@daphne ik heb een kindje met 25 weken zwangerschap moeten afgeven, vind dat veel heftiger, dit is voor mijn gevoel nog echt maar een ei. Kan mijzelf voorstellen dat het voor dames die er heel lang over gedaan hebben om zwanger te worden, of meerdere miskramen gehad dit ook heftig kan zijn maar moeder natuur doet ook zijn werk hoe heftig dat soms ook kan zijn.. Nogmaals hoop echt voor jullie allemaal een gezonde fijne zwangerschap toe.. dit zijn uitzonderingen..
@ FMT sterkte meid wordt hier gewoon droevig van @ Nikie ik duim voor je dat het niks ernstigs is @ mamainthefuture die dromen heb ik heel vaak ik heb ook al 20x gedroomd dat ik bevallen ben terwijl ik niet zwanger ben dus maak me helemaal niet druk om die dromen maar meer over me buren. Verder vandaag een goede dag gehad alleen die is vanavond weer eens verpest door mn paardje wat een etterbak was het vandaag zeg BAH! Gisteren was het al bokken en klieren en vandaag gewoon weer dus meneer heeft morgen strafles en geloof me die wil hij niet. Verder krampen komen en krampen gaan me borsten groeien als bloemkolen (eindelijk) ben van een 75B maar een jawel 75C hoe leuk is dat niet. Ik ga morgen even bellen of ik vrijdag al mag komen ik wil niet meer onzeker het weekend in en wil duidelijkheid. Na 7 miskramen wil ik gewoon weten of alles nu goed gaat dus morgen toch maar even doordrammen voor een echo deze week. Nu lekker weinig meer doen ja die verdomde kerstkaarten schrijven bah geen zin in maar ja ik ken mezelf dan komen ze voor de kerst nooit in de brievenbus terecht. hihi
Ik kom ook weer kijken hier na een lange dag werken en ik lees al niet zulke leuke berichten vandaag @ FmT meis wat heb je al veel meegemaakt ik hoop toch op een wonder en dat je ei bevrucht is! @ nicky jeetje meis wat is dat schrikken voor je. Ik kan wel zeggen maak je niet druk want dat doe je natuurlijk toch maar oud bloed en of roze kan ind nog van een innesteling zijn of je baarmoeder houdt nog een schoonmaak. Hopelijk zie je donderdag al een mooi kloppend hartje op de echo ik duim voor je meis! @ DAphne die steken heb ik ook hoor, als ik ongesteld moet worden krijg ik meer krampen en nu zijn het echt steken. Is het veel bloedverlies of echt minimaal? Miss hetzelfde als Nicky? @ kwaaltjes nog steeds weinig, zo had ik van het weekend een soort spierpijn in mijn bovenbeen, en vandaag had ik last van pijn in mn zij. Net of je heel hard gerend hebt zeg maar, het duurde ook best lang en was niet echt prettig maar als het door mijn zwangerschap komt is het voor een goed doel natuurlijk maar herken het helemaal niet van mijn vorige zwangerschap toen had ik helemaal nergens last van. Behalve pijnlijke borsten maar die heb ik nu ook... gelukkig. Fijne avond allemaal lekker rustig aan doen!
Fmt, shit meis! Maar er is nog een heel klein beetje hoop toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Nikie, wat spannend voor je, ik kan me echt voorstellen dat je heel zenuwachtig hiervoor bent en heel erg bent geschrokken, maar in de helft van de gevallen is het niks hè! Ondanks dat ik geen bloed heb kan ik maar niet rustig worden, maar ik ga straks hard mijn best doen, want heb echt behoefte aan een lekkere nacht. Nikie ik hoop dat jij ook kan slapen! Zo moeilijk mog dag je er nu alleen voor staat. Ik denk aan je! X voor jou!
Fmt en Nikie... Heel veel sterkte en allebei succes donderdag! Arnelies, kan het zijn dat je paard van slag is doordat jij anders bent/ ruikt?Ze zeggen dat dieren dit heel snel oppikken....bof is het altijd al een boef Wannabemom, die spierpijn achtige benen en zij had ik een paar dagen geleden ook... Net of je fanatiek hebt trapgelopen met iets zwaars in je handen.... Gaat vast weer over...
@wannabemom, echt maar minimaal bloedverlies, ben alweer wat gekalmeerd. Steken houden aan. Begin van de dag amperlast van, tegen de avond alles behalve prettig. Doordat ik ooit een soa meegemaakt heb, dacht ik even dat het niet goed zat omdat ik soortgelijke pijn voelde (maar bij lange na niet zo heftig) Enfin, ik ben geopereerd en genezen en nu ik er even helder over nagedacht heb, denk ik dat het er bijhoort. genoeg rust nemen helpt denk ik ook wel. @ Arnelies, succes met bellen, hopelijk kan je snel terecht. Zou top zin , al is het alleen maar voor je eigen geruststelling dat alles goed is.
Dank je meid voor je lieve berichtje. Nu denk ik welngikramp ga weg!! Vind dat nu niet zon fijn gevoel....maar ja heb t al even he die krampen. ook voor jou hoop ik dat je wat kan slapen hoor en blijf positief denken!
Daphne ik had juist dat ik bij de eerste me heel erg moest inhouden om niet voor elk gek steekje te bellen haha. Was zo bang dat het fout zou gaan....(weet niet waarom) de tweede geeft me zekerheid zo van ik heb het al een keer gehad dus kan het weer ofzo... Dirkje die suikertest gaf veel te hoog aan bij mij, dus heb ik elke dag thuis zelf moeten testen en dat was elke keer gewoon normaal.... Dus verder er niks aan hoeven doen ik ben overtuigd dat ik die test niet op dat moment had moeten doen, had een mega griep was echt niet lekker en na dat ik dat drankje had gedronken werd ik helemaal niet lekker en de rest van de dag er misselijk en overgeven. Maar volgens de artsen had dat er niet mee te maken en had ik gewoon suiker.... ArneLies weer lekker bezig geweest zie ik kerstkaarten heb ik al geschreven moeten alleen nog op de bus.... Haha dromen doe ik ook al me hele leven zit soms recht op in bed en me dan af te vragen of ik echt alleen maar gedroomd heb... En of ik nou echt aan het gillen was of niet etc etc... Wat was er bij je buren of weet je dat niet? Ik vind ook wel dat je deze week een echo mag ben benieuwd. Wannabemom fijne avond! Iedereen fijne avond ik ga me mandje in
FmT: sterkte! En ook vreselijk om te lezen dat je een kindje met 25 weken hebt moeten verliezen!! Beertje: ik had de data's inderdaad al opgemerkt bij je testen. Toch vind ik ze wel mooi oplopen en de laatste goed duidelijk. Sass: proficiat met je goede echo! Daphne: ik hoop dat het niets betekent! Nikie: oh dat is schrikken!! Hopelijk was het eenmalig!! Nog 2 nachtjes slapen voor de echo, ik duim voor je
Het voelt een beetje als zijsteek idd, ik had dat ook! 'fijn' dat jullie dat ook hebben . Mijn lichaam voelt ook vermoeid aan. Niet zozeer dat ik zelf nu moe ben. Ik hoop stiekem dat die vermoeidheid nog niet echt gaat doorzetten, ik heb ontzettend veel actieve dingen gepland in onze vakantie .
Ja ik hoop ook dat t allemaal goed komt. Net nog even mn schatje aan de lijn gehad maar heb hem niks verteld. Maak m alleen maar onnodig ongerust dan. We wachten donderdag maar af he....
mamootje en mamainthefuture, ik heb twee weken.terug een bloedblaasje verloren. Daarna heb ik dus nog getest. omdat ik bang dat het mis was gegaan. was ook het advies van de verloskundige. vrijdag komt moeders voor moeders, ik ga dit keer mee doen. fmt: heeel veel sterkte, echt niet leuk. succes donderdag nikkie
@nikie: hoop dat je een beetje rustig kunt blijven tot donderdag. Gelukkig zegt het vaak helemaal niks. Succes met positief blijven! @daphne: gelukkig dat het al beter gaat. @fmt: sterkte! @Sas: fijn dat de echo goed was @arnelies: misschien beter even aan de longe laten uitbokken voor het rijden. Denk dat als er nu iets gebeurd en je eraf valt je ook niet meer zo snel opstapt. Heb je al een bijrijdster? Of laat je hem stil staan als je zelf niet kan rijden? Ik heb vandaag de dokter gebeld en hij belt morgen terug. Ben de afgelopen week een kilo afgevallen en heb moeite met eten. Moet steeds kokhalzen en wordt misselijk bij de gedachte aan eten en kokhals omdat ik dit schrijf. Zolang ik lig gaat het goed maar zo gauw ik ga staan begint het boeren, kokhalzen en wordt ik misselijk(er)
Goedemorgen dames, Ik had weer ff nodig om alles bij te lezen hoor.......wat wordt er veel gekletst hier. Leuk! FmT en Nikie, sterkte...is wel heel erg spannend nu. Hopelijk allebei goed nieuws morgen. Ik duim voor jullie Hier blijft de situatie beetje hetzelfde. Met vlagen last van buikpijn, soms wat misselijk en boeren, kan geen koolzuurhoudende dranken meer drinken, dus ben maar overgestapt op sapjes e.d. Van koolzuur krijg ik nu echt te veel gas in mn maag, dan ga ik dwars door de geluidsbarrierre heen. Mn mannetje kan daar dan wel om lachen, maar ik zelf niet. Ben ook nog steeds zo vroeg wakker....ik blijf dan wel nog liggen omdat ik geen zin heb om om 6u al met de hondjes te gaan, maar kan mn draai niet meer vinden....ach ja....overveen uurtje ofzo de tv aan, ff nieuws kijken en dan maar eens opstaan. Fijne dag allemaal! X
FMT en Nikie sterkte meiden!! Duim voor jullie! Daphne fijn dat het al ietsje beter gaat! T hoeft niet altijd wat te betekenen. Ikke vervelend he zo vroeg wakker... ik ga er meestal rond 6 uur uit om te douchen etc voordat de kindjes wakker worden... maar was vandaag al om 4 uur wakker... Gister cb was prima... mannetje was pcies op 14 mnd 10.520 gram en 80.5 cm! Ze was best verbaast dat hij zo goed loopt Doet hij al sinds zijn verjaardag hihi! Hij vond haar ook wel interessant maar toen ze de prikjes had gegeven wilde hij niks meer van haar weten! Arm ventje, groot gelijk natuurlijk! De week vliegt echt voor mijn gevoel... woensdag alweer! Vandaag komt er een vriendinnetje spelen bij mijn meisje! En verder doet mama niet zoveel vandaag! Blegh alsof ik me met de dag 'zwangerder' voel... Ook maar eens vk bellen
Kris waar ga je heen op vakantie en wat ga je allemaal doen? Hoop dat de vermoeidheid dan niet toe slaat. Nikie ik hoop dat het snel donderdag is! En je gewoon een mooie echo hebt. Beertje dan is het inderdaad wel te begrijpen ze lopen in elk geval mooi op. Manuela balen zeg dat je daar z'n last van hebt. Ik herken het alleen jammer genoeg wel. Niet zo erg als jij omschrijft maar ben veel en erg misselijk en als ik aan eten denk wordt het erger. Soms heb ik ineens honger en dan heb ik twee happen op en denk ik al laat maar bah! Ikke sorry moest stiekem om je boeren lachen.... Ik kan juist de hele dag door slapen als ik de tijd zou hebben Mamajadebo 4 uur al pffffff het is dat me ventje wil eten anders had ik nu nog wel geslapen, ben weer zo moe! Mooi dat het bij het CB allemaal goed was die prikjes blijven niet leuk, arme kindjes. Ik weet het ben erg vroeg maar weten de dames al waar ze willen bevallen? Of misschien wel moeten bevallen? Ik ga weer in het ziekenhuis bevallen, vond het ideaal. Had uiteindelijk ook een medische reden maar was er blij mee eigenlijk haha.
Mamainthefuture ben ook wel blijven liggen hoor hihi maar toch! Ik ga weer voor thuisbevalling, tot nu toe 1x zkh en 2x thuis en thuis bevalt prima hihi! Ga zo maar ff aan onze ochtend wandeling beginnen... Geen zin om te krabben dus gaan we lopen (tis kleine 10 minuutjes lopen)
Hier steeds vroeger wakker. Laatste 3 dagen al om 5 uur wakker terwijl ik me normaal met pijn en moeite om kwart over 7 uit bed gesleept krijg. En 's avonds ben ik om half 10 echt helemaal op... vanmorgen had ik helemaal geen klachten... Dit in combinatie met mijn nachtmerrie over een mk... was dus ff intern paniek... Ws omsat ik vanmorgen weer bloed moest prikken en nogal een stresskip ben... nu zijn krampjes in de darmen gewoon weer terug... Koffie smaakt niet meet zo sinds vanmorgen en sigaretten vind ik ineens stinken, terwijl ik ze gisteren nog miste... Zijn er vandaag nog vk bezoeken of echo's?
@mamainthefuture de buren zijn uit elkaar en die vent is er met haar beste vriendin van door dus het is steeds drama hiernaast, daarbij komt ook dat ze borderline heeft en knettergek is dus gillen schreeuwen met deuren smijten mensen bedreigen enz enz enz. @manuela ik longeer hem altijd voor het rijden en zeker nu dat ik zwanger ben, hij loopt gewoon te klieren het is een Z paardje en loopt momenteel B en ik wil dat hij gewoon Z gaat lopen en meneer weigerd aan de teugel te lopen en fatsoenlijk te doen, als ik dan aan gallopeer dan gaat hij ineens contra lopen en bevestigde wissels springen dus hij is gewoon vervelend. @debbske ja hij merkt het hij ruikt ook steeds aan me buik en alles en in de omgang op stal en qwa poetsen is hij nog liever geworden dan eerst maar op het moment dat meneer voor mij moet gaan werken heeft hij zoiets van je doet het zelf maar Heb best lekker geslapen vannacht meiden vanmorgen na me eerste bak koffie dus ongeveer 10 min geleden misselijk gevoel, net de GYN gebeld en die zijn pas om 9 uur te bereiken dus ga straks wel weer bellen ik wil gewoon duidelijkheid. Verder vanmiddag wederom poging 3 om me paardje normaal te kunnen rijden ipv bokken en steigeren ik ben er zo klaar mee dus wordt vervolgd.
Uitgerekend!!!! 29-07-2014 - Marjolinos - 33 jaar - 1e kindje 30-07-2014 -Adria27 -Ukkie89-24 jaar- 2e kindje 01-08-2014 -LiefjeM -Mamootje - 24 jaar - 2e kindje -Sortie - 26 jaar - 1e kindje 02-08-2014 -Doortje81 - 31 jaar - 1e kindje - dmv ICSI 03-08-2014 -Beertje13 -Manuela82 -Arne lies - 29jr - 1e kindje - 1 Stiefkindje - Zeeuws Vlaanderen -An1977 -NiJO - 29 jaar - 3e kindje 04-08-2014 -Lucymila, 29jr, 1e kindje (na MA), Arnhem/Nijmegen, -Sass74 - 29jr - 1e kindje via ivf - Mendoza 05-08-2014 -nikie86 -28 jaar -1e kindje -Evelieng 06-08-2014 -Sjapie -Sassie1981 -Thijs1 - ? Jaar - 2e kindje 07-08-2014 -Seit - 27 jaar - 2e kindje 08-08-2014 -Tapa87 - 26 jaar - 1e kindje 09-08-2014 -Nyn - 29 jaar - 3e kindje -Dayna - ? Jaar - 1e kindje -Moedertje112 10-08-2014 -Kirin - 30 jaar - 2e kindje 11-08-2014 -mamainthefuture - 27 jaar - 2e kindje 12-08-2014 -Mama JaDeBo - 28 jaar - 4e kindje 13-08-2014 -Ikke142 - 31 jaar - 1e kindje -Debbske - 36 jaar - 1e kindje - brabant 14-08-2014 -Wannabemom - 27 jaar - 2e kindje -Kris81 - 32 jaar - 1e kindje -Dirkje82 - 31 jaar - 2e kindje 15-08-2014 -Daphne91 - 22 jaar - 1e kindje afspraken 6-12-2013, Seit, MvM 9-12-2013, Sass74 1e echo 11-12-2013, Kirin, Intake 12-12-2013, sortie, 1e echo 12-12-2013, mamootje, 1e echo 13-12-13, marjolinos, 1e echo 16-12-2013, nikie86, 1e echo 16-12-2013, Doortje81, 1e echo 16-12-2013 mamainthefuture, MvM 16-12-2013 Sjapie, 1e echo VK 17-12-2013, Arne lies, 1e echo 18-12-2013, NiJO, intake + 1e echo 19-12-2013, Seit, intake VK 19-12-2013, kris81, 1e echo 20-12-2013, manuela8, 1e echo echobureau 20-12-2013, Liezze, 1e echo 20-12-2013, Dayna, 1e echo 20-12-2013, Seit, 1e echo 20-12-2013, Lucymila, 1e echo bij VK 23-12-2013, Ukkie89, 1e echo 23-12-2013, Thijs, 1e echo 23-12-2013, Ikke, 1e echo 24-12-2013, Nyn, 1e echo 27-12-2013, Kirin, 1e echo 2-1-2014, Daphne91, 1e echo 3-1-2014, mamainthefuture, 1e echo 3-1-2014, wannabemom24, 1e echo 6-1-2014, Tapa87, Intake VK 8-1-2014, manuela82, 1e echo vk 13-1-2014, Tapa87, 1e echo 17-1-2014, Dirkje82, 1e echo Geslacht Chineese kalender Meisje * Arnelies * Mamainthefuture * Daphne91 * Mama Jadebo * Nikie86 Chineese Kalender Jongen