@marjolinos: duidelijker wordt het niet he, wanneer ga je beginnen met mvm? @LiefjeM Een mega proficiat, echt super he zo'n eerste positieve test! Poe ik heb echt mindere dag, begon gisteravond al. Veel pijn, flink gevoelige borsten en MOEEE. Maar gaan er gewoon vanuit dat er morgen weer betere dag is. Al voorspelt de keelpijn niet veel goeds...
Over een kleine 2 weken worden de kannen voor de eerste keer opgehaald en mag het weekend gaan beginnen met verzamelen. .. Ben wel Veel weg dit weekend dus dat is niet ideaal maar maakt niet uit. .. Als ze maar wat hebben! @sjapie hoop dat je je morgen beter voelt! @liefjem dit is ook mijn eerste zwangerschap in de zin dat ik vorige maand wel zwanger ben geweest en toen een miskraam heb gehad. Heb dus ook nog geen eigen kinderen.
Oh wat heftig Marjolines, hopelijk gaat het deze keer wel goed.. Ik heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders.. ik zag een advertentie en ik dacht waarom ook niet. Als je daarmee iemand kan helpen doe ik het graag.. ik heb me vandaag opgegeven dus zal binnenkort wel worden gebeld. ik vind het een goed initiatief! Weet iemand trouwens of het kwaad kan om in bad te gaan tijdens het begin van je zwangerschap? Ik las ergens dat het niet is aangeraden maar weet niet of dat ook echt zo is.. Ik ben namelijk echt gek op een warm bad..
Hallo dames! Ik meld mij ook aan. Na een miskraam op 30 oktober, heb ik gelukkig weer positief mogen testen. Ik testte zaterdag al licht positief. Daarna nog een aantal testen die wel steeds donkerder werden. Vandaag getest met de test van Zwanger en kids.
he meiden ook ik mag me aansluiten voor 3 augustus, maandag na 7 misk weer positief getest, vanavond krampen en veel lage rugpijn en kreeg twijfel gevoel of ik geen mk kreeg maar gelijk test erbij gehaald en die teste nu zwanger 2-3 dus ik ben weer helemaal gerust gesteld. Ik gebruik momenteel wel progesteron en tarwekiemolie tabletten ivm baarmoederslijmvlies. Kan het misschien zijn dat me baarmoeder al aan het oprekken is ivm pijnlijke krampen (lijkt niet op me menstruatiekrampen die zijn heviger en pijnlijker)
p.s. hoor de dames over de borsten, de mijne staan op springen dat is niet normaal meer, ik heb zelf een paardje en rij nog steeds iedere dag en moet gewoon een bh met sportbh erover dragen omdat het anders niet te doen is zo gezwollen staan ze
Nog onbekende Datums: -Lennox *29-07-2014* - Marjolinos *30-07-2014* -Adria27 -Ukkie89 *01-08-2014* -LiefjeM -Mamootje *03-08-2014* -Beertje13 -Manuela82 -Arnelies *06-08-2014* -Sjapie -Sassie1981 *07-08-2014* -Seit p.s. wil dit lijstje gerust bijhouden stuur me dan wel even een pm met je datum want als ik dagelijks alles door moet lezen ben ik wel eventjes zoet
spannnennnd! welkom nieuwe dames! en.natuurlijk gefeliciteerd! mijn borsten staan ook op springen en al grote borsten van mijzelf dus als ik loop voel ik het af.. auwww!
Marjolinos: mooie test! En ik ben ook blij voor jullie Sassie: mooie test! Arnelies: wow! 7 miskramen?! Zijn jullie daarvoor onderzocht?