Nou ik heb op aanraden van sommigen op deze site en omdat t van vl moest gebelt. En wss inderdaad indalingsweeën. Als t erger wordt de pijn of t komt om de zoveel tijd en houd een minuut aan, of ik twijfel gewoon, dan moet ik bellen. Maar wss zijn t gewoon indalingsweeën.. maar als ik twijfel weer bellen. Mooi en gek idee dat ik dan bedenk dat over 3 weken ons meisje officieel thuis geboren mag worden! <3
Die stekende pijn zit nu zo in m'n rechterlies dat ik 't zelfs in een spier ofzo in m'n bovenbeen vlak bij m'n lies voel. Grrr, niet fijn. Misschien is 't bij mij 'pijnlijker' ivm bekkeninstabiliteit/isias!?
Ik weet niet wanneer ik de verloskundige weer moet bellen. Heb die steken in me lies en been nu wel wat pijnlijker. Maar ja, wanneer is 't erger volgens hun? Als de hoeveelheid pijn, of hoe vaak 't komt of wat? Ik ga niet om elke scheet bellen hoor! Moet gewoon accepteren dat 't indalingsweeën zijn, en ze pijnlijk zijn. Maar ja, als 't erger werd moest ik bellen, maar geen idee wanneer dat is. Vriendlief heeft vandaag te horen gekregen van 't uitzendbureau, dat ze misschien ander werk voor hem hebben, is iets dichterbij huis. Maar nog wel eventjes rijden. Ik denk zo'n 20 minuten? Dan krijgt ie contract van 40 uur. Eerst via uitzendbureau, daarna waarschijnlijk vast in dienst. Maar ze is er nog mee bezig, dus 't kan ook zo zijn dat 't in eens niet meer door gaat... Even afwachten dus! En ook hebben ze bij een kaasboer iemand nodig, dat is totaal niet zijn werk, maar ja verdient waarschijnlijk wel goed. Dus daar zal hij ook achteraan bellen. 't enige nadeel daarvan is dat hij 4 dagen werkt, van dinsdag tot vrijdag, maar dan 10 uren, van 7.00 tot 19.00! En dan is die weekends en maandag vrij, maar als ik dan straks werk in de zorg kan vinden, kan ik amper werken! Dus even zien hoe we 't dan moeten regelen!
Fijn dat er uitzicht is op werk voor je vriend! En je kan altijd nog bekijken hoe je het straks gaat regelen. Het is tegenwoordig al een wonder als je werk hebt.. Ik zou gewoon de vk bellen. Beter een keer te vaak dan te laat.... (zegt degene die al weken met hoge bloeddrukklachten loopt, maar te eigenwijs was om te bellen )
Ik weet niet of 't nu erger/pijnlijker is. Ik wordt er wel een beetje moe van. 't zit me nu erg in me kruis eigenlijk. En 't houd een beetje aan heb ik 't idee. Héél soms is 't even weg. Maar grotendeels heb ik 't idee dat 't aan blijft houden! Moet ik daar iets mee? En jij moet dan ook eventjes bellen BabyBoy2014 hoge bloeddruk is gevaarlijk voor kind en moeder, dat weet je hé!?
Ja, ze heeft gisteren mijn bloeddruk gemeten en was inderdaad iets aan de hoge kant. Ze heeft me nogmaals verteld dat ik echt moet bellen als ik weer klachten krijg en aanstaande maandag moet ik op extra controle voor mijn bloeddruk.. Maar heb nog geen klachten weer gehad sinds gisteren. Mochten ze wel weer komen, dan zal ik wel bellen. Denk dat Manlief mij nu ook wel dwingt om te bellen..
Inderdaad.. moet je ook echt doen hoor! Heb je zelf niet zo'n bloeddruk apparaat thuis? Mijn moeder heeft er 1, dus een enkele keer ga ik daar wel eens bloeddruk meten als ik bij hun ben. Maar dat moet je ook niet continu doen, dan wordt je ook gek
Nou ik heb de verloskundige nogmaals gebeld op advies van me moeder en me vriend. Kreeg de zelfde als vanmdidag aan de lijn, dus dat was wel fijn. Heb gezegd: "Dat 't na mijn idee soms aan blijft houden en of dat normaal was". Toen zei hij "dat licht eraan". Nou komt hij tussen 18.30 en 19.30 even langs, want dat praat wat makkelijker zei die. even dingen doornemen enzo! Misschien wel even van onderen kijken, (vind ik niet zo fijn als een man dat moet doen haha, helemaal niet als hij met zn vinger naar binnen moet )! Maar ja miss is hij er ook wel met de bevalling..
Nee, heb helaas zelf niet zo'n bloeddruk apparaat.. Ik zat er nog wel over na te denken om eentje aan te schaffen, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Fijn dat de vk zo langs komt. Maar kan me voorstellen dat je het niet zo plezierig vindt met een mannelijke vk. Gelukkig hebben wij alleen maar vrouwen.. Je moet maar zo denken; het is voor een goed doel! Komt goed, meid!
Komt vast wel goed.. Misschien komt hij ook alleen maar om uitleg te geven over 'indalingsweeën' enzo hoor.. Dat weet ik niet. Dus even afwachten hoe en wat. Ja wij hebben 1 mannelijke, dat is ook 'mijn' verloskundige zeg maar.. nou ja, ik laat 't jullie straks wel eventjes weten.. Tussen nu en een uur komt hij!
fijn dat de verloskundige langs komt had bij de eerste ook wat moeite de eerste keer met een mannelijke gynaecoloog. Ondertussen al zo vaak inwendige echo gehad ivm verkorte baarmoederhals dat dit over is. Vandaag op controle geweest bij de gynaecoloog. Ukje loopt een week achter in groei. Afgesproken dat ik ingeleid wordt op het moment dat ik aangeef dat het me te zwaar wordt. Hoop nog tot de 37/38 weken te kunnen rekken
Nou verloskundige is geweest. Wat blijkt. Mijn meisje is al volledig ingedaald, licht al enorm diep in mijn bekken. Vandaar inderdaad ook de klachten! Ik ben niet echt aan 't bevallen al, gelukkig. Hij zegt dat merk je ook wel, dan komt 't regelmatig ed. Dussss, ze is al volledig en diep ook, ingedaald! , dus ze kan geen kant meer op, licht mooi met hoofdje naar beneden..
Even gekke vraag... Zou je gewoon Mag je gewoon intiem mogen zijn als je kindje volledig en diep is ingedaald?
Gelukkig dat de bevalling nog niet is begonnen. Hopelijk blijft jullie kleine meid gewoon nog een paar weekjes zitten! Wbt het intiem zijn, volgens mij kan het geen kwaad.. Je baby wordt sowieso nog beschermt door de bloedprop en de vliezen. Misschien even googlen...
Hoi ik ben terug van weggeweest! Had denk per ongeluk mn abbo op dit topic verwijderd. Ik vond het al zo gek dat er nooit meer gereageerd werd! Is niet zo vreemd dus als ik geen abbo heb @simone wat goed dat je kleintje al ingedaald is! Wel vervelend van de pijn. @babyboy balen van je bloeddruk. @tannetje hoe gaat het nu? Wat zijn nierstuwingsaanvallen precies? En heb je er nu nog veel last van? @hier alles zn gangetje. Vorige week bij vk geweest en is mn buik gemeten. Als de groei zo doorgaat zal de kleine rond de 4 kilo zijn bij geboorte. Flinke jongen dus. Maar dl was ook 3895 gram dus verwacht ook geen kleintje. Ik moet nog 1.5 week werken en dan heerlijk vrij! Eindelijk kijk er echt naar uit.