Sterkte meissie en mrcd,zo snel als de tijd kan vliegen zal ie nu wel kriipen he...hopelijk slapen jullie wel beetje vannacht. @arnelies die Hartkloppingen he k ook. Schijnt normaal te zijn omDat je hart harder moet werken en je nu steeds meer bloed in je lichaam krijgt. Bandenpijn heb je indd aan de zijkant maar zou wel erg vroeg zijn hoor... Heb vandaag wat aan huishouden gedaan, ook gestofzuigd, wat een topsport is dat opeens zeg. Herkenbaar?
Hij is gelukkig heel mooi opgedroogd met een heel mooi rosé lijntje. Geen knaller maar wat wil je met vier weken. Maar tis zeker een goed zichtbaar duidelijk rosé lijntje. Tnx meiden voor de gerustellingen
Pfff. Meer bloedverlies. Het lijkt wel een beginnende ongi. Ik ga nu proberen te slapen en zie morgen wel verder...
Hoi Dames, Even een snelle voorstel van mij : zwanger van mijn derde kindje wat ik inmiddels 2 dagen weet, 2 bevallingen meegemaakt waarvan eentje vlak na de geboorte is overleden bij 25 weken zwangerschap en een gezonde dochter van 2 jaar en een maand geboren bij 38 weken 2 dagen. Bloedverlies in mijn 2e zwangerschap gehad van week 6 tot week 16 :x. Hoeft dus niet meteen iets slechts te zijn maar ik weet heel goed hoe spannend het kan zijn als je zo blij bent als je zwanger bent... Verder ben ik doodmoe van alles wat er de afgelopen maand gebeurd is en wellicht een beetje hormonen wat ook meespeelt. Verder helemaal geen symptomen behalve vlagen van misselijkheid. Morgen start ik met foliumzuur aangezien ik pas 2 dagen weet dat ik zwanger ben. Hopelijk een voorspoedige zwangerschap voor iedereen. Als iemand me op de lijst wil zetten 6 aug. 17 december intake vk. Ik kom snel terug om op iedereen te reageren. Mijn eerste bevalling wil ik best over vertellen maar daar kom ik later op terug als jullie dat willen... nu just relax van mijn momentjes met mijn lieve kleine pluis in mijn buik .
Goedemorgen meiden hier om 5.15 klaar wakker, lag er dan gisteren ook al om 20.45 in maar goed. Huisje is al aan kant kan merken dat ik me te druk heb gemaakt dus nu weer lekker krampjes. Kopje thee erbij beetje bijkomen douche aankleden en lekker een buitenritje gaan maken met mijn grote viervoeter. Gelukkig vrij tot vrijdag dus heerlijk uitrusten en ontspannen...wat is jullie planning voor vandaag...??? Welkom FMT
Hall dames , mag ik mee kletsen hier? Ik ben 27 jaar en zwanger van ons 2e wonderlijke, ben als het goed is 11-8 uitgerekend. Zoals jullie kunnen zien is mijn zoon een half jaar oud geboren op 1-6-2013. Het is een bewuste keuze dicht op elkaar echter had ik niet verwacht dat het ronde 1 raak zou zijn ben dus nog een beetje in shock! Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap Zie een aantal dames onzeker over de symptomen, heel herkenbaar had ik bij de eerste ook heel erg en aangezien het zo kort op elkaar is weet ik nog veel van me vorige zwangerschap. Alleen ben ik weer net zo zenuwachtig of alles goed blijft gaan De krampjes ken ik had ik ook bij de eerste erg veel last van waren toen me banden die oprekte. Wat ik van de vk begreep is kramp niet erg. Maar kramp in combie met helder rood bloed dan moet je de vk bellen (al hoeft het nog niks te betekenen)
Hier net wakker bij mij oppaskinderen, ik pas ongeveer 3 dagdelen in de week op en bkijf dan 1 nacht slapen. Dus zometeen sinterklaas cadeautjes uitpakken. Vanmiddag nog een gesprek over onze pleegdochter. Dan is mijn dagje vol!
29-07-2014 - Marjolinos 30-07-2014 -Adria27 -Ukkie89 01-08-2014 -LiefjeM -Mamootje -Sortie 02-08-2014 -Doortje81 03-08-2014 -Beertje13 -Manuela82 -Arnelies -An1977 05-08-2014 -nikie86 -Evelieng 06-08-2014 -Sjapie -Sassie1981 07-08-2014 -Seit 11-08-2014 -meissie86 -MRCD -mamainthefuture - 27 jaar - zwanger van 2e kindje - 1e echo ...... Misschien is het leuk extra info erbij te zetten
Hoi hoi, Ook ik wil graag meekletsen. T is nog pril, maar de testen worden metcee dag duidelijker. Ikke142, 31 jaar, 1e kindje Ben nog redelijk overrompelt dat het deze ronde raak is. We hebben wel geklust, maar slechts 1 nachtje. Gelukkig wel precies de goede nacht dan denk ik. Heb eigenlijk morgennpas mn Nod, maar heb eergisteren al positief getest. Net de cb digital binnegekregenndus die doen we morgenvroeg. @mrdc ik hoop zo voor je dat je bloedverlies is gestopt. Ik duim voor je meid. Ow ja, voor het lijstje wel handig. Volgens mn eigen berekening ben ik uitgerekend op 13-8-13 Voor de rest van de dames : gefeliciteerd!
Kleine update! Ik heb de HA gesproken, niet mijn eigen HA, maar het was een fijn gesprek! Ik heb morgen om 08:00 een afspraak. Krijg dan een echo en er wordt een bloedtest gedaan. Hij zei dat de kansen 50/50 waren. Het kan mis zijn en dan is er niks aan te doen helaas, maar de bloeding kan ook een andere reden hebben. Mijn gevoel zegt dat het goed mis is. Vanmorgen op de wc ging de kraan even flink open (helderrood zonder stolsels). Net op mijn tampon zat ook wat donkerrood/bruinig. Geen goed teken naar mijn mening.
Meiden ik moet deze even delen: 25-11 2-3 en vandaag met een middag plasje 3+ ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk
29-07-2014 - Marjolinos 30-07-2014 -Adria27 -Ukkie89 01-08-2014 -LiefjeM -Mamootje -Sortie 02-08-2014 -Doortje81 03-08-2014 -Beertje13 -Manuela82 -Arnelies - 29 jaar - 1e kindje - 1e echo 19-12 -An1977 05-08-2014 -nikie86 -Evelieng 06-08-2014 -Sjapie -Sassie1981 07-08-2014 -Seit 11-08-2014 -meissie86 -MRCD -mamainthefuture - 27 jaar - zwanger van 2e kindje - 1e echo 3-1 Misschien is het leuk extra info erbij te zetten
29-07-2014 - Marjolinos 30-07-2014 -Adria27 -Ukkie89 01-08-2014 -LiefjeM -Mamootje -Sortie 02-08-2014 -Doortje81 03-08-2014 -Beertje13 -Manuela82 -Arne lies - 29jr - 1e kindje - 1 Stiefkindje - 1e echo 17-12 -An1977 05-08-2014 -nikie86 -Evelieng 06-08-2014 -Sjapie -Sassie1981 07-08-2014 -Seit 11-08-2014 -meissie86 -MRCD -mamainthefuture - 27 jaar - 2e kindje - 1e echo 3-1 13-8-2014 -Ikke142 - 31 jaar - 1e kindje - Misschien is het leuk extra info erbij te zetten
Ik had nog 1 test liggen van de KV en net nog gedaan...tot mn grote verbazing is het lijntje ietsjes lichter dan de anderen. Terwijl ik de andere testen ook gewoon smiddags deed of savonds. Ik snap er niks van de andere testen lijken qua duidelijkheid precies op elkaar en deze is net iets lichter. Wordt nu al gek. Ik voel voor de rest me hetzelfde maar ja goed weet dat dat niks hoeft te zeggen. Ben nu al helemaal in paniek.... dat is toch niet goed dat ik van zoiets kleins al in paniek raak Heb al de verloskundige gebeld en die zei dat ik mezelf niet druk moet maken. Ook al test je elke dag op t zelfde moment dat het niet wil zeggen dat je urine t zelfde geconcentreerd is.