Hallo dames heb vandaag positief getest en lijkt mij leuk/gezellig om hier te kletsen..! Wij zijn zwanger van ons 1ste kindje, ik ben 25 jaar en als alles goed mag gaan ben ik 23 augustus uitgerekend.. Ik vind het heeel spannend en ben heeel erg blij..!
Hey wij zijn ook zwanger van ons eerste kindje zo spannend he!! ik ben 29 jaar en alles goed gaat dus 15 augustus uitgerekend! Ben echt de dagen aan aftellen tot de eerste echo. En ook al aan nadenken hoe we de kerstdagen door ga komen zonder dat iemand erachter komt hihi
Hey RDerby, gefeliciteerd! Ik heb echt de standaard kwaaltjes, opgezette buik, pijnlijke borsten. Gelukkig nog niet echt misselijk, soms beetje in de avond. Kom anders ook gezellig hier mee praten: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/483944-16-31-augustus-mamas-2014-a.html Daar zijn meerder dames al. @babylo misschien deze sluiten?
Ja lilmad is wel handig als deze gesloten word maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.. we schrijven toch allemaal in die andere topic..