Welke kleur droogt het op ? Ze zeggen dat vruchtwater een beetje rozig op droogt geloof ik. In iedergeval had ik echt natte onderbroeken en dat was dus echt waterige afscheiding. Nog even over je vriend , ik zou het ook niet echt leuk vinden maar ja extra geld is toch ook errrrrug lekker! Moeilijk!! Goed nieuws bloeddruk was iets gezakt Jeah!! Maandag heb ik de liggingsecho dus dan gaan ze weer me bloeddruk op nemen maar voor nu was die eindelijk een beetje goed.... Overleven jullie de warmte een beetje ?? Enne babyboy hoe is het met Senn? En met jou natuurlijk?!
Mijn nicht is vandaag om +/- 17.00 uur bevallen van een zoon! Met 38+2 !! hopelijk volg ik ook snel, met 38 weken hihi @Pluisjee: volgens mij droogt 't altijd een beetje wittig op! Maar ik zie 't nooit als 't opdroogt Wat m'n vriend betreft: hij heeft vandaag veel geluk met werk. Werd vandaag 3 keer gebeld. Eerst dus door die gene waar hij nu vanaf morgen sowieso 3 weken aan 't werk gaat. Daarna door een zuivelfabriek waar hij in zijn vorige ww half jaar terug mee bezig was, maar dat gaat nu niet op. Daarna werd hij weer gebeld door z'n vorige werkgever waar hij in week 40 weer aan 't werk kon, of hij nu in week 35 weer aan 't werk wil komen bij hun. dat gaat ie dus doen. En ook werd hem verteld dat 't uitzendbureau waar hij bij zit bezig is met één of andere baan waar hij ook een opleiding bij krijgt. Maar waar hij zeg maar in week 35 aan 't werk gaat krijgt ie ook een opleiding bij. Zo zit je thuis en zo wordt je in één dag 3 a 4x gebeld! BLIJ! Maar toch... is 't deze weken even spannend nu die niet zomaar thuis is, maar komt wel goed! nee, ik overleef de warmte absoluut niet!!! Maar goed, is even niet anders! Heb een zwembad, dus zou d'r morgen zo in kunnen! mooi dat je bloeddruk wat gezakt was goed teken!
@simone wordt nu echt spannend voor je! Ik hoop dat je niet te lang meer hoeft door te lopen met deze hitte. Geen idee of het vruchtwater kan zijn. Maar als je twijfelt gewoon je vk bellen. En wat goed dat je vriend weer mooi vooruitzicht op werk heeft! @pluisje fijn dat je bloeddruk een beetje gezakt is. @babyboy alles goed met jou en je zoontje? @hier vandaag bij de vk geweest voor controle. Ze had mn buik opgemeten en de groei buigt af naar beneden ten opzichte van de vorige keer. Nu moet ik een extra groei echo laten maken. Be er niet heel onzeker over want de vorige keer is mn buik door iemand anders gemeten en als zij het meetlint net ff losser heeft gehouden dan heb je natuurlijk gelijk verschil. Dus volgende week had ik al een liggingsecho staan maar nu mag ik ff langer spieken en wordt de groei ook gemeten. En nu het zo warm is lekken mn (.)(.) ineens, gelukkig had ik nog zoogcompressen van mn vorige zwangerschap dus die zitten nu in mn bh.
@Humava: Het wordt inderdaad spannend.. Vooral omdat ik op 't moment echt aan 't wachten ben.. Zit me tijd maar uit te zitten!! Das zo vervelend, dan duurt 't juist lang. Maar ja, zit al half jaar thuis, dan krijg je dat, en veel kan ik ook niet met m'n bekken en de warmte! Maar goed, we zullen 't zien!
Hier gaat het heel erg goed. Senn is van de kinderafdeling af en we hebben nu een kamer met zijn drieën. Hij drinkt goed en kan, met behulp van kruiken, ook zijn temperatuur goed regelen. Mijn bloeddruk blijft aan de hoge kant, maar in principe mag ik naar huis. We moeten alleen nog even wachten tot Senn ook naar huis mag.. @ Simone: Fijn dat je vriend weer werk heeft, maar kan me voorstellen dat het geen fijn gevoel is dat hij niet zo snel thuis kan komen. Hopelijk houden jullie het allemaal een beetje vol tijdens de hittegolf van dit weekend! Wij hebben gelukkig airco op onze kamer
Ladies even een snelle update van mij... Gisteren weer in het ziekenhuis geweest. Weer alle toeters en bellen, bloed, bloeddruk, urine, ctg etc. Daarna werd ik opgehaald door een psychologe. Men wilde weten hoe ik er mentaal voor sta gezien mijn situatie. Aan de hand daarvan en mijn uitslagen zou er dan een beslissing gaan vallen over inleiden ja of nee. Nou dat was simpel. Men heeft besloten dat het nu zsm moet gebeuren omdat ik er helemaal doorheen zit. En dat klopt ook. Ik hield me groot maar daar prikten ze dus dwars doorheen. Ze wilden me dus vandaag inleiden maar er was geen plek, het was echt mega druk. Dus nu is het gepland voor morgen. Ik moet om 6u bellen of er plek is en als dat zo is moet ik om 7u in het ziekenhuis zijn en dan gaan ze me inleiden. Gelukkig hoef ik niet alleen. De papa wil er absoluut bij zijn en we hebben het vandeweek ook weer goedgemaakt met zijn ouders dus ook m'n schoonmoeder is bij me. Wel vandeweek te horen gekregen dat m'n schoonvader kanker heeft en gisteren is de papa zijn baan kwijt geraakt dus al met al heel erg veel zorgen en dubbele gevoelens. Ben wel heel nerveus aan het worden nu en heb continue hoofdpijn. Maar hoop dat het morgen doorgaat en ik eindelijk m'n kindje mag vasthouden. Nou de update is niet zo kort geworden als ik dacht maar dan zijn jullie weer op de hoogte. Meiden doe het rustig aan vandaag he, gevaarlijk weer dit
Wat spannend Chantaldam! Heel veel dubbel morgen en vreselijk nieuws van je schoonvader sterkte! Ik hoop dag dit artikel bij mij uit komt:
Owkeej ik hoop ook voor je dat het voor jou van toepassing is. Mijne mag nog wel even blijven zitten ook al ben ik het zat. Is beter voor de beeb als ie iig nog 3 weken blijft zitten. Heb vandaag echt een baaldag mn hormonen spelen op met de hitte en dl wil niet slapen en ben sacherijnig. Blegh
Jemig, ik moet zo enorm veel plassen vandaag! Ik ken net zo goed op de wc blijven zitten, want ik hoef me broek maar omhoog te doen en moet alweer. En er komt elke keer maar een klein beetje (soms wel wat meer) uit! Echt niet normaal! Ik dacht tijdens de zwangerschap al veel moest plassen, maar dit slaat echt alles vandaag.. jemig! En dan ook nog 't idee dat je eigenlijk "voor niks, een héél klein straaltje" gaat! Grrr!
En Chantal hoe is het ? Wordt je ingeleid ?? Ik heb even geen puf om op iedereen te reageren. Ik heb erg last van de warmte Pfff..... Net met man lief even boodschappen gedaan ik ging toch even bijna van me stokkie. Wilden eigenlijk ook vroeg gaan maar hij moest werken en alleen zag ik niet zitten. Sterkte allemaal meiden
Goedemorgen meiden, Met grote trots kan ik vertellen dat onze zoon gisteren is geboren. Hij heet voluit Miquel Charles Roos, weegt 3005 gram en is ca. 48 cm lang. Helaas heb ik een keizersnede moeten ondergaan omdat dit eigenwijze meneertje z'n armpje helemaal over z'n hoofdje had getrokken en een stel van vier gynaecologen dat niet weggedrukt kregen. Maar hij doet het supergoed en ligt nu een beetje wakker te worden naast me. Hij ia echt zo ontzettend lief en mooi maar ja dat zeggen alle moeders over hun pasgeboren spruit.
Gefeliciteerd meis !! Gaat het een beetje goed met jou ?? Wat een kleine kanjer !! Oeh het gaat nu wel steeds meer kriebelen zeg pfffff.... Nog even paar weekjes geduld
Gefeliciteerd Chantaldam. Super lief zeg♡ Ik vandaag de 38 weekjes behaald. Nu wordt t echt wel steeds spannender wanneer t gaat gebeuren. Mainn, ik ga dood van de hoofdpijn, gister en eergister soms ookal iets maar nu wel wat meer hoor soms zie ik zomaar op de dag heel eventjes maar, kleine sterretjes heel apart. Maar bloeddruk die was woensdag gewoon prima 107/67 ofzo!? Heb ook last van me nek dus daar zal de hoofdpijn ook wel wegkomen. Main niet fijn. Van mij mag t wel een teken tot bijna bevallen zijn hihi. Maar of dat wel eens een teken is bij iemand? Geen idee!?
Gefeliciteerd met je mooie mannetje! Hoe voel je je? Hierbij ook een paar foto's van onze kleine man... Helaas drinkt hij nog niet goed genoeg en krijgt hij zijn voeding wat hij niet uit de fles drinkt binnen door een infuus. We blijven dus nog wel even in het ziekenhuis...
Wat een mooi mannetje babyboy! Jammer dat hij nog niet helemaal goed drinkt. Ik hoop dat het snel beter gaat en jullie lekker naar huis mogen.
Mooi kindje babyboy inderdaad jammer, hopelijk komt t drinken gauw op gang! Jij. Hebt Voor flesvoeding gekozen? Ik twijfel nog erg zie wel hoe t loopt. Mijn kleine was goed diep ingedaald, maar ligt nog miet vast. Dat heeft geen verschil op sneller bevallen toch? Want sommige dalen tijdens bevalling pas in!?
Het is bijna augustus, dames! Wel raar dat onze kleine man morgen al weer 2 weken is.. Ben ook steeds in de war met de data, omdat ik zo gefocused was op 16 augustus.. Als het nu 16 augustus is, is hij al weer een maand... Het drinken gaat gelukkig goed. Hij heeft gisteren zelf zijn sonde er uit getrokken en ze gaven hem het voordeel van de twijfel. Dus de sonde mocht er uit blijven. Vanochtend heeft hij zelf zijn fles leeg gedronken! Morgen zijn we de hele dag in het ziekenhuis om alle voedingen te doen. Zo kunnen we alvast een beetje wennen, maar hebben we wel de verpleging achter de hand.. Vooral het boeren wil nog niet goed lukken.. En als we dan de verpleging bellen en zij proberen het, komt er binnen een minuut een boertje uit.. Terwijl wij al 20 min. bezig zijn om er een boertje uit te krijgen... Dat is wel een beetje frustrerend... Maar waarschijnlijk is hij aan het eind van de week lekker thuis en kunnen we eindelijk echt beginnen aan ons gezinsleven.. Dames, nog succes met de laatste loodjes!! Binnenkort hebben jullie allemaal je zoon/dochter in je armen!!