen denken een meisje... het maakt ons helemaal niet uit wat het word als het maar gezond is en we hebben al een werknaam... hihi noemen onze baby gizmo... vinden dat allebei schattig en zo kunnen we het verbloemd toch daar een beetje over hebben!
Ik ga zeker mee doen, maar plaats wel pas iets als er ook wat te zien ik.... Ben zeker niet zo slank als de meeste dames hier....
Ik heb van de week wel eenfoto gemaakt maar daar was nog noer veel op te zien. En ik maak alleen foto's met kleding omdat mijn buik niet mooi is... (ben heel veel afgevallen dus een lege hangbuik.,.)
@ukkie89: ja heb dat savonds ook na t eten, een darmbuikje hihi. voor de rest zie je bij mij voorlopig nog niks hoor . Ben wel blij als mn borsten wat groter gaan worden, is bij mij niet verkeerd zoveel heb ik nie hahaha
Geen veranderingen hier zal voorlopig ook nog wel zo blijven. Denk pas dat je over 3 weken wat gaat zien
Nou we kunnen na volgende week ook de eerste echo's gaan plaatsen ik denk dat de meeste dames vanaf volgende week echo's gaan krijgen dus lijkt me wel leuk. Niet dat je heel veel gaat zien maar het is het begin he