Augustus 2014 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xSimone, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nee vanuit de vlk.
    Heb diegene die t gaf een berichtje gestuurd en die belde me toen dat t niet klopt want kort geleden heeft ze 1 gegeven. Wss was t verkeerde datum. Ze zal t vandaag uitzoeken en mij dan bellen, zelf denk ik dat t 10 juLi moest zijn ipv 10 juNi.
    We sill see.
    Ik zal zo naar de fysio en vanmiddag naar de kapper.
    Man ik baal zo. Wordt al 3 ochtenden wakker met buikpijn. De eerste keer met wat lichte steken en die middag dus bloed en nu 2 dagen al t zelfde echt k*t.

Nou... lekker geslapen?
    Het is hier zo smoor heet elke x op de slaapkamer. Pfoeh!

Alweer 32 weken en 3 dagen, we zitten op de helft van de week dus nog 7,5 weken.
    Me zus haar gevoel zegt dat ik een week eerder beval. Rond 27 juli. 27 juli zou ik super vinden mn opa is dan jarig die is overleden en was echt me beste vriend en hem mis ik zo erg. Dusss zou ik heel mooi geschenk van hen vinden.

2. xSimone

xSimone Niet meer actief

Weer een inlegger vol bloed, weer vlk geweest. Zometeen richting zh, t lijkt allemaal goed maar even extra controle! Gadverdamme.

3. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen, Simone! Hopelijk is alles goed met de kleine!

4. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @xsimone jeetje meis wat een gedoe iedere keer. Hoop dat je weer goed bericht krijgt!

5. Humava

Humava Niet meer actief

@simone wat vervelend voor je zeg! Ik hoop dat je wel weer positief nieuws krijgt in het ziekenhuis en dat er niet meer aan de hand is.

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heb net hartfilmpje gehad van t kindje, gaat allemaal goed. Gynaecoloog komt zo meteen voor wss inwendig onderzoek en eventueel echo (inwendig). Misschien moet ik een nachtje ter observatie blijven, maar ik mag toch echt hopen van niet! 😢

7. Humava

Humava Niet meer actief

Jeetje heftig allemaal meid. Succes. Ik hoop dat je zo lekker naar huis mag.

8. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes, Simone! Gelukkig was met de kleine alles goed! Maar je schrikt natuurlijk wel even! Hopelijk mag je weer naar huis!

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou ben weer onderweg naar huis gelukkig.
    Alles zag er goed uit. Ze zeiden altijd dat ik geniale wratten had, ook een trosje van binnen, maar deze gynaecoloog zei dat t trosje wss een soort slijmvlies vanuit me baarmoeder is (misschien ooit wel een wratje geweest maar nu niet meer), en daar komt t bloeden wss weg. Want ze zat er nu aan en begon t ook wat te bloeden.
    Dus na ontlasting druk gezet en dan met papier vegen, en daar komt dus wss t bloeden weg. Dus wel gerustgesteld t was iig niet erg. Geen ontsluiting en alle t andere zag er ook goed uit.
    Als ze dit niet als oorzaak kon stellen moest ik wss wel blijven, ze twijfelde nu nog steeds, maar mocht wel weg :D

10. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je weer naar huis mag!

11. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @xsimone nu hopen dat het beter gaat meis. Gelukkig mag je weer naar huis.

Ik heb flink pijn in m'n hoofd pfff dus weinig zin om
    om iets te doen.

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

t meisje lag nog steeds t zelfde als dr moeder hihi, handjes bij dr mondje! Wss na de geboorte ook nog steeds die 'voorkeurshouding'. Ze lag ook 'al' met hoofdje naar beneden, hoofdje lag lager als placenta, maja zou zo nog kunnen veranderen maja met mijn prostuur zal dat wel meevallen!

13. Humava

Humava Niet meer actief

Gelukkig niks ernstigs. En fijn dat je weer lekker thuis bent.

Wij zijn net nog ff hard aan het werk geweest. Ons huis staat te koop en vandaag hoorden we dat we morgen kijkers krijgen. Dus moesten snel nog ff het huis helemaal netjes maken. Pfff last van mn rug nu. Nu.maar hopen dat ze geïnteresseerd zijn.

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat fijn Simone dat je naar huis mag!! En wat schikken weer. Hopen dat het van die wratten komt dan is het vrij onschuldig toch?? Al schik je natuurlijk elke keer weer...

Hier vandaag gewerkt toen even naar dorp geweest. Vriendlief wilden ene oranje shirt voor voetbal ;) die die normaal aan heeft was nier veel meer...
    Gelijk even vader dag cadeaus gekocht voor me stiefvader & schoonvader (mijn vader is overleden helaas maar heb een lieve stiefvader al jaren).
    Ook was mijn oma vandaag jarig en ben daar even geweest & zondag is me andere oma ook jarig dus ook cadeautje voor gekocht.
    Daarna lekker me huisje gedaan en even op visite geweest bij vriendin.
    Nu ben ik kapot en ga zo naar bed.

Van weekend beval plan maken , wie is daar al aan begonnen?
    Ik heb vorige controle boekjes enzo gekregen over bevallen & beval plan. Is de planning dat ik dese dus dinsdag bij de controle inlever.
    Mag eventueel ook controle later maar kan net zo goed vast maken.

Morgen komt proefdruk van geboorte kaartje binnen zo leuk!!

Welterusten allemaal meiden alvast...!

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Pluisjee: het blijken geen wratten meer te zijn!
    Het blijkt een maagdenvlies vanuit m'n baarmoeder te zijn.

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Vanmiddag Ceremonie gehad van bruiloft van vrienden, vanavond nog even een feestje van 20.30 tot 00.30!

17. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier is de verloskundige geweest net. Voelde de baby sinds gister amper. En vandaag helemaal niet.
    Hartje klopte gelukkig wel goed zover ze kom horen. Moet om half 7 in ziekenhuis zijn voor de ctg en een echo.
    Kleintje lag nog wel in stuit zo ver ze kon voelen....

Wordt vervolgd.....

18. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.793
    493
    83
    Pluisje, heel veel succes morgen!!! Gelukkig dat het hartje in ieder geval goed klopte, dat is dan toch weer een geruststelling. Hoop dat morgen alles goed is, en je kleine gewoon zo rustig is door het warme weer!!! LAat je even weten hoe het is gegaan?

Simone, gelukkig is bij jou alles nu wel goed! Blijft altijd spannend, een ziekenhuis bezoek :(

19. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @pluisje ik hoop dat het morgen allemaal goed is. Idd positief dat het hartje klopt enzo. Probeer je niet te ongerust te maken, al zal dat niet meevallen

@xsimone poeh meis drukke dag. Maar wel leuk als ik het zo hoor. Fijne avond!

20. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pluisje: Hopelijk is alles goed en komt het inderdaad van de warmte! Wel fijn dat de vk het hartje heeft gehoord..

@ Simone: Veel plezier vanavond!

Deel Deze Pagina