Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi Allemaal,

Volgens mij is er nog geen topic voor de zwangeren die in augustus zijn uitgerekend. Nou, hierbij!

Wij zijn in de 7e ronde zwanger geraakt en als alles goed blijft gaan krijgen we er een mooi zomerkindje bij!
    Onze dochter uit oktober 2011 wordt grote zus, net voor haar 4e verjaardag.

Wie is ook in augustus volgend jaar uitgerekend en vindt het gezellig om mee te kletsen? :D

2. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik meld me aan!
    Ik weet dat het augustus is (dat zei de vk aan de telefoon) maar nog geen idee welke specifieke datum.. volgens eigen rekenen de 3e..

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hoi!

Mag ik hier ook aanschuiven? Volgens de berekeningen ben ik 1 augustus uitgerekend. :D

Gefeliciteerd Ilona en magnolia! Hoe voelen jullie je? En weten jullie al wanneer jullie de eerst echo hebben? Ik pad 2 januari.. :(, dan ben ik (al) 10 weken! Vind het vrij laat, maar goed dat wordt ongeduldig afwachten ;)

4. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Mag ik me ook hier toevoegen? Heb al een zoontje van u maanden maar had zondag heel onverwacht een positieve test in mijn handen. Als ik het zo bereken zou ik 3 augustus uitgerekend zijn.. ben benieuwd! Heb me al wel ingeschreven bij de vk maar nog niets gehoord.
    Ze doen hier standaard met 7/8 weken een echo dus hoop dat ik voor kerst nog langskan.

5. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Voel me wel redelijk, ben moe en kouwelijk en heb wat last van m'n darmen. Ik heb 22 december de eerste afspraak plus echo, met ruim 7 of begin 8 weken.

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Oh spannend! 22e klinkt ook nog zo ver weg, maar het kan dus altijd nog erger (2 januari bv ;)).
    Is het jullie eerste kindje?

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Gezellig! Welkom. En gefeliciteerd natuurlijk!
    Wij verwachten ook onze tweede, alleen is onze zoon al bijna 5;)
    Maar bij jullie dus heel onverwachts? Wel leuk dat er straks niet zo'n groot leeftijdsverschil tussen de kindjes zit! :)

8. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ja, dus allemaal veel te spannend eigenlijk..

9. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    He meiden! Ik kan me ook melden! 2 jaar over gedaan en morgen 4 weken dus ongeveer 8 augustus! Spannend he

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    He wat leuk!! Hallo allemaal!
    SYRV: jeetje wat moet jij lang wachten! Bah!
    Het verschilt enorm oer praktijk he? Wanneer je de eerste echo krijgt.
    Ik mag gelukkig 19 december al. Eigenlijk mocht ik de 17e al maar omdat ik dan werk vroeg ik met m'n suffe hoofd of het ook die vrijdag kon. STOM! :) maar goed. We hebben nu al oppas geregeld en het is goed zo. Hoe later hoe meer er te zien is.

Ik voel me goed. Moe, heel moe. Verder speel ik volleybal en 4 setters zijn nu best pittig. Ik moet echt zorgen dat ik crackers bij me heb merkte ik laatst. Anders word ik heel misselijk.

Hilarisch detail. Onze kat die de laatste drie jaar na de geboorte van onze dochter boos op me was. En dus nooit meer op schoot lag, ligt sinds deze week weer op schoot. Plakbandje is het. Haha.

11. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Jeetje Ryanne: wat hebben jullie een lange adem moeten hebben.

12. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ja ik ben er ook eigenlijk helemaal niet blij mee. Wil wel graag de snel zien of het allemaal goed gaat. Maar goed, gelukkig wordt het een drukke maand komende maand. Naast alle feestdagen wordt mijn zoontje ook 5, dus vast genoeg afleiding.
    Maar jij mag de 19e dus al! Spannend zeg!
    Vind je het niet eng nu om te volleyballen? Er kan natuurlijk nu nog weinig gebeuren, maar ik zou het denk ik wel spannend vinden!
    Grappig van je kat! Ze voelen het aan zeggen ze he? Die van ons is vast gevoelloos, ze doet niet anders dan normaal. Haha is maar goed ook, want de hele dag dat geplak zou ik nou niet bepaald vrolijk van worden. ;)

13. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Heb wel even overleg met de vk gehad ja. Of ik nog wel door zou gaan. Maar en bal in je buik krijg je nooit. En met duiken, duik je niet over je buik maar bekken en knieën. (Ik dan:)) ik ga door tot het niet meer goed voelt. Competitie valt dan eerst af en daarna de trainingen. We zien wel joh.

Oh, 5 al! Wat een leeftijd! Lekker bijdehand al of niet?
    Onze dochter is net drie geworden. Ik vind haar te grappig op het moment. Zo overtuigd zijn ze van zichzelf he?

Oh de kat. Ik moet er wel aan wennen hoor. Maar ook wel gezellig.

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Wat leuk Magnolia dat je een clubje gestart bent! Kan ik ook erbij? Ik ben uitgerekend op 5 augustus. Dit wordt ons tweede kindje en 4de zwangerschap. Doordat ik 2 miskramen heb gehad ben ik extreem onzeker. 16 dec de eerste echo, ben benieuwd!

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Welkom en gefeliciteerd! Spannend zeg, hoop dat de kleine goed blijft plakken! :) snap je onzekerheid ook helemaal! Je hebt gelukkig snel een echo (is dat ivm eerdere miskramen?), al lijkt dat nu natuurlijk ook nog een eeuwigheid te duren!

16. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Inderdaad, gewoon doorgaan zolang het goed voelt. Jij weet tenslotte het best wat voor bewegingen je moet maken en of het risicovol is. Maar zolang de baby nog achter het schaambot zit, zit het nog vrij veilig geloof ik.

Pff ja! Hij kletst de oren van mijn hoofd soms en is inderdaad lekker bijdehand. Maar wel echt mijn grote liefde hoor! ongelooflijk hoe snel ze groot worden!

@hier: ik vind het zo gek. Ik heb minimale symptomen, en als ik er niet mee bezig was geweest en niet al een stuk of 6 positieve testen had gehad, had ik nu ook nooit gedacht dat ik zwanger ben. Ik kan het gewoon eigenlijk nog helemaal niet geloven..

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ja! Kacheltje! Natuurlijk!!!
    Durfde het niet zo goed in het andere clubje aan te geven.
    Alsof je leden steelt of zo. :)
    Voel je je nog goed?

SYRV: bizar he? Had ik met mijn dochter ook. Nu al misselijker dan toen. En ik heb ook al een hele rij testen liggen hoor. :) de vorige keer liepen ze niet lekker op en werd het een vroege miskraam. Gelukkig worden ze nu per dag donkerder. Toch stom die drang om te testen. Want ik voel me heel zeker over deze zwangerschap.

18. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ja echt heel raar. Toen ik zwanger was van mijn zoon wist ik dat al voordat ik een positieve test in handen had.ik voelde me gewoon anders, echt zwanger. Nu voel ik vrij weinig en dat maakt me toch wel een klein beetje onzeker. Het komt vast goed magnolia, het feit dat jij er een goed gevoel bij hebt is al heel positief!

19. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja heb met 7 weken een echo vanwege de miskramen en vanwege mijn bloeddruk. Ik loop bij een gyn omdat ik bij mijn zoontje een zwangerschapsvergiftiging heb gehad. Ik ben vanaf de positieve test al met een hele lading medicatie moeten starten.

20. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Ik heb de 16e een echo! Was er 7 maanden geleden ook dus een intake is niet echt nodig. Ben wel benieuwd!

Deel Deze Pagina