Augustus 2014 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xSimone, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

De vlk komt zo bij me langs, heb erg bloedverlies. T drupt zelfs in t toilet!

2. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Och jeetje meis hoop dat het allemaal in orde is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Humava

Humava Niet meer actief

Simone das schrikken! Ik duim voor je dat alles in orde is.

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hartje klopte mooi. Ook geen beginnende bevalling.
    Ze denkt dat de baarmoedermond aan het bloeden is
    Moet nu 2 uren op linker zij liggen en alle bewegingen noteren en dan weer bellen. La ik vannacht of wanneer dan ook weer erg ga bloeden moet ik weer bellen.
    Van binnen voelde ze ook niks raars. Hartje klopte orachtig snel en buik voelde goed, dus in iedergeval niks ernstige gelukkig! Zal nu de schepjes in de gaten houden.
    Moet meer rust nemen, met name vandaag en morgen.
    Zo rot, want ik voer al haast niks uit, maja qua lopen en tillen enz!

5. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Poeh dat is voorlopig goed nieuws. Enig idee waardoor dat dan ineens kan gaan bloeden?

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Net als dar je neus sneller kan bloeden, hij is gewoon enorm goed doorbloed die baarmoedermond. Kan door alles komen.
    Seks, niezen, kracht bij harde ontl. Stress, drukte.

7. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Oh joh dan moeten we dus echt wel uitkijken als ik dat zo begrijp. Hoop dat het snel over is meis

8. Humava

Humava Niet meer actief

Oh gelukkig niets ernstigs. Idd goed je rust nemen.

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Jeetje dat is schikken zeg !! Gelukkig valt het nog mee...
    Goed je rust nemen meis en toch een beetje beterschapjes is toch zo schikken!!

Hier ben ik helemaal kapot , wel een hele gezellige dag gehad.
    Lekker bbq bij mijn ouders (echt lang geleden als 'gezin') goed gelachen het was heel leuk. Maar toch wel vermoeiend gister gezwommen en bbq bij schoonzus met hele schoonfam. Vandaag hele dag op pad en nu net thuis.
    Morgen ochtend half dagje werken en dan lekker even naar de kapper. De rest van de dag lekker rustig aan doen!!

10. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Simone Dat is schrikken! Gelukkig is alles goed met de kleine! Hopelijk stopt het bloeden snel..

Ook wij hebben een druk weekend achter de rug. Nu lekker op de bank.. Morgen gelukkig vrij, dus lekker bijkomen.. :)

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Gelukkig was t bloeden al gestopt.
    Wordt weer wakker met buikpijn! Pffff
    Naja vandaag maar rustig aan en vanavond informatieavond over de bevalling.

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

Bloeden is sinds gisteravond al gestopt en ze beweegt nu ontzettend veel. T doet gewoon pijn hoe ze schopt terwijl ze niet eens hard schopt ofzo, maar voelt niet prettig als ze beweegt.

Ons kleine meisje is bijna gelijk niet meer de jongste in de familie als ze geboren wordt. Gister te horen gekregen dat me zwanger en vriendin zwanger zijn van de 2de. (Broer van me vriend).

Vanavond informatieavond over bevalling. En morgen 11.00 fysio en smiddags naar de kapper.
    Donderdag naar bruiloft van vrienden van me vriend en mij natuurlijk nu ook een beetje haha!
    Smiddags uur of 2 naar de ceremonie. Zal hooguit 2 uurtjes duren denk ik? Dan weer lekker naar huis, en savonds is er feest. Maar gelukkig kan ik bij beide waarschijnlijk lekker zitten! Dus mooi rustig aan!

13. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @xsimone fijn dat het snel gestopt is meis, toch weer geruststelling als je haar goed voelt.

Pfffff me vanmiddag helemaal de tandjes geschrokken onderweg van m'n werk naar huis. Vlak voor me knalt een auto zo vanuit het niets keihard de vangrail in!!! Hard ook. De auto tolde mijn rijbaan op en ik kon echt net op tijd remmen, auto tolde weer terug en er stopten al mensen. Il kon niet zomaar stoppen omdat ik op de middelste baan reed dus ben doorgereden en heb meteen 112 gebeld. Die hadden de melding nog niet binnen dus meteen ook maar ambulance laten sturen. Achteraf zag ik op internet dat er ook naderhand nog met spoed een brandweerauto heen moest, was sprake van letsel dus mss wel bekneld gezeten. Jeetje wat was dat schrikken zeg, m'n hart ging tekeer....pffffff zat net te bedenken wat er had kunnen gebeuren

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Chantaldam: jemig dat zou inderdaad schrikken zijn! Wees inderdaad maar blij dat er niemand op je geknald is. Dan had je met de baby ook nog is problemen! Mooi engeltje op je schouders gehad.
    Mijn vriend zit bij de brandweer, vrijwillig. En hij verteld vaak heftige verhalen. Pfoeh! Echt een mooi engeltje gehad meis!

Liefs

15. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal Dat is zeker schrikken!! Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen!!

Simone Fijn dat het bloeden gestopt is! En ik herken het dat het bewegen zeer doet. Heb ik ook last van.. Ik ben stiekem af en toe blij als hij even slaapt.. Heb ik ook even rust... Maar dat moet ook weer niet te lang duren, want dan maak ik me weer zorgen, hahaha... ;)

Ik ben nu lekker alle kleertjes aan het wassen. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat daar straks een klein hummeltje in zit... :)

16. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.792
    493
    83
    @Chantal Zeker schrikken!!! Niet alleen voor jezelf, maar ook om een ander te zien verongelukken :(

@Simone Blij dat je je weer wat beter voelt en gerustgesteld bent!! Het is ook moeilijk hoor, om je rust te nemen. Ik wil ook elke keer van alles doen, vooral omdat het nu nog kan en je nu nog tijd hebt om sommige dingen te doen. Ik kan er zo slecht tegen als m'n huis (in mijn ogen dan :p) een rommel is, maar doe nu gewoon over de hele dag elke keer iets, in plaats van alles in een keer. En zo'n info avond en bruiloft is juist ook wel een fijne afleiding, des te sneller is de week weer voorbij en ben je weer een week verder ;)

@Humava Oke...nu wordt het een beetje creepy hoor. Ik zou begin dit jaar bij mijn nieuwe baan beginnen...in 't Loo :$ Alleen na een week helaas moeten stoppen vanwege de zwangerschap :)

Volgens mij is iedereen nu ook in de fase: 'snel naar de kapper' als ik me niet vergis? :p

Ben blij dat het hele warme weer weer voorbij is! Van het noodweer vrij weinig meegekregen, maar de hele middag al lekker regen hier, goed voor de plantjes :D

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Klopt inderdaad van die bruiloft enzo.
    Maar ik ga naar de kapper ivm bruiloft en t alweer een tijdje geleden is :).

18. Humava

Humava Niet meer actief

@noelle Owkeej haha wat grappig! Zou wat zijn als we 'naast' elkaar zouden werken.

@chantal jeetje meid dat is zeker schrikken geweest. Gelukkig is het goed afgelopen.
    @simone, gelukkig is het bloeden gestopt. jij hebt een druk dagje morgen. Wel gezellig. Ik moet ook nodig naar de kapper, ik heb alleen nooit zin. Maar volgende week maar eens een afspraak maken denk ik.
    @babyboy leuk hè alle kleertjes uitzoeken en wassen
    Al die ienimieni maatjes zijn zooo lief om te zien.

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou ik zit alweer thuis. Er kwam niemand opdragen? Heel apart!
    Behalve Een ander stelletje die ook kwam. Heeeeeel vreemd!

20. Humava

Humava Niet meer actief

Ok gek. Ging het van het ziekenhuis uit? Hebben ze evengoed wel voorlichting gegeven?

Deel Deze Pagina