Wie is er allemaal in december uitgerekend? Kunnen we gezellig met elkaar kletsen. Ik ben zelf op 17 december uitgerekend?
Hallo! Na 3 dagen lichte tests geloof ik erin: Ik ben ook zwanger! Ik ben volgens de rekentools op een paar websites ook op 17 december uitgerekend. is het jouw eerste Taraatje? clauwtje, jullie zijn er snel bij voor de tweede! Leuk! Mijn zoontje is vorige maand 1 geworden. Na zijn verjaardag zijn gestart voor de tweede en het was de eerste ronde al raak. Dat is zo snel gegaan dat ik even moet wennen. Ik ben er wel heel blij mee natuurlijk!
Gefeliciteerd cizmo. Ja we zijn inderdaad snel was niet helemaal gepland. Maar wat fijn voor je dat het zo snel raak is
Dank je! Maar bij jullie kan het ook niet lang hebben geduurd! Hebben jullie al kwaaltjes? Ik was al 3 dagen voor nod redelijk zeker van mijn zwangerschap. Ik was zo moe en bloed chagrijnig. Heb nu ook veel krampjes en steken.
Hahaha nee bij ons heeft het niet lang geduurd en heb eigenlijk helemaal geen last van kwaaltjes maar dat had ik Damian ook niet
Het is mijn derde. Ik heb al twee dochtertjes. Ik had vorige week vrijdag getest en een hele duidelijke tweede streep (5 dagen voor NOD), wanneer ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Leuk, nog eentje van december!
Ik had twee weken gelden last van pijnlijke borsten, maar sinds een week is de pijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik vind het wel vreemd...
Ik heb nog geen echte last van mijn borsten. Maar een heel klein beetje als ik goed oplet. En als je onzeker bent kun je ook nog een test doen en kijken of de streep donkerder is? Althans dat heb ik de afgelopen dagen gedaan. Ik zie ze mooi oplopen.
Hallo allemaal, Hier nog iemand die in december is uitgerekend! Ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Femke, 32 jaar, bijna getrouwd (10 oktober 2014) en moeder van een dochtertje van 3 jaar. Ik heb pcos en zwanger worden is voor mij dus niet vanzelfsprekend. Bij mijn dochter was het na 8 maanden zelf aanmodderen en 3 maanden in de MMM al raak. We dachten dus dat het bij een tweede ook redelijk simpel zou gaan met een beetje hulp, maar daar hadden we het mooi mis. We hebben afgelopen 2 jaar in de MMM gezeten en echt elke behandeling liep uit op een ramp. Maar er heeft zich een wonder voltrokken...... We zaten net tussen twee IVF behandelingen in en toen heb ik spontaan uit mezelf een eisprong gehad en nu ben ik zwanger!!! Echt heel onwerkelijk allemaal........ We zijn volgens mijn berekeningen 10 december uitgerekend. Ik geniet zo veel mogelijk maar vind het toch ook wel heel erg spannend allemaal, er kan nog zo veel mis gaan....... Ik zal blij zijn als het maandag 14 april is, dan hebben we de eerste echo in het ziekenhuis..... Ik heb me ook meteen opgegeven voor MvM, dat zie ik wel een beetje als mijn plicht aangezien zij de medicijnen maken die mij kunnen helpen om zwanger te worden. En ik wil natuurlijk graag alle vrouwen hebben die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Ik mag maandag beginnen met plassen voor het goede doel. Gaan jullie ook meedoen? Ik heb eigenlijk nog bijna geen kwaaltjes. Niet misselijk, allen misschien iets eerder moe maar nog lang niet zo erg als bij mijn eerste zwangerschap. En mijn borsten zijn ietwat gevoelig als je ze aanraakt. Ik moet nog wel even afkicken van mijn koffie...... Ik drink normaal redelijk wat koffie en nu nog maar 2 kopjes per dag...... Ik dacht eraan om cafeïne vrije oploskoffie te kopen, maar ik heb geen idee of dat te drinken is..... Of zijn er ook cafeïne vrije bonen te koop? We hebben namelijk een bonenmachine........ Fijne dag allemaal! Groetjes Femke
Gefeliciteerd! Ook ik ben in december uitgerekend! @MamaFemsie, wow, wat een wonder dat je een spontane eisprong had gekregen en toen zwanger raakte! Ook bij mij is het zwanger worden niet vanzelf gegaan. We zijn 2,5 jaar geleden begonnen. Toen het steeds maar niet lukte naar het ziekenhuis gegaan, en uit alle onderzoeken bleek dat er niks mis was, dus we moesten het nog een tijd zelf proberen. Na 2 jaar proberen in totaal zijn we begonnen met IUI (met hormonen). Toen bleek dat de zaadkwaliteit helemaal niet zo goed was. Eerst was het nog zoeken naar de juiste dosering hormonen, want ik reageerde er te heftig op (teveel eitjes) dus de poging moest worden afgebroken. Daarna 3 mislukte pogingen gedaan. We gingen nu voor IUI poging 4, en als het zaad weer te slecht was, zouden we overstappen op IVF/ICSI. En het zaad was idd te slecht... dus we hadden al een afspraak staan voor info over IVF. Maar toen bleek ik toch zwanger!! Ook al zo'n groot wonder, want met zo'n slechte zaadkwaliteit was het haast niet mogelijk om zwanger te raken. Ik doe ook mee met MvM, dinsdag komen ze langs! Ik heb nu 7 testen gedaan en begin het te geloven
mamafemsie en niandra: allebei gefeliciteerd met jullie wondertjes! Heel goed dat jullie meedoen aan MvM. Ik zie dat alleen echt niet zitten. Ben Door drukte op mijn werk en een verbouwing boven al best onrustig en kan er echt niet nog een verplichting bij hebben merk ik. Ik vind het ook heel onwerkelijk om weer zwanger te zijn. Heel verwend, maar ik ben een beetje onder de indruk van dat het meteen raak was. Had het toch niet verwacht. Al ben ik natuurlijk vooral gelukkig met deze luxepositie! Mooie testen trouwens Niandra! Fijne zwangerschap allemaal!
Hoi hoi Wil ook wel mee kletsen! Net als famke ben ik ook in de rustmaand tussen 2 behandelingen spontaan zwanger geworden! was echt flabbergasted, had ik totaal niet verwacht! Mijn man heeft slecht zaad, vandaar dat wij icsi moesten. Onze eerste kind is een icsi (cryo) wonder. niandra bijzonder he!! bizar gewoon he dat het dan ineens gewoon lukt. Ben 17 december uitgerekend! Oh en 28 april eerste echo
O stom zit te typen en stel mezelf niet eens voor! Ik ben Char 31 jaar en zwanger via icsi van ons tweede kindje ben 13 december uitgerekend! Hebben jullie al last van kwaaltjes?
Gefeliciteerd char en tammie! Hier veel vermoeidheid, pijnlijke borsten en wat steekjes in mijn buik. Jullie?
Hier ook de steekjes en krampjes in mn buik en pijnlijke borsten. Ook met vlagen misselijk en snachts plassen. Veel wakker ook. Vandaag zijn de ouders en schoonouders ingelicht ze vonden het erg leuk en waren erg verast. Hebben jullie het al verteld?
Ik ben heel erg moe,zere rug, gevoelige pijnlijke borsten , vlagen van misselijkheid,obstipatie, veel plassen nou dat is al een heel lijstje hè? En o ja pukkels in m'n gezicht heb ik normaal nooit! Wij zijn weer zwanger geworden dmv icsi cryo dus mijn ouders en schoonmoeder wisten hiervan. Allemaal weer erg blij.
Ik klets ook graag mee! 20 dec uitgerekend van mijn 2de kindje maar ik heb al een zoon van 9 uit een eerdere relatie. Hij weet nog niets, maar denk ook niet dat hij meteen staat te juichen.