Augustus 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Beertje13, 23 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    hey ladies,

Ik heb ook echt een rot nacht gehad, veel paniek! Ik heb dan ineens weer hele normale boobs, helemaal geen pijn, niet gespannen, terwijl dit gister avond wel zo was. Ik haal me dan van alles in mijn hoofd... Daarna kon ik niet meer goed slapen, heel onrustig en angstig ben ik dan. Nu maar even een afspraak afgezegd en thuis werken, dan even slapen en vanmiddag naar mijn werk. Pffffff, de onzekerheid en de angst vind ik echt het ergst. Ik ben echt een beetje een paniekvogel aan het worden af en toe, terwijl stress natuurlijk helemaal niet goed is. Maar ik heb er voor mijn gevoel zo lang op gewacht en dan wil ik het niet kwijt! Nouja dat is vast niet anders als je er niet zo lang op hebt gewacht!
    Nog 6 nachtjes (niet) slapen en dan heb ik mijn echo!
    Meiden, hebben jullie met 6 weken ook nog steeds wisselende klachten? Ik dacht toch wel dat ik nu constant zere boobs zou hebben...

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Debbske gefeliciteerd!! Wat een traject heb je doorlopen!! Respect! Hoop dat alles goed gaat en blijft gaan!

Sass74 dat is idd even schrikken zeg!! Gelukkig is het goed met jullie kleintje!!

Arnelies he balen zo'n nacht! En dan nog politie aan de deur... pffff!!

Lucymila t hoort er idd bij... voor goed doel ;)

Doortje hier wisselen de klachtjes ook... al komt de misselijkheid wel geregeld rond zelfde tijdstippen terug...

Hier vanochtend dochterlief naar school en zoonlief naar de psz gebracht... nu even thuis met mijn kleine mannetje... Net even wat gegeten maar bleghhh of dat wel verstandig was! Zo ff met mijn kleine mannetje naar cb... 14 mnd controle en prikjes :(

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Wat een verhaal en wat een lange weg! Fijn dat je een strenge controle krijgt, dat geeft denk ik wat meer vertrouwen en hopelijk rust... Ik duim voor je meis!

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Wat fijn!!! Wat een goed nieuws! Wat heerlijk lijkt me dat. En wat een angst zeg als je zo'n bloedstolsel ziet, ik zou er dan ook helemaal vanuit gaan dat het mis is...(Ik heb ook veel zorgen, dus kijk heel erg uit naar en ook op tegen de echo...) Gelukkig heb ik nog geen bloed oid gehad. Hoeveelste IVF poging was dit voor jullie? (Of heb je dat al verteld?)

5. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Goede morgen allemaal,

Hoe zijn jullie het sinterklaasweekend doorgekomen? Wij hebben het drie keer gevierd, van familie naar familie, erg leuk, maar wel vermoeiend. Gisteren had ik iemand van moeders voor moeders op bezoek en hoewel ik geen reden heb om aan te nemen dat het niet goed gaat is het toch wel weer erg spannend als ze zo'n testje doen... Maar gelukkig gaat het nog steeds goed! Nu dus wel met die gekke kannen in de weer ;) Ik ben gisteren toch maar voor het eerst overdag even naar bed gegaan (ik werk gelukkig vaak vanuit huis, dus dat kan dan wat makkelijker), dat was wel nodig... Verder heb ik helemaal geen trek in zoetigheid of vet eten, wat de feestdagen zondevrij doorkomen wel enorm makkelijk maakt :)

6. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Mooi hoor

7. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Bij mij mag er bij de Chinese kalender ook een meisje neergezet worden :)

8. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Tjee wat een lang traject... Hopen dat het allemaal goed gaat en praat lekker mee(tenminste als je het bij kan houden haha, want het gaat snel alle berichten)

9. lucymila

lucymila Niet meer actief

Hoeveel kletsen er hier nu mee in dit clubje? Uit welke regio komen jullie? Ikzelf uit omgeving Arnhem/Nijmegen.

10. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Hoi Lucymila,

Ik kom uit Roosendaal

11. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Ik woon in Zuidwolde, Drenthe. Maar in het voorjaar verhuizen we naar Borger :)

Hier vrijwel nog steeds geen kwaaltjes, behalve vol gevoel en gevoelige borsten. Soms wat steekjes in m'n buik maar dat valt ook wel mee. Als het zo blijft zou dat wel mooi zijn haha

12. lucymila

lucymila Niet meer actief

En aan wie de lijst bijhoudt:
    Ik ben bijna 30, dit wordt hopelijk ons 1e kindje, (MA gehad) en ik heb op 20 december mijn eerste echo! *super spannend*

Chinese geslachtsbepaling geloof ik niet zo in :)

13. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil er ook wel op:)

Ben 11 augustus uitgerekend.

Joy1 - 22 jaar - 1ste kindje

3 januari intake verloskundige :)

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hier ook wisselende klachten! vanmorgen voor het eerst moeten kokhalzen (verder dan dat kom ik niet aangezien ik niet kan spugen) nadat ik mijn kan van moeders voor moeders gevuld had... De hele ochtend ook misselijk geweest daarna! dat komt omdat ik nuchter medicijnen moet nemen en dan een half uur wachten voor ik kan gaan eten... word nl niet misselijk wakker...

15. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Jeej Sass74,
    Heftig zeg... maar gelukkig gaat alles nu goed...
    Is dit ook voor jou je eerste kindje?
    Wanneer ben jij uitgerekend?

16. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Gaat trouwens snel zeg met nw berichten hier... ik ga proberen iedereen bij te houden....
    Wel leuk zo met zovelen ongeveer allemaal even ver...

Ik heb trouwens nog weinig klachten tot nu toe... alleen erg opstandige darmen... O ja en ik ben ineens aan het veranderen van een avondmens naar een ochtendmens.... mijn vriend is er helemaal blij mee, ineens wil ik wel vroeg naar bed ;)

17. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga vanavond de lijst weer aan passen graag even pb naar mij dan zet ik je erop ook voor de meiden met de uitslag van de Chinees kalender dan zet ik het erbij, willen jullie ook dat ik de omgeving waar je vandaan komt erbij zet????

18. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Voor mij is dat niet zo nodig. Misschien wel leuk om te zien waar iedereen vandaan komt maar dan moet degene die het lijstje bijhoudt/bijhouden nog veel erbij zetten haha

19. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Wow wat een hoop geklets weer zeg. Ben even niet geweest
    De kwaaltjes zijn goed ontwikkeld nu al 4 dagen ontzettend misselijk
    Heb me zelf ziek gemeld van het werk. Bij mijn dochtertje heb ik dit
    Tot 16 weken gehad hoop echt niet dat dit nu weer zo lang duurt :(

Wat een heftige verhalen allemaal zeg en wat hebben sommige
    Een lange weg moeten gaan respect hoor!!

Uitkomst chinese kalender is een meisje bij mijn dochtertje kwam het ook uit ;)
    Heb zelf ook het idee dat het weer een meid wordt

20. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt gezellig hier meiden!

Jeetje Debbske wat heb jij al veel meegemaakt! Ik hoop dat alles goed zal gaan. Maar dat geldt natuurlijk voor iedereen hier :)

Ik heb nog nergens last van, maar kan me bijna niet voorstellen dat ik weer zo'n makkelijke zwangerschap zal krijgen als bij mijn zoon. Maakt ook niet uit, ben al blij dat ik het weer mee mag maken.

De tijd gaat wel erg langzaam als je naar een 1e echo toe leeft! Maar dat zullen jullie allemaal als geen ander herkennen..

Deel Deze Pagina