Augustus 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Beertje13, 23 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Ik weet ook niet waarom ik eerder mag. 2 jaar geleden was het nog met 12 weken de eerste echo en tegenwoordig is het dus met 8 weken voor het hartje en 10 weken voor de precies uitgerekende datum uit te rekenen.. Ik heb dus geen idee waarom dat veranderd is.

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Arnelies, van harte! Geweldig!

Nikie, succes zometeen!

Hier net MvM gehad, een heerlijke knaller, blijf er maar naar staren :D.

3. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Fijn!!!

4. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Succes!!

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    @Mamainthefuture, wij gaan naar Nieuw Zeeland over twee weken. Een maand rondtrekken :D.

6. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Ook ik kan het allemaal niet onthouden, maar lees mee en geef her en der antwoord:)

Ik ben de hele dag misselijk, maar kan wel eten.. vreemd. Vandaag ook nog maar weer even een test gedaan... gewoon om nog even te kijken of ik zwanger ben.. Zegt natuurlijk niets maar ja..

Ik had bij mijn zoontje Naviva als kraamzorg. Beviel wel goed.

Er komt weinig uit mijn handen. Vanavond toch maar wat schoongemaakt, want met een dreumes in huis blijft het helaas niet schoon.. manlief heeft gelukkig gedweild..

Vanmiddag ook lekker even met zoonlief 1 1/2 uur geslapen.

Spannend allemaal meiden voor de eerste echo's. Hopelijk kunnen we over een maandje allemaal zeggen dat we een kloppend hartje hebben gehoord en dat het allemaal goed mag blijven gaan

7. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Ook 2e Bloedtest was goed hcg 2320 tov 1016 eergisteren :)
    Volgende week vrijdag al eerste echo en tussendoor hoef ik geen bloed meer te prikken....

Mamootje Jammer dat ik geen kids heb op mijn wer, heb alleen maar manlijke collega,s boven bij mij op kantoor :( heel veel succes morgen!!!

3ebaby welkom en gefeliciteerd...

Daphne91 leuk dat we tegelijk mogen voor de eerste echo, wanneer ben jij uitgerekend voorlopig?

Iedereen die morgen, en ik geloof nikkie vanavond naar de eerste echo mogen.... Heel veel plezier en succes....

Ik duim voor jullie allemaal, maar het is nu echt niet bij te houden even.... Kan me amper herinneren wat ik 5 min geleden gedaan heb, laat staan wat ik allemaal lees :)

8. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Trouwens vraagje...
    Reageren jullie dieren ook anders nu????
    Ik heb een hond die aardig dominant is naar andere honden en met trainen vaak problemen geeft, maar vanavond was ie bijna zo mak als een lammetje.... Heeft maar 2 keer geblaft naar andere honden...
    Andere hond is veel knuffeliger dan normaal nu....

Of zie ik nu helemaal spoken overal?????

9. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hier ook een erg aanhankelijke hond nu. Wil alleen maar bovenop me liggen. Keilief, maar soms ook vervelend

10. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Fijn debbske goed nieuws!! :)

Nu hopen dat niki ook goed nieuws heeft! Wordt er zelf ongeduldig van ;)

11. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Mamajadebo goed dat je bent blijven liggen ;) fijn dat je snel terecht kan. Hoeveel weken ben je dan?

Debbske en helpt het niet om iets later naar bed te gaan? Niet doen natuurlijk als je dan nogsteeds vroeg wakker ben dan ben je daarna helemaal gesloopt...
    Op mijn werk is het mega druk heb geen eens tijd om te plassen haha dus ook geen tijd om na te denken of op zp te zitten :( (normaal wel maar is nu echt gekke huis.... Btw werk bij De Hypotheker)
    Fijn je bloeduitslag zeg jeej :)
    Mijn katten reageren heel erg op dat ik zwanger ben en liggen alleen maar naast mij of op mij. Wel op me benen of borst niet meer op me buik. Naast me eigen gevoel wist ik ook daarom dat ik weer zwanger was. Zo ben ik er bij de eerste ook achter gekomen waardoor ik toen 4 dagen voor NOD al positief teste.

ArneLies vervelend zeg van je buren :( en man man met je beste vriendin pffff fijne vriendin dan, maar ja. Hoop dat het snel een beetje gaat niet heel fijn om ernaast te wonnen...
    Dat is altijd wanneer je belt zijn ze nog dicht.... En heb je ze aan de lijn doen ze moeilijk :( gelukkig mocht je komen, nu hoop ik zo goed nieuws te lezen ;) (ben blad voor blad aan het lezen en reageren)
    Jeeeeeeej ben blij dat het hartje klopt! Gefeliciteerd.
    Jammie Mac :) hubbie wilde alleen niet :(

Dirkje pffff jij moet gedult hebben meid.... Suc6 hoop dat de tijd vliegt en het snel 17-1 is!bij ons op de praktijk is de 1e echo met 8 weken een cadeau van de praktijk is samen met je intake. Dus hoef hem ook niet zelf te betalen. Jeej je kan eerder fijn meid.

Lucymila bij me eerste hielp het heel erg door eerst te eten voor ik opstond, ook voor het plassen dus een klein crackertje eten en dan opstaan. Misschien helpt het ;)

Daphne is nooit te begrijpen hè van katten ze moeten het altijd op bed of de bank doen ipv een plek waar het makkelijker schoon te maken is. Zwanger of niet ik kan het sowieso niet schoonmaken ga gelijk kokhalsen.....
    Spannend, meestal gaat een mk met krampen en veel bloedverlies gepaard... (Meestal)

Ikke die gyn is duidelijk met zijn ja!

Beertje ik smelt van de opmerking van jou dochtertje wat een schatje! Je voelde je waarschijnlijk gelijk weer goed.

Doortje moe zijn en hoofdpijn kan ook echt een symptoom zijn. Bij Thomas had ik dat alleen maar verder ook helemaal niks. Geen steekjes niet misselijk (pas bij 15 weken :eek:) geen opgezette of pijnlijke boops niks alleen maar moe hoofdpijn verkouden meer niet.
    Weet niet of je een bad heb maar ga in bad met een rustig muziekje op en lavendel olie...

Evelieng weet niet of vroeger beter is dan later soms ben je minder ver dan je dacht en kan dat zenuwen geven of het hartje zie je nog niet kloppen (al denk ik met 7 weken wel). Maar als je het allemaal wel ziet heb je eerder geen onzekerheid...

Mamaootje ja ik werk nog maar reageer per pagina en kopieer me tekst en ga dan naar de volgende pagina plak me tekst en vul aan etc etc etc.

Kirin dat is dan weer fijn dat dat via je werk kan. Hoe ver ben je volgens eigen berekening? Natuurlijk willen we allemaal dat het goed gaat en ik duim ook dat het bij ons allemaal goed gaat!

Sortie niet bang zijn meid! Dat het maar snel morgen is :)

Dayna is ook niet bij te houden je hoeft geen sorry te zeggen!

Marjolinos ik had bij de eerste zin kraamzorg en daar ga ik weer ;) ik ken de kraamhulp persoonlijk dus hoop dat ze nu weer kan :)

3ebaby gefeliciteerd!

Nikie ik ben blij dat je eerder kan. Ik hoop en duim op goed nieuws net zoals bij ArneLies :)

Wannabemom ook met kerst en oud en nieuw vrij, ik ook heerlijk :) hoef ook geen smoes te verzinnen voor 3-1 ben vrij en manlief ook :)

Manuela hoop dat de pillen gaan helpen bij me zusje hielp het heel erg goed. Van 10 keer perdag overgeven naar nog maar heel af en toe een keer overgeven niet eens meer elke dag...

Kris fijn een knaller, hier komt ze maandag hoop ook een knaller :) gaaf hoor rond trekken, ben benieuwd naar je verhaal daarna....

Thijs en ben je nog zwanger :p je zegt de uitslag van je test niet....
    Nee huis blijft niet schoon :( moet hier ook nog beginnen :( maar niet vandaag haha....

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Fijn Debbske!

13. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Mamainthefuture dan ben ik bijna 8 weken :)

14. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Nikie, al nieuws? Hoop zo dat het goed is!

15. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Mamainthefuture... Ik ben normaal altijd van het laat naar bed gaan. Mijn vrind klaagt altijd dat ik nooit naar bed wil en er in de ochten niet uit te krijgen ben...
    Nu lijkt het precies omgedraaid... Smorgens super wakker om 5 uur, en om half 10 in de avond gewoon echt moe.... Ik zal idd weer eens proberen tegen 12 uur naar bed te gaan....

Nikkie al nieuws??????

16. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden hier een berichtje vanaf de roze wolk, voor de nieuwkomers gefeliciteerd stuur even een pb met je gegevens dan kan ik de lijst updaten, ik zal de echo uitslagen er straks ook bijzetten. Voor de meiden die morgen moeten ik duim zo hard voor jullie dat jullie hetzelfde nieuws hebben als ik ik gun het jullie allemaal. Vandaag me eerste kraamcadeautje al gehad zooooo lief het is van me liefste buurvrouw (heb gelukkig aan de andere kant hele lieve wonen) zie foto. Verder Nikie meid heel veel succes voor jou duim ik 2x zo hard omdat je het nodig hebt. Ik doe nog even het lijstje en kruip samen met mijn wolk me bedje in ik ben kapot.

Manuela meis ik heb zo te doen met je, ik weet wat je mist die van mij was vandaag al wat liever dan de afgelopen 2 dagen misschien omdat ik zelf ook opgelucht was.

Voor alle andere meiden dikke knuf en slaap lekker.

Bijgevoegde bestanden:

17. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Mamajadebo dat is mooi dan bijna 8 weken :)

Debbske ja misschien helpt het ik weet het niet, maar is het proberen waard en anders gewoon weer voeg naar bed gaan zodat je in elk geval meer nacht rust hebt ;)

ArneLies wat een leuk en lief pakket :)

18. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Arnelies wat super lief van je buurvrouw en heb pb gestuurd ;)

19. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Debbske, wat fijn van je hcg zeg!

Ik ben voorlopig uitgerekend op 15 augustus, heb dus heel vroeg een echo ivm wat roze bloedverlies en vandaag een bloedblaasje (maar denk dat ik de oorzaak daar wel achter gevonden heb. Had vanaf zo dag al minimaal bloedverlies, tot ik vandaag bijna stikte in een wortel en daarna dat bloedblaasje kreeg ;) dus waarsch zorgen om niks, maar toch voor de zekerheid even kijken of alles goed is.

Wat mijn katten betreft (heb er 2) die zijn helemaal paranoia de laatste week, doen de meest rare dingen.. Maar anderszijds super aanhankelijk.

@ mamainthefuture, idd meestal wel ja, bijna geen bloedverlies, en vanavond al helemaal niet meer gelukkig. Steken in de buik zijn sinds vandaag ook weg, dus daarom heb ik hoop dat het geen mk is :) hetzelfde dacht de verloskundige en stelde me dus erg gerust, ook dat ik volgende week vrijdag al langs kan komen.

Even de rest terug lezen hoor, ook ik hou het niet altijd bij haha

20. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    #720 Daphne91, 11 dec 2013
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
    Super ArneLies, oprecht blij voor je! Wat super

.. Wijziging: volgens mij had ik dat al gezegd, beetje moe geloof ik, sorry :$

Deel Deze Pagina