Augustus 2014 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xSimone, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hè meiden ik moest vanavond aan de ctg om 18.30. Gelukkig was alles goed. Hij was in begin vrij rustig en de ctg nam wat harde buiken op maar daarna bewoog die giga en was alles perfect. Nog even een echo gehad en ook voldoende vruchtwater. Ben dus super blij. Waarschijnlijk heeft hij ook last van de warmte net als mama ;)

2. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.793
    493
    83
    Oh wat fijn dat je vanavond nog terecht kon! Scheelt weer een extra nacht stressen :) Gelukkig dat alles goed was, en je mannetje weer lekker aan het bewegen is geslagen! Moet je verder nog iets doen ivm je harde buiken? En hoe was je proefkaartje??

3. Humava

Humava Niet meer actief

Oh fijn dat alles goed is. Altijd weer een geruststelling.

4. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het goed gaat met de kleine, Pluisjee!!

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Fijn dat alles goed is met je kleintje!! :) ik weet hoe lekker die 'geruststelling' voelt! ♡

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Zou raar zijn als ze zomaar is weggegaan! Zou ik onbeschoft vinden haha.
    Nou de bruiloft zit erop, was super leuke dag, behalve het laatste moment. Me vriend was zo ontzettend dronken. Heb ik op de bank geslapen, ben ik midden in de nacht heen verhuist, hij zat zo te snurken en smerige geluiden te maken. Jemig wat een rot nacht. Maar goed. Nu ben ik er weer.

7. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Hai meiden,

Iedereen ren beetje bijgekomen van de wedstrijd gisteren of vinden jullie er niks aan? Ik wel hoor. Zat helaas in m'n uppie te kijken maar heb wel genoten!

Gisteren intake in het ziekenhuis gehad ivm de bevalling en pijnbestrijding. Kreeg meteen te horen dat ik na de bevalling zeker nog minstens 24 uur moet blijven omdat ik zwangerschapssuiker heb :x daar was ik niet zo blij mee eigenlijk. Maar ja het gaat om die kleine, die schijnen ze om de zoveel uur een hielprikje te geven om zijn/haar suikerwaardes te controleren. Het zou kunnen dat die te laag zijn omdat het nu gewend is aan mijn waardes en als het geboren is dat zelf moet reguleren. Begrijp dat ook wel maar is toch een tegenvaller. Nu maar hopen dat ik een beetje soepele bevalling zal hebben en niet een keizersnede ofzo

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

Rottig om dat nieuws te horen!
    en zielig hoor zovaak een hielprikje!
    Maar ja het gaat idd om de gezondheid van jou en de kleine ;) komt vast geod. Knuff

9. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ah lief dankjewel! Voel jij je ook weer wat beter nu? Knuffff

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ja ene dag beter als de andere! :)

Liefs

11. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal Balen dat je dan sowieso een dag moet blijven, maar het is voor een goed doel.. ;)

Simone Fijn dat het weer wat beter gaat!

Ik heb gisteravond ook de wedstrijd gekeken. Nu maar hopen dat ze dit volhouden. Dat is meestal het probleem met het nederlands elftal. Ze worden te snel overmoedig...

Afgelopen donderdag gewerkt en ik had een jongetje met 'onze' naam in de klas... Was wel vreemd om hem hardop uit te spreken, hahaha... Gelukkig was het een leuk jongetje.. :) Er zijn namelijk heel veel namen afgevallen in het begin, omdat ik er 'slechte' ervaringen mee had.. Dat is het nadeel van in het onderwijs werken... ;) En 'onze' naam was ik nog niet tegen gekomen, dus die was nog neutraal, hahaha...

12. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ja hier net zo. Ben vandaag beetje in huis aan het rommelen. Schoonmaken, stofzuigen dat soort dingen maat merk wel dat ik nu onwijs snel last van m'n rug en buik krijg. Doe het dus rustig aan, voel me net zo'n oud wijf hahahhaa

13. Humava

Humava Niet meer actief

@Chantaldam balen dat je in het zh moet blijven maar wel verstandiger. En je wordt wel lekker verzorgd dan. Ik ben bij onze dochter ook een nachtje in het zh geweest. Ik was wel eerst thuis maar toen verloor ik ruim 2 ltr bloed dus weer met de ambulance opgehaald. En je word wel lekker vertroeteld, ik iig wel en dl mocht gewoon bij mij op de kamer en vl mocht ook blijven.

@hier 30 weken jeeej! Nog 9 dagen verdeeld over 3 weken werken dan ben ik lekker vrij! Gister ook voetbal gekeken. Leuk dat ze zo dik gewonnen hebben.

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou heb ik weer.. me eerste lekkage! Zat bij me ouders zegt me vader ineens, Mone je lekt.
    Fijn! Had t eerst alleen licht onder de douche maar nu meer.... maar bij 1 borst (nog). Wat een gek idee is dat zeg, gele waterige warme vloeistof. Het jeukt ook, heb nu een keuken papiertje erin.
    Gaat dit nu de hele tijd door? Of af en toe?

15. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Je kunt het beste even van die zoogcompressen halen. Die van natusan zijn wel fijn vind ik. En andere tip....ik draag voorgevormde bh's, komt niks doorheen ;)

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik heb zoogcompressen in, alleen was bij me ouders en hackten niks bij me,heb toen keukenpapier erin gedaan. Maar damm wat jeuken die compressen!
    Ik heb ook voorgevormde bh's hoor, alleen de melk kwam er gewoon doorheen, ja nu ik compressen in heb zie je ze tenminste miet zitten :)

17. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Jeetje dan is het wel heftig ja haha. En idd het jeukt als een gek, heel irritant.

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Erg irritant ja. Maar t is niet hele tijd erg hoor :) 1x zag ik t er wel echt uitlopen zeg maar.. maar ja, we sil see.

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heb nu watteachrijfjes in me bh, omdat ik nu elke x amper lek, vind zoogcompressen dan irritant, en vervolgens ook nog zonde! En die jeuken ook behoorlijk,dus mooie oplossing dit.

20. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Hahaha slim! Ja zo moet je weleens wat bedenken he.

Ik ben flink aan het aftellen, nog 7 dagen werken tot m'n verlof. Morgen weer tijd voor een echo, ben benieuwd hoe het nu gaat met mijn mannetje of vrouwtje. Merk wel dat het hard groeit nu, buik wordt echt zwaarder.

Deel Deze Pagina