mamootje jazeker ben getest maar wat ze tot nu toe kunnen vinden is te dun baarmoederslijmvlies en daar heb ik nu tarwekiemolie tabletten voor en progesteron kwaaltjes: borsten zijn zeer gezwollen, obstipatie, rommelig in me buik en buikpijn maar niet als menstruatiepijn, zeer in me onderug, branderig gevoel rond me liezen
Hoi meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik mag me hier ook melden! Ben denk ik 11-8 uitgerekend
He arnelies, ik heb zelfde klachten in rug en liezen, trekt door tot in knieeen.heb je al iets gevonden wat helpt? En weet iemand iets tegen flinke hoofdpijn?
@sjapie wat vervelend van je hoofdpijn. Helpt een paracetamol niet? @Welkom meissie86 en natuurlijk gefeliciteerd!!! Arnelies en daardoor word je baarmoedervliesslijm dikker?
he beertje het zorgt voor een betere doorbloeding die tarwekiemolie en die progesteron zorgt voor me slijmvlies, normaal was ik het altijd nu al kwijt dus ik hoop echt dat het nu een plakker is voor die rugpijn en buikpijn een warme kruik of tijgerbalsem voor je rug een hete douche en zonnenbank werken ook heel goed
Arnelies: nou hopen dat deze olie en pregesteron zijn werk goed doen bij jou dan!! wel positief dat je nu verder bent dan normaal natuurlijk!
wat fijn! ik duim echt voor je.. ik heb vanochtend een.knaltest.. ik ben.zo blij.na dinsdag dat ik dat bloedblaasje was verloren. hij is veeeeel duidelijker devtest
zo een knaltest had ik gisterenavond kreeg ineens twijfels en normaal moet je altijd wel ff wachten met die clearblue maar nu voor ik hem op tafel legde stond er al zwanger alleen was hij even me weken aan het berekenen
Why's online - home - zwangeragenda Dit is een link voor een gratis zwangerschapsagenda mochten jullie interesse hebben Je hoeft alleen je gegevens in te vullen en dan kan je m gratis ophalen bij Jumbo of Babydump (of tegen betaling thuis laten sturen). Ik heb hem vandaag opgehaald!
Zal me trouwens nog even voorstellen aan iedereen: ik ben nikie, 28 jaar en ben sinds 2 weken verloofd met een schat van een vent. Hij komt uit Turkije, waar ik zelf ook 2 jaar gewoond en gewerkt hebt. We zijn nu meer dan een jaar voor een kleintje bezig en helaas is t 2x is gegaan. Beide keren in augustus, is blijkbaar dus niet zo mijn maand.....maar deze week een positieve test in handen gekregen en helemaal dolblij zijn we!! En heel toevallig in augustus uitgerekend, dus nu maar hopen dat het wel goed zit We hebben geen echte onderzoeken na de miskramen gehad, behalve dat mijn weefsel toen onderzocht is waar niks uitgekomen is. Dus heb vandaag toch maar even bloedgeprikt op schildklier, B12, ijzer, glucose ed. Gewoon voor m'n gemoedsrust. Over 2 weken heb ik (helaas is mijn vriend in Turkije en kan er niet bij zijn ) al de eerste echo bij de verloskundige dus het is duimpjes draaien dat er een kloppend hartje te zien is. Vind t zo spannendddddd dus denk dat mijn nagels helemaal op zijn tegen 16-2 haha lol Nog een klein vraagje: mag je runderrookvlees eten?? Vind dat namelijk superlekker 's ochtends op mijn boterham
Hey ladies, Mag ik ook mee kletsen? Ik heb precies een week geleden voor het eerst posi getest. Nu dus een week 'echt' zwanger voor mijn gevoel, maar eigenlijk ben ik dus al 4,6 weken zwanger. Ik ben heel onzeker, we hebben er lang over gedaan en ik heb nu al vanaf het begin heel veel buikpijn. Ik ben zelfs al naar de eerste hulp geweest en 2 keer naar het ziekenhuis voor controle. Ze vinden niks raars, behalve een vergrote eierstok vanwege de IVF. Het voelt echt als een rare, hele pijnlijke ongesteldheidspijn en komt bij vlagen. Op zo'n moment ben ik misselijk en naar van de pijn en gelukkig zakt het dan weer na een tijdje. Soms moet ik naar de wc, maar niet altijd, heb het idee dat mijn darmen wel meedoen, maar niet de enige oorzaak zijn... Nouja afwachten. Ik heb ook 16 december mijn eerste echo. Ik heb verder wel zere boobs (niet mega), ben moe (maar ik slaap ook slecht van de pijn) en ben al soms een beetje misselijk. Eigenlijk durf ik nog niet echt mee te schrijven op een forum voor zwangeren (omdat ik bang ben dat het nog misgaat), maar vind het wel fijn om ervaringen te delen . Sjapie, ik ben kinderpsycholoog en heb ook een post-master gedaan! (Ik probeerde tijdens de laatste maanden van mijn opleiding zwanger te worden, maar was niet gelukt... achteraf misschien rustig, maarja wachten is ook KILLING) Ik heb mezelf op de lijst erbij gezet. Nog onbekende Datums: -Lennox *29-07-2014* - Marjolinos *30-07-2014* -Adria27 -Ukkie89 *01-08-2014* -LiefjeM -Mamootje *02-08-2014* -Doortje81 *03-08-2014* -Beertje13 -Manuela82 -Arnelies *05-08-2014* -nikie86 *06-08-2014* -Sjapie -Sassie1981 *07-08-2014* -Seit *11-08-2014* -meissie86
Nikie, volgens mij mag runderrookvlees (ik heb het opgezocht) ik ben ineens ook verslaafd hieraan! Zelfs al een keer ' s nachts gegeten haha.
Ik heb geen gewone hoofdpijn maar migraine. Oftewel ik kan een heel doosje paracetamol slikken en heb het nog steeds. Ik heb geen tips hoe je het wegkrijgt maar wat bij mij verzacht is met mijn hoofd onder een harde douchestraal gaan zitten ( kan ook met badmuts). En dan een beetje op en neer wiegen. Dat ontspant mijn hoofd en nekspieren en verlicht. Daarna smeer ik iets van coolgel op mijn voorhoofd of bv een oogmasker uit de vriezer op mijn voorhoofd of waar het het meest pijn doet. Verder kan veel water drinken helpen.
@ Doortje 81: ik snap je onzekerheid echt heel goed, heb het zelf ook. Durf eig nog niet blij te zijn puur uit de geschiedenis die wij ook al hebben meegemaakt. Het maakt je echt onzeker. Ik heb zelf ook elke dag krampen, soms bijna niks soms wat heviger. Ook mijn afscheiding is soms wat meer en dan check ik altijd of het niet donker is maar gelukkig is het gewoon wit. Heel af en toe een wat misselijk gevoel. Wat betreft m'n borsten merk ik nog weinig. Mijn verloskundige zegt dat ik toch rustig moet blijven en er vertrouwens in moet krijgen. Ze weet wel wat dit moeilijk is voor mij maar ik moet het weer positief gaan zien. Nou dat positieve krijg ik pas als ik een hartje zie kloppen... dus dit zijn echt zenuwslopende weken. Wat leuk dat jij op dezelfde dag een echo hebt!! Wat betreft de runderrookvlees, ja ik ben er dol op!! Heerlijk op een bruine boterham!
Alle nieuwe mensen gefeliciteerd! Mijn migraine lijkt er na 2 dagen op te zitten. Hopelijk kan ik straks even naar mijn paardje die ik de hele week nog niet heb gezien Bij de verloskundige kan ik 8 januari langskomen. Om mezelf een extra steuntje te geven tijdens de migraines heb ik 20 december een afspraak voor een pretecho. Ik ben dan 7,5 week zwanger. Lijkt me zo heerlijk voor kerst nog even te zien dat het goed gaat en vooral het hartje te horen. Verder ben ik blijkbaar niet de enige die bang is dat het mis gaat. Mijn oud bloedverlies was gelukkig maar 2 dagen. Voel wel ook pijn in mijn lies uitstralend in mijn bovenbeen. Maar uiteindelijk is de kans dat het goed gaat veeeel groter
Gefeliciteerd alle nieuwe dames!! @Nikki wat leuk ik heb ook een Turkse man!! Ik heb geen last van kwaaltjes of zo eigenlijk.. alleen 's nachts af en toe ongesteldheidsbuikpijn maar overdag voel ik helemaal niks..