hier daarjuist nog een fototje gemaakt we gaan wekelijks foto's maken, dan zie je mooi de evolutie Ik had op deze foto wel net gegeten Maar ik vind het toch al een tof buikje
@sortie: Nou je hebt een mooi lijntje hoor, vind je helemaal niet stevig ofzo. Bij mij merk ik nog niks qua buik. Beetje raar mss aangezien ik helemaal juist geen buik heb. Zou je toch zeggen dat je iets moet gaan zien haha...maar helaas @mommywannabe: gaaf buikje al meid!
Dank je wel heb nu alleen wel omdat ik al wel een buikje krijg en nog heel weinig het weten dan ik steeds denk ze zullen wel denken die heeft veel gevreten haha
Haha ja hier het zelfde sortie ik was na me zwangerschap best veel afgevallen. (Nog steeds eigenlijk) maar door dat dat buikje komt zal iedereen wel denken die komt weer aan zonde.... Moet ook echt al naar een andere winterjas kijken!
Ja erg he haha ik denk nu alleen maar Ahhh zo blij als iedereen het weet kan ik ongestoord dik worden hihi zonder dat ze denken Jeetje die komt veel aan haha
hallo dames ik ben er net achter dat ik zwanger ben... zou ik hier ook mee mogen schrijven/posten? Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen!!! groetjes Willemijn
Hoi willemijn, Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend? We hebben namelijk 2 topics voor augustus om te kletsen )1 tm 15 aug en de andere van 16 tm 31 aug. Moet je even op t forum kijken welke je wilt pakken. Dit topic is bedoeld voor de mooie (aankomende) echo/buikfotos
Zoals jet er nu uitziet ben ik 13 augustus uitgerekend... Eerste buikfoto heb ik gisteren gemaakt.. Hihi
Meiden hier mijn kleine trots! Heb de echo kleiner moeten maken maar in het echt zie je heel goed het vruchtje Hebben jullie al mooie echo's?????
oohhh!!! super leuk om te zien!!! dikke proficiat! Hier nog geen echo, maar maandag om 17u mogen we gaan!! Hopelijk komen wij thuis met een even mooie echo als jij!
Spannend! Ik hoop het ook voor jullie....ik duim er voor dat t helemaal goed komt. Hoe ver ben je dan precies??
Ja vind ik er ook van! Jij bent niet de enige die benieuwd is! Ik ben er best een beetje zenuwachtig over, het is tenslotte allemaal voor het eerst Ook het ventje kijkt er super hard naar uit, hij zit tegen iedereen te vertellen dat we maandag voor het eerst pasfoto's gaan laten maken van ons kleintje de gekkie!