Augustus 2014 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xSimone, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik moest van ze wel aan m'n werkgever doorgeven dat 't niet zo handig was, omdat 't nu wel laat is aangevraagd.. maar buiten dat komt 't gelukkig nog wel goed vanaf de 23ste :)

2. Lieffff

Lieffff Lid

26 mei 2014
    66
    0
    0
    Limburg
    Ik lees nog mee hoor...:)
    Het gaat hier goed. Nog 3 weken werken en dan verlof, heb er zin in!
    Van de week weer controle gehad, zag er netjes uit.
    Zie uit naar mn verlof en de kids vakantie, heerlijk rustig aan doen en thuis aanmodderen.

Krijg wel weer het gevoel van, o dit moet ik wassen, dat klaar leggen etc. Ook weer leuk en goed denk ik.
    Bevalling denk ik nog niet teveel aan, best spanend...

3. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik snap dat jullie de tas nog niet klaarmaken. Voor mij ligt dat anders, het werd me echt geadviseerd door de gyn vandeweek toen ik donderdagochtend terug moest komen. Ze zei ga jij je tas maar klaarmaken want je het zou heel goed kunnen dat het bij jou eerder zal gaan gebeuren, je ziet nu maar dat je ineens hier ligt. Bovendien geeft het je een beetje rust om te weten dat dat allemaal klaarstaat. Zeker omdat je alleen bent..... Ik dacht ja daar heeft ze wel een punt.

Dus vandaar dat ik wel de tas ga klaarmaken. Vandeweek het bed omhoog en ja nog wat andere dingen gaan regelen. Geboortekaartjes en dingen waar ik eigenlijk niet over na wil denken maar ja....trstament etc. Moet toch geregeld zijn voor als mij iets overkomt.

Ga vandaag maar de laatste dingen kopen. Gelukkig is het niet meer zo warm dus shoppen is nu niet meer zo'n opgave haha.

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    @ Chantal
    Ik snap inderdaad dat jij je tas vast klaar zet. Lijkt me ook verstandig en is een stukje rust ook voor jezelf.
    Ben je nog geslaagd met de laatste aankopen ??

Hier twee nieuwe kleding kasten gekocht voor dochter en ons zelf. Tijdens de verbouwing was onze grote kast gesneuveld dus stond al een tijdje onze kleiding ik boodschappen tassen :p nu alles lekker opgeruimd. Dochter haar kamer helemaal af gemaakt alles op gehangen (schilderijtjes spiegels enzo).
    Nu zitten wij lekker met zijn tweeën op de bank de film achtse groepers huilen niet te kijken zo zielig....

5. Debbyx1985

Debbyx1985 Nieuw lid

21 jun 2014
    1
    0
    0
    administratief medewerker
    Hoofddorp
    Hai Meiden,

Ook ik ben in augustus uitgerekend de 9e
    Ben nu 33 weken zwanger en het schiet nu echt op.
    We weten dat het een Baby Boy zal worden :)
    Nog 1 weekje werken en dan met verlof werk nu al halve dagen want hele dagen zitten ging niet meer door rugklachten.
    De baby is erg actief in me buik en heb geen complicaties.
    Leuk om zo met jullie in contact te komen en te lezen hoe het anderen vergaat.

Groetjes, Debby

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Welkom Debbyx1985!
    Is t jullie eerste kindje? Hoe oud ben je en je vriend?
    Ik zal je binnenkort op de lijst zetten :)

7. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal Kan me voorstellen dat je je ziekenhuistas al klaar hebt staan.. Ik wil er binnenkort ook rustig aan mee beginnen.

Debby Welkom! Leuk dat jullie ook een zoon krijgen!

Morgen hebben we de groei-echo. Ik vind het wel spannend, hoor. Helemaal omdat ik volgens iedereen een wel erg bescheiden buikje heb.. Hopelijk zegt dat niks over de groei van onze kleine man..

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

@BabyBoy2014: hoe was de groeiecho???
    de buik moet niks over de groei zeggen hoor.. Sommige hebben geen eens een buik! :)

Vandaag gelezen dat als t gewicht goed is, ze bij mij zelfs eventueel zonder couveuse zou kunnen overleven! :D top. Maar blijf nog maar even binnen!

Gisteravond steken in re-onderbuik/lies, vanmorgen wakker worden met buikpijn, en steken re-onderbuik en lies/bovenbeen, en trekt soms ook naar midden onderbuik en soms vagina. Ik denk wss last te hebben van indalingsweeën, maar weet t niet zeker!?
    't begon gisteravond maar of ik nou ook echt steken in lies-been/re-onderbuik om de 6-10 min heb? Nee denk t niet. Maar kan wel vanaf week 34..
    Maar steken gaan ook naar mn midden onderbuik, en vagina soms.

9. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Zou heel goed kunnen meis dat je indalingsweeen hebt. Ik had het gisterenavond maar vanmorgen niks. Heb wel zaterdag veel te veel gelopen dus zou ook nog daarvan kunnen zijn.

Maar zoals ik dat bij jou lees denk ik wel dat het bij jou wel het geval is

10. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Simone Dat zou natuurlijk heel goed kunnen.. Je klachten komen wel overeen.

De groei-echo was goed! Hij ligt mooi op de gemiddelde lijn en wordt ong. 3/3,5 kilo geschat bij de geboorte. Me dus voor niks zorgen gemaakt.. :)

Mijn bloeddruk was wel te hoog, dus mag volgende week weer komen en dan urine meenemen.

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ben blij dat de indalingsweeën nu iig, nog niet TE erg en TE vaak zijn. Maar dat kan loop de weken natuurlijk wel komen.
    Nouja, maar afwachten..

@Chantaldam: Nu al tijdje niks meer gehad, na 't douchen iig, daarvoor nog wel!

@BabyBoy2014: Super dat de groei echo goed was... Ik zei 't toch, dat 't niks uitmaakt? Zeiden zij ook dat je een 'bescheiden' buikje hebt dan?
    Helaas van de bloeddruk. Hopen dat dat wat mee valt.. Zou ook van de stress en spanning kunnen komen, die je telkens had nu hé. Duss misschien dat 't volgende week weer beter is :)

12. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, de vk heeft het daar nooit over gehad. Ja, misschien was het ook wel gewoon de spanning. Maar heb de afgelopen weken wel wat klachten gehad die passen bij een te hoge bloeddruk, zoals sterretjes zien, hoofdpijn en vocht vasthouden. We moeten nu onze beide moeders even vragen of zij ook een hoge bloeddruk hadden tijdens de zwangerschap, dat kan ook invloed hebben. En mijn broer (eerste kind) en mijn man (ook eerste kind) zijn beide 5 weken te vroeg geboren, dus we moeten ook even navragen waarom dat zo was, want dat kan ook weer belangrijk zijn bij mijn zwangerschap. Ik heb al wel de hele tijd het gevoel dat onze kleine man de 40 weken ook niet gaat halen, maar vraag me niet waarom.... :)

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

@BabyBoy2014: Dat gevoel van 'vroeger geboren worden' dan 40 weken ken ik wel. Heb ik namelijk ook, een weekje eerder ofzo. Maar 't lastige daarvan is dat je dan erg teleurgesteld kan zijn als 't er dan nog niet is, straks blijft 't namelijk nog 1 á 2 weken langer dan 40 weken zitten... dan ben je wel teleurgesteld zeg!
    Maar inderdaad, vroeggeboorte kan ook komen door te hoge bloeddruk, en die 'symptomen' die jij hebt zijn inderdaad symptomen voor een te hoge bloeddruk (zit in de zorg, dus weet er wel 'iets' van) hihi.
    Maar de vroeggeboorte van de kinderen van je broer en man, hebben toch niks met 'jouw' zwangerschap - kans op vroeggeboorte te maken? Dat zo dan eerder zijn als 't je zus of moeder ofzo was geweest denk ik..? Omdat de vriendin en de ex van je man eigenlijk niks met jou te maken hebben? Of zie ik dat verkeerd?

Zien jullie trouwens dat je nu berichten kan 'liken'? Rechts onder een bericht van iemand, kan je op 'like' drukken. Waarom zou dat nodig zijn?

14. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik bedoelde dat mijn broer 5 weken te vroeg geboren is, dus mijn moeder is 5 weken te vroeg bevallen en mijn man is zelf 5 weken te vroeg geboren, dus mijn schoonmoeder is te vroeg bevallen.. Het stond er misschien een beetje raar.. :)

Ik had de like knop ook al gezien. Zie het nut er nog niet echt van in, maar misschien komt dat nog.... :)

En het gevoel dat onze man eerder komt is ook nergens op gebaseerd, dus ik focus me daar ook niet te veel op om teleurstelling te voorkomen, het is gewoon een stemmetje ergens ver achter in mijn hoofd, hahaha... ;)

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Oh kijk, dan is 't verhaal inderdaad al anders ja. Hihi!
    Ja, ik focus me ook niet teveel op 'die week eerder', maar ik denk dat je onbewust er dan toch een beetje 'teveel' mee bezig bent, ook al zeg/denk je van niet. Tenminste heb ik altijd.. en dan is 't eenmaal die week en gebeurd er niks.. denk dat je dan toch teleurgesteld bent. Maar ja, maar even zien..

Ik zie 't nut ook nog niet zo van die 'like' knop. Maar denk dat 't ook wel grappig is, als je een berichtje leuk vind om dat aan te klikken, gewoon zomaar.. denk niet dat daar een speciale reden achter zit..!?

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

34+1 ♡♡

17. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi buikje, Simone! Kijk daar is die Like-knop voor, hihihi.. :)

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Haha ja dat bedacht ik me ook ineens. Hoef je niet elke x op foto's te reageren, kan je gewoon liken haha.

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

#279 xSimone, 23 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2014
    pfoeh, enorm buikpijn en soms steken. En heb 't idee dat 't soms erger wordt. Trekt wat meer ook naar 't midden van me buik (onder), en steken doen wat zeerder. Voel soms ook wat druk ofzo, alsof ik moet plassen, maar dat hoef ik nog niet. Maar ja. We sil see!

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Mijn moeder wist even te vertellen dat 'echte weeën' ook zo voelen, alleen dan 10x zo erger, maar iig in steken! u

Deel Deze Pagina