Lijkt mij ook een positieve test inderdaad. De eerste test die ik deed was precies dezelfde test van Kruidvat, en bij mij was het plusje veel minder duidelijk, maar dus toch zwanger! Dus gefeliciteerd lijkt mij Rachelle88
Jammer hoe hoog moet het zijn dan weet je dat? Ik hoop voor je dat je prigesteron snel gaat stijgen! De test lijkt me positief! Liva wat leuk al een buikje !!!
Helaas zal dat buikje niet verder groeien. Al 2 dagen lichtbruine afscheiding gister middag niks meer dus dat stelde mij gerust. Vanmorgen helaas veel bloed toen ik ging plassen. Bloed nu de hele ochtend als inklaar de wc ga. Vergelijkbaar met flinke menstruatie. Nog geen echte buikpijn iets zeurend gevoel maar dat heb ik al vaker. Om 13.15 belt de verloskundige wat te doen. Ben morge 6 weken. Hoop op een echo. Ben erg bang voor een miskraam. Voelt niet goed al voel ik mij nog wel zwanger. Een wervelwind van emoties dus. Denk dat ik moet afwachten maar hoop een controle echo. Enne mooie test hoor denk wel positief zou nog een kruidvat 2 voor 5 euro proberen zijn iets betrouwbaarder. Deze willen nog wel is reageren op eisprong. Duimen voor je
Liva87 wat erg voor je die onzekerheid!! Ik heb ook 2 x gebloed en was t ook echt fout (2miskramen achter elkaar)... Ik denk dat jij je lichaam het beste kent. Mijn gevoel was beide keren dat t niet goed zat.. Maar ik had ook echt de echo nodig om t met eigen ogen te zien... Ik hoop dat het iets onschuldigs is, maar ik zou wel om een vervroegde echo vragen of evt bloed laten prikken voor je hcg waarde.. Sterkte hopelijk krijg je gauw positieve duidelijkheid!
Thanks voor jullie oordeel... Toch kan ik het nog niet geloven! Heb op 27/11 een soort dikke eiwitprop losgelaten, dus denk dat mijn eisprong rond die tijd was. Dan zou het dus kloppen... Dit weekend maar een Clearblue test doen, volgens mij zijn die net iets duidelijker. Liva, sterkte!
Ik voel totaal geen symptomen van zwanger zijn: alles is hetzelfde??!!! Ik probeer er niet te veel over na te denken, maar wat zou ik toch graag een potje willen kotsen Ik heb 29e m'n eerste echo.. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.. Ik vind de dagen wel erg langzaam gaan
Gefeliciteerd ik zeg ook zwanger!! Evt nog kruidtest 2 v5 doen en ander clearblue met weken indicator!
Hallo, mag ik hier ook mee kletsen? Na al twee weken het gevoel te hebben zwanger te zijn, vanmorgen dan eindelijk positief gestest! Dit is mijn 4e zwangerschap. Uitgerekend dat ik zo rond 21 augustus uitgeteld ben. Livia sterkte!
Controle echo is nog te vroeg heb over een week een echo. Nu is er wel wat zichtbaar maar niet voldoende om uit toesluiten of het goed of fout is. Het kan alle kanten op. Ik moet nu afwachten. Zolang ik geen stukjes of veel stolsels vind en buikkramp heb hou ik een klein beetje hoop. Anders had het zo moeten zijn hoe lullig ook. Nu wel wat rustiger. Duimen op een goede echo en hopen dat het bloeden stopt.
Hoihoi! Ik wil me ook graag aansluiten, waarschijnlijk begin augustus uitgerekend maar heb pas 8 januari de eerste controle echo. Duurt nog even dus! Wat erg Liva.. Ik zie in je onderschrift dat het vandaag mis is gegaan... Veel sterkte!!
Ik heb zojuist een vrachtzakje met beginnende embryo er in verloren het was een glibberig zakje met vocht er in en zat hard stukje in. Verloskundige heeft dit bevestigd en ze heft zelden zo duidelijk gezien volgende week controle echo of alles weg is. (Zie foto onder miskramen -vroege miskraam nog beetje hoop)
Och lieve Liva, wat vreselijk verdrietig dat dit jou moet overkomen. Ik ga vanavond een kaarsje branden voor jou en je kindje. 🌹