Zomerkindjes!! 1 augustus Maria79 - 1e kindje - 01/12 1e echo - 22/12 2e echo - 24/12 intake VL 3 augustus Monique041982 - 2e kindje IlonavanH90 - 1e kindje -22/12 intake VL + echo 4 augustus Domi24 - 3e kindje 5 augustus Puk2015 - 1e kindje 6 augustus Koosatillaluna - 1e kindje lyah - 1e kindje - 23/12 1e echo 11 augustus Amelien - 1e kindje - 16/12 1e echo 12 augustus SamenGelukkig - 1e kindje 13 augustus Dens - 2e kindje Xeniatje - 2e kindje 14 augustus Ikkieik - 1e kindje Gritje - 1e kindje - 23/12 1e echo 15 augustus Shiltje - 1e kindje tosti123 - 1e kindje - 22/12 1e echo DDis - 4e kindje 17 augustus Juffie2 - 3e kindje - 02/01 1e echo Louloute - 1e kindje nmv - 2e kindje - 06/01 intake/echo 2liefjes - 3e kindje 20 augustus Uil85- 2e kindje 21 augustus Leentje86- 4e kindje Lawraa - 2e kindje Miss M - 3e kindje 22 augustus Jeszss - 2e kindje 06-01 intake/echo vk 27 augustus CestMoi - 2e kindje
Heb ook even mn vk afspraak erop gezet! Ik wil van de week MvM ook benaderen, maar ben nog wel even hard aan het nadenken waar ik de urine kan stallen voor ophalen zonder dat de hele buurt al op de hoogte is. Iemand nog goede tips? Hier beginnen de pukkels aardig te komen en de moeheid is flink aanwezig. In de avond zijn mijn darmen al flink opgezet, dus moet nu al rekening houden met kleding en afspraken. Had het al wel verwacht, de vorige keer ging dat ook heel snel. Merk wel dat ik me wat onzekerder voel dit keer, is het wel echt zo?
Dese wat leuk deze week een echo . Ik zie dat er veel dames met mvm mee doen, echt tof! Kan ik ook op de lijst 23 augustus em 6 januari eerste echo
@ jeszss: hier hetzelfde probleem. Wil graag meedoen aan mvm maar wil niet dat de hele buurt het al weet. Lastig... Hier ook een gezicht vol pukkels make-up doet gelukkig wonderen
@Jeszss, ik ben deze keer ook veel onzekerder dan bij mijn eerste. Zo apart! Nog steeds erg veel last van vermoeidheid, en mijn borsten zijn al een cupmaat gegroeid (Yesss, ik heb ze eindelijk ) Gelukkig weinig last van misselijkheid. Alleen in de auto, vreselijk! Zolang ik zelf rij is er weinig aan de hand, maar als ik ernaast zit. Bah! Over een paar weken op wintersport. Dat wordt nog wat, 1000 kilometer rijden...
Je kan bellen en vragen hoe ze het doen? Bij ons moesten we zelf bij een punt in de buurt de volle bussen ruilen voor lege. Dat kon prima als het donker was
Moet je eens magnesium kauw tabletten proberen van de apotheek. 2 per dag of 3 per dag. Dat helpt goed!
Hier net terug van de echo. Alles zag er goed uit, en zelfs al een kloppend hartje gezien. Voor zover ze nu kon zien komt de termijn wel ongeveer overeen met mijn eigen berekening. Ik ben zo blij Heb nu over 4 weken eerste contole en termijnecho bij de gyn.
Jeetje, wat hebben jullie allemaal vroege echo's! Wel fijn natuurlijk. Ik moest bij mijn zoontje gewoon wachten tot 11 weken...ik wacht nu eerst nog mijn NOD af, a.s. vrijdag. Als ik dan ook nog steeds positief test ga ik ook een afspraak bij de vk maken.
Ik heb 1 foto, maar is niet echt veel op te zien hoor ik zal m vanavond wel even inscannen en uploaden...
Oh, super leuk de eerste echo's! Leuk als je hem laat zien Amelien! Hier nog altijd geen kwaaltjes.. Van een kant erg fijn, van de andere kant vind ik het maar niets.. Ik zou heel graag een paar enorm zere borsten hebben, gewoon voor de bevestiging.. Maar goed.. Zo lang er geen bloed of krampen zijn ga ik er maar van uit dat het goed gaat.. Ik las op de website van de vk dat ze het liefst hebben dat je bij 6-8 weken zwangerschap belt.. Dus dat doe ik dan maar.. Ga dus pas woe 24 dec bellen, dan ben ik bijna 6 weken.. Tot die tijd geniet ik wel met jullie mee van de vroege echo's en afspraken.
Wat een goed nieuws Amelien, leuk!! Ik zit mezelf weer wakker te houden achter mijn pc op 't werk. Oohja, en laat ik vanaf mijn werkplek nou net uitzicht hebben op de voordeur van de verloskundigenpraktijk.. Ik wil ooook! Haha
Ik word gek van mijn haar uitval! Ik zit constant onder de haren en met douchen verlies ik ook hele plukken valt zeker niks aan te doen?
Amelien, wat goed!! Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Mvm zijn bij mij gekomen op 6.3. Mocht gelijk starten maar ging een lang weekend weg. Ik heb me online aangemeld, ze belde met een dag terug. Ook ik heb er voor gekozen de bussen zelf weg te brengen. Kan op meerdere punten in de buurt. Zo hoef je niet de bussen in de voortuin te zetten, ideaal!