Augustus 2014 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xSimone, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat babyboy!

2. xSimone

xSimone Niet meer actief

Kleine week geleden nog aan de CTG gelegen ivm ,minder leven te voelen, heeft wat aangehouden, werd beter maar t gevoel was anders, wss meer geschuif ipv trappen.. Maar vandaag joh, niet normaal hoe druk ze is! Jemig. Gewoon raar gevoel in me buik em lijf, wss door dat ik die bewegingen miet meer gewend ben, maar main war is ze ineens druk! Haha.cmaar proberen te slapen! Sleepwell lady's!

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

meiden wat zijn jullie vreselijk stil! Jammer hoor.
    Gelukkig weer redelijk goede nacht gehad!
    Helaas heeft het vele lopen van gisteren niet geholpen, alles is hier nog rustig. Denk dat ik morgen wel bij controle van vlk eindig, en dat ik die helaas miet door goed nieuws hoef af te bellen :(
    Ben echt bang dat het bij mij nog wel even gaat duren! Vriendlief denkt van niet, die denkt dat het voor zondag er wel is, maar ik geloof er niks meer van, helemaal geen voortekenen, ja heel soms even harde buik of steken/druk van onder, maar datsit!
    Nou had mijn moeder dat bij haar bevallingen ook niet hoor... Die had overdag helemaal nergens last van en snachts ineens boem pats, weeën! Dus daar hoop ik ook maar op, maar toch denk ik na de uitgerekende datum te gaan!
    Mijn zus en zusje waren 4 dagen eerder geboren! Ik 4 dagen later, mijn vriend daarin tegen was 8 dagen eerder,,, dus we Sil see of dat allemaal invloed heeft, dan hoop ik ook op eerder! Ag goed. Ga maar uit van over de uitgerekende datum, helaas. Ik heb d'r geen goed vertrouwen meer in! :( komt door de "geen voortekenen", maar ja dat hoeft dus niet perse, maar toch dat zou toch wat meer vertrouwen geven!

4. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Meiden even snel, ik ga vanmiddag of vanavond even uitgebreid posten. Alles gaat goed maar best wel druk haha.

Tot later!!!! Hou vol meiden!

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Mooi dat t goed gaat, hoor graag meer van je vanavond!

Ik heb nu de hele tijd een vreemd gevoel van onderen! Sowieso zit er Eem soort druk. Maar het is alsof ik de hele tijd moet plassen, alleen dan zonder volle blaas, en er komt niks. Een soort druk, maar ook zo'n soort gevoel van als je heeeeel nodig moet plassen, je eindelijk kan, er zo'n druk van onderen zit, van aaaaaaaah eindelijk! Snap je? Heel gek.

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

#446 xSimone, 31 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2014
    Hee meiden,

Kom net weer bij de vlk weg voor controle! Alles was goed. Haar hartje klopte echt prachtig. Mijn bloeddruk was weer zoals voorheen 106/66, vorige week was die wat hoger namelijk. En ze licht EINDELIJK vast! Vorige week was ze wel al goed diep ingedaald, maar lag nog niet vast. Nu gelukkig wel! Volgende week donderdag weer voor controle, maar hopelijk is dat niet meer nodig. Hopelijk wordt ze voor 't weekend nog geboren (a')
    Nou kleine meid, als je nog in juli geboren wilt worden heb je tot vanavond 23.59 uur!! Hihi.

Liefs, xSimone

@Chantaldam: Nog niks van je gehoord??

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Man man man, ik heb echt totaal 0,00 energie! Ik had de laatste dagen best goed geslapen. Oké gister was ik vroeg wakker, was toen ook erg moe. Maar vandaag ook, goed geslapen, wel paar keer wakker, maar niet zo extreem veel als anders, en doorgeslapen tot 11.30 uur! En serieus, waar is mijn energie? Echt héél ver te zoeken! Kan de hele dag wel slapen!!!

Verder ook alles nog rustig hier.. geen harde buiken, geen voorweeën, niks, noppes, nada! Zegt natuurlijk niks, hoeft namelijk niet perse. Kan zo ineens beginnen (was overigens bij mijn moeder ook zo, plotseling zomaar uit 't niets). Maar toch, denk niet dat 't vandaag of morgen nog gaat beginnen, dat wordt vast over een dikke week... Als 't niet later is. Kleine is vandaag wel extreem rustig, ze ligt wel in m'n ribben, en dat is behoorlijk irritant en best wel pijnlijk... maar goed...

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nu duidelijk mn slijmprop verloren! Geen twijfel mogelijk.

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Spannend !!

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Jaa! Nog steeds alles rustig, op slijmprop verliezen na en af en toe harde buiken, geen tekenen tot naderende bevalling verder! We wachten "rustig" nog even af.

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Moet wel ineens sinds vandaag heeeeeeeeeeel veel plassen! Weet niet of dat er iets mee te maken heeft maar valt me wel op. En regelmatig is het voor "bijna" niks!

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou hier nog steeds bijna geen oog dicht gedaan, alleen even van 04.30/05.00 tot uur of 05.30 kunnen slapen en ben zo ontzettend moe maar kan gewoon niet inslaap komen! Zul je zien dat ik vandaag of vannacht met de bevalling moet beginnen, juist als ik amper energie heb...
    Eerst maar zien of ik het wel red om naar m'n nichtje d'r verjaardag te kunnen! (Kleine van me zwager). Anders gaat Vl maar mooi alleen!

Ik ga misschien even de vlk bellen, heb elke keer het idee dat er wat "loopt", alleen inlegger voelt niet nat, maar lijkt wel vocht opgenomen te zijn soms, kan de geur niet echt plaatsen! Maar als het vruchtwater is, kan het zo al een paar dagen bezig zijn, ik baseerde het alleen elke x op afscheiding. Tot dat ik gister slijmprop verloren ben en t nu soms voel lopen heb ik het idee.. Heel klein beetje ook maar. Als het zo blijft ga ik bellen! Even een klein testje.

13. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend, Simone! Klinkt wel alsof er iets aan het gebeuren is... Hopelijk laat je kleine niet te lang meer op zich wachten!

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Toch bang over de 41 te gaan, en iig niet eerder als vrijdag of zaterdag maar hoop t beide niet.

Nog steeds rustig. Wel had ik vannacht licht bloedverlies maar nu weet ik niet meer of ik het heb gedroomd of het echt was haha. Klein beetje op inlegger en wat op papier bruin/roze. Zal straks eens kijken volgens mij was het wel echt. Even nakijken haha lol.

Wat te doen bij enorme kramp in kuit? Ik heb vannacht en wel vaker zo'n kramp in me kuit en vaak alleen links daar waar ik vaak vocht vast hou (ook zonder zwangerschap), dat ik er van ga janken en gillen... heb er nu ontzettend spierpijn van. Maar op het moment weet ik niet wat ik ermee moet doen. En het doet zo'n vreselijk pijn!
    Heb ik voor zwangerschap ook wel is hoor maar nu vaker.
    Niks lukt en dat doet ontzettend pijn. Maar mn kuit is zo verkrampt dat ik alleen deel van knie kan bewegen en de rest niet geen voet of teen niks.
    dus zoals mijn moeder zegt voet buigen lukt niet.

Misschien een kruik ofzo? Zodat spieren ontspannen? Ik weet het niet meer.. heb er nu zo'n spierpijn aan over gehouden.
    Nog liever kramp in voet dan kuit.

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Vanmorgen wat trillerig gevoel, dus vanaf vanmiddag mijn bloeddruk even gemeten een paar keer...
    Mijn bloeddruk vandaag:

15.45 uur: 117/69
    17.30 uur: 120/81
    19.00 uur: 111/75
    20.00 uur: 121/81

Had even de verloskundige gebeld! Niet omdat ik me zorgen maak, want 't is prachtig bloeddruk, (voor mij wel hoog heb normaal rond de 103/60 of 106/70). Maar dat mag.
    Alleen omdat ik twijfelde of ik het had moeten doorgeven.
    Hij maakte zich ook geen zorgen om de bloeddruk, want zoals ik al wist, mag je een beetje stijgen, vooral op 't einde. En het is een prachtige bloeddruk (ook al vond hij hem voor mij wel hoger, maar ja dat mag dus). Maar volgende keer had ik moeten bellen als ik mij wat duizelig/trillerig voelde i.p.v. zelf "doktertje te spelen" zoals hij het noemde haha! Ik zei, ag ik zit in de zorg, dus kon zelf mijn bloeddruk wel even meten! :)
    Dat snapte hij dan ook wel weer, haha! Maar ja, ik denk ik ga niet gelijk bellen als ik mij even trillerig voel. Denk kan zelf mijn bloeddruk wel even meten, haha!

16. Humava

Humava Niet meer actief

Hihi ach kan niet zoveel kwaad denk ik. Hoe voel je je verder? Nog geen tekenen dat je meisje zin heeft om te komen?

Wat ben je het zat hè als je over de 40 weken gaat.....Dl kwam met 40+4 en die dagen na de 40 weken blegh.

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Inderdaad ben het helemaal zat!
    Niet echt tekenen nee. Alleen zaterdagmiddag slijmprop verloren, zaterdagnacht en zondag misselijk zonder overgeven, zondagnacht licht bloedverlies. Soms pijnloze harde buiken, maar denk dat ze nog wel ff blijft zitten, niet echt Specifieke tekenen tot naderende bevalling, naja en die bloeddruk ineens hoger maja.
    Ben bang ere 41 weken wel te gaan halen :( maar we zullen zien.

Hoe is het met jou? Jij was nog. Niet bevallen toch?

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Redelijke nacht gehad hier.
    Hier sinds ongeveer 05.00 uur vannacht redelijk wat licht rozige afscheiding/bloedverlies. En volgens mij om de 10 à 20 minuten last van een zeuren beetje pijnlijk gevoel in m'n onderbuik, rug en bekken, alsof ik straks behoorlijk ongesteld wordt. maar geloof dat er geen harde buik bij zit, maar of het weeën zijn? Volgens mij gaan die over je hele buik en in een golf of zo toch? Dat is (nu iig nog niet) het geval geloof ik... Beetje twijfel geval, hopelijk worden dit weeën.

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Had even bijgehouden... Het is nu al weer poosje stil dus denk nog niks aan de hand.
    Maar t lastige is, heb er geen harde buik bij, en her is alleen onderin m'n buik, rug en bekken en niet echt een golf ofzo

5.57 min pauze
    1.04 min "wee"
    6.42 min pauze
    1.03 min "wee"
    7.52 min pauze
    0.42 min "wee"

Naja en ze zeggen, zolang je twijfelt zijn het nog geen echte weeën toch?
    Nu poosje stil/rustig, maar ik ga niet meer bijhouden nu, Want dan ga je d'r alleen maar op letten! En kan het heel lang duren, vooral als er straks niks meer aan de hand is!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,4 KB
      Weergaven:
      1
  20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Bloedverlies wordt iets meer, roze/roder eng iets meer. Gevoel in buik en rug nog het zelfde. Spannend hoor. Hopelijk zet het door. > niet teveel op verheugen voor teleurstelling Simone, straks stopt het/zakt het af, vals alarm. Ontspan, gewoon je ding doen< *spreekt zichzelf toe*. Haha.

ps. Die kat van mij die zo afstandelijk was geworden, is sinds vannacht veel bij me te mauwen bij me liggen, knuffelen bij mn buik liggen.
    Kreeg ze vlees ik weer naar boven, half vlees op komt mauwend boven ik naar beneden gaat ze verder eten en nu weer kauwend naar boven, liggen op mat in de douche alsof ze me niet alleen wil laten. Lang geleden.

Deel Deze Pagina