haha echt ow dacht dat we gingen kletsen op die nieuwe heb net daar wat geschreven..mss toch makkelijker daar arnelies omdat we daar specifiek de datum bijgschreven hadden.
Ok dames we hebben besloten dit topic te sluiten en het op te delen in 2 verschillende topics. Een van 1-15 aug en de andere vanaf 16 aug tot 31 aug. Dit om het een beetje beperkt te houden ivm aantal berichten ed voor het overzicht. Het topic van Arnelies met de augustusbuikjes blijft wel voor de mooie fotos!!
Lief dat je aan me gedacht heb! ik was echt bloed nerveus maar een heel mooi kloppend hartje te zien! Eerst al via me buik en toen toch nog even inwendig gekeken voor de zekerheid om het wat beter te zien Ze meet het alleen op een week korter maar dat kan ze pas echt over 4 weken goed zien zei ze dus voorlopig laat ik hem nog even op 1 augustus staan. Hartje ook al gehoord echt zo mooi om dat te horen helemaal blij nu! Maar ze was erg tevreden alles zag er mooi uit kindje, vruchtzak, dooierzak en ring keurig kreeg een dikke 10 zei ze dus mijn dag kan niet meer stuk!
Was misschien handiger geweest om dit topic een andere naam te geven . Kunnen ze niet worden samengevoegd? Anders zijn we dit straks kwijt.
Beertje, kun jij deze sluiten? Als oprichtster van deze clubpagina? Door een reactie te plaatsen en dan aan te vinken bij meer opties? Bij de verkoop werkt dat wel zo dacht ik, weet niet of dat hier ook is. Kletsen we gezelkig in die andere verder. X