31 december de intake.met de vk. Wat duurt dat nog lang zeg.... en de echo pas in 2015. Kom net terug van een verjaardag en ben gesloopt. Moet nog best wel wennen aan die vermoeidheid. Ik begin steeds meer te wennen aan het idee dat ik weer zwanger ben. Mijn vriend is ook meteen begonnen met de voorbereiding op de halve verbouwing boven. Hihi
Hallo dames, Mag ik me hier ook melden? De 10e licht positief getest en vanavond een mooie duidelijke test. Ik ben waarschijnlijk de 21e uitgerekend. Het is mijn tweede kindje. @Monique, de kans dat we nog een keer op dezelfde dag bevallen is niet zo groot nu maar dat zou echt grappig zijn.
Jeetje, heel veel sterkte Liva! Wat een verdrietig nieuws! Vermoeidheid hier ook nog steeds aanwezig, maar wel minder dan vorige week. Vanmorgen nog maar eens een test gedaan ter geruststelling. De teststreep stond er eerder dan de controlestreep
Hè liva, wat rot... (Understatement natuurlijk, maar weet niet goed wat anders te typen...) Welkom aan de nieuwe dames! Spannend hoor! Vandaag ben ik op een festivalletje, en lig al lekker in m'n hotel bedje hoor. M'n vriend is nog de hort op naar een bandje, maar ik stond haast te slapen daar haha. Ben vandaag ook een paar keer echt stevig misselijk geweest. Nog niet hoeven overgeven, maar als dat zo doorgaat komt dat nog wel.
Hoi Monique, Heel herkenbaar, ook ik ben nog bezig met het wennen aan alle kwalen. Het zwanger zijn op zich en wat er allemaal op je af gaat komen. En mijn vriend heeft ook al een bouwplan klaar. Aangezien ik toch altijd voorzichtig ben, heb ik wel zoiets van, daar gaan we pas mee beginnen vanaf 15 /20 weken. Niet dat dat een garantie is, maar ik vind het nu wel erg vroeg. Overigens kan ik zijn enthousiasme erg waarderen! Wat zijn het ook een lieverds he!
Hallo dames, hierzo ook in augustus uitgerekend als alles goed verloopt! 9e deze maand positieve test en vanaf gisteren ochtend was hij nog donkerder en lekker duidelijk. Mooi dat hij oploopt geeft me hoop. Na morgen is officieel me nod voorbij! En gaan we rustig aftellen naar de echo op 6 januari! 2015 dan zullen we 8 weekjes zijn. Dit is ons eerste kindje! Geheel gewenst en geplant. In 2015 gaan we trouwen. De jurk is al besteld en februari passen dus dat word waarschijnlijk allemaal uitgesteld haha. Ik wel wel pas trouwen wanneer we zijn bevallen. Ik ben 21 jaar en zal net 22 zijn als ik beval. Zo ik heb me even voorgesteld haha. En nog een goeiemorgen. Ik ben nu al 2 a 3 dagen voor 5e wakker. Pff.
Hier beetje afwezig. Lees hopelijk vanavond en morgen bij. Drukke tijden op het werk en thuis. Vriend moet vandaag ook nog eens werken en het is in mijn rechterheup/bil geschoten dus kan amper wat. Erg onhandig met zo'n dreumes en vooral pijnlijk. Hopelijk niet nu na al zwangerschapischias..... Tot later!
Hallo dames, Mag ik ook mee kletsen? Ik heb gisterochtend positief getest, 1 dag na mijn nod.. Het was onze 7e ronde, dus we hebben eventjes geduld moeten heben.. Als ik het goed heb uit gerekend zal ik ongeveer 20 augustus uitgerekend zijn.. Dit is ons tweede kindje.. We hebben al een zoontje van oktober 2013.. Dus die is nu bijna 14 maanden.. Ik zal volgende week de verloskundige bellen voor een eerste afspraak.. Pfff.. vind het weer net zo spannend (en leuk) als bij de eerste Ik hoop dat we hier met zijn allen gezellig kunnen kletsen en allemaal in Augustus een gezonde beeb in onze armen hebben!
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!!! Vannacht om 5 uur begon de misselijkheid alweer. Bleh.... Sindsdien ook niet meer geslapen. Vorige zwangerschap had ik hie totaal geen last van. Vandaag het 40-jarig huwelijksfeest van mijn ouders. Best wel zin in, alleen die misselijkheid verpest het een beetje
Wat grappig, best wel wat Oktober 2013 kindjes.. Heb nog niet alles terug gelezen, maar hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Bij mij een beetje vermoeidheid en iets gevoelige borsten, maar lang (nog) niet zo erg als bij mijn zoon.. Sterkte met de misselijkheid Monique!
Hoi allemaal, Mag ik ook mee schrijven? Vanochtend positief getest en ik denk rond de 21e uitgerekend. Dit wordt mijn derde kindje (ik heb nu 2 jongens van 2 jaar & 10 maanden) Iedereen ook heel erg gefeliciteerd met de zwangerschap! En Liva heel veel sterkte!
Zo, de aanmelding voor Moeders voor Moeders is de deur uit. Ben benieuwd of ze nog voor de kerst langskomen of niet. Voelt goed om iets te kunnen betekenen voor dames die minder geluk hebben dan wij. Ben wel blij dat ik vorige keer geen last had van het conserveringsmiddel. Hopelijk nu ook niet.
Hoi liva, Wat ontzettend naar, heel veel sterkte. Ook bij de echo, weet uit ervaring dat dat best moeilijk is. Sterkte met het verdriet een plek te geven. Dikke knuffel! Ps. Ik heb in augustus hetzelfde meegemaakt, dus als je je verhaal kwijt wilt of iets wil vragen, mag dat altijd. Voor iedereen is het anders, maar ik heb er veel verdriet van gehad en het helpt soms om je verhaal kwijt te kunnen.