6 weken buikje pffff gaat lekker hier bh's passen niet meer broeken zitten te strak (draag gelukkig alleen g-star) dus goede reden om te shoppen
Ja ik ook! Leukk!! Even een vraagje, hoe kom jij aan die pendels?? Wil dat ook door iemannd laten doen
Zo gaat snel Arnelies ik ga proberen vandaag een foto te maken en die dan plaatsen.... Nikie bij het forum heb je bijna onderaan pendels staan... Lees wel even goed wat je moet doen aangezien de dames niet willen dat je reageert op het forum zelf maar neem een abbo en reageer via een pb (lees ff eerst forum met uitleg http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/340308-werkt-pendel-forum-wie-pendelen-op-zwangerschapspagina-nl.html) Pendelen - Zwangerschapspagina
mooi buikje hoor ps @ alle dames net gekeken op die chineese kalender en daar zou het een meisje worden, me vader is ervan overtuigd dat het een meid wordt, me man zei dat het een meid wordt en dat is me eigen gevoel ook raar he
Al mooie buikjes zeg! Bij mij nog niks te zien, maar ben dan ook nog helemaal niet ver. Benieuwd wanneer dat komt haha.
Ik heb ook een voorgevoel hoor en kom bij veel dingen uit op een jongen. Alleen die chinese kalender kom ik niet in uit omdat ik echt niet snap hoe ik mn chinese leeftijd en conceptiemaand moet berekenen ben daar geen kei in haha. Ook mn vriend en schoonmoeder hebben over een jongetje gedroomd. Maar we moeten allemaal nog 3 maandjes daarvoor wachten helaas , dat is weer wat minder dan gaan jullie het aan iedereen vertellen wat het wordt?
Bij mij zie je ook nog niks hoor. Komt denk ik pas over een week of 3. Savonds wel een opgeblazen buik maar dat had ik altijd al van t eten
Mooi buikje sortie. Ik weet niet hoe jouw buik normaal is, maar heb je al t idee dat ie wat gegroeid is??
Niki stuur me een pb met je geboorte datum en datum waarin je eiersprong is geweest ga ik voor je kijken (als je dat wil)
Ik ben niet super slank maar maatje 40 maar die gaan nou echt niet meer dicht hoor haha op de foto heb ik een baggy broek aan die altijd veel te groot was en nu nog klein beetje maar gewonen broeken gaan niet meer dicht maar is wel echt meer onder me navel dan erboven hoor echt me darmen die opgezet zijn. En s avonds is het nog veel erger haha