Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique041982

Monique041982 Actief lid

19 apr 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vroege echo's allemaal zeg.
    31 december een afspraak bij de vk en daarna pas een afspraak maken voor de echo.

Gisteravond voelde ik voor het eerst een bolling :-D. Mijn spijkerbroek zat gisteren ook echt strak.
    Vanmorgen ziek naar huis gegaan. Bleh......
    Meteen ook naar de huisarts gegaan vanwege mijn longen. Gelukkig klonken ze nog schoon, afgelopen nacht was ik erg benauwd. Ik heb wel de opdracht gekregen om het even rustig aan te doen

2. Domi24

Domi24 Lid

6 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Amelien Wat fijn een goede echo!! Geniet ervan!

@Tosti Vitamine B helpt tegen haaruitval, maar denk dat het ook bij de tijd van het jaar past.. Heb er ook last van!

@Uil Misschien mag je dan ook wel extra snel langs komen bij de VK, hoef je geen maand af te tellen..

@Monique Bijna tijd voor een zwangerschapsbroek?? :D

Vandaag heeft een collega van me verteld dat ze er gisteren achter is gekomen dat ze ongeveer 12 weken zwanger is (via een bloedtest).. Zijn we dalijk samen 16 weken weg :p

Nog maar 7 nachtjes!!

Xx Do

3. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Tosti, ik heb dat ook. Echt een enorme hoeveelheid haar wat ik al verloren ben. T schijnt ook van de hormonen te kunnen komen. Mijn haar is op m'n hoofd ook al echt een stuk dunner. Ik heb last van psoriasis op m'n hoofdhuid en normaal kon ik dat goed bedekken met haar, maar dat is nu zo dun dat je die plekken er doorheen ziet... Hopelijk houdt het een keertje op binnenkort...

4. Chocootje

Chocootje Lid

28 sep 2013
    50
    0
    6
    Hee meiden! Allereerst natuurlijk iedereen heeel erg gefeliciteerd!

Mag ik hier ook op de lijst?

Mijn uitgerekende datum is rond 18-08, en heb 23-12 een eerste echo, en het is ons eerste kindje...

Hier zie ik dat er meerdere vroege echo's zijn.. Ik mag ook al met 6 weken komen Maar ik ben eigenlijk een beetje bang dat er nog niks te zien is met 6 weken? Ik mocht zelf kiezen wanneer ik een echo wilde en wilde natuurlijk zo vroeg mogelijk, maar nu twijfel ik daar weer aan?:D

Iemand ervaring met vroege echo's?

5. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ chocootje: ik heb vandaag een echo gehad met precies 6 weken. je ziet inderdaadnog weinig. Maar ze kunnen wel zien of het op de goede plek zit en bij mij klopte het hartje ook al. Maar dat is geen garantie met 6 weken.

Hier vanmiddag aangemeldvoor mvm. Net belden ze al om een afspraak te maken. Ze komt donderdag avond langs.

6. LauieD

LauieD Lid

13 dec 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden.. Hier ook iemand die niet kan wachten op de echo..! Ik mag 29 dec, nog 13 dagen aftellen.. Slaap er zelfs slecht door, voel nl steeds een zeurende pijn in mn onderbuik. Lees wel overal dat dit normaal is en wss bandenpijn is, maar na een MK vorig jaar ben ik gewoon een beetje onzeker.

7. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden!

Mag ik hier ook mee kletsen?

Allereerst iedereen gefeliciteerd! 😆

Ik ben er vroeg bij, nu 11dpo, maar had al een best duidelijke test, zie foto's (met roze achtergrond binnen 5 min. Andere opgedroogd). Ik pas mijn banner pas aan na NOD, maar durfde me hier wel vast te melden.

Ik vind het nog reuze spannend. Mede omdat het al een aantal keren mis is gegaan. Durf dus pas te genieten na de 12 weken echo. Uiteraard probeer ik van het goede uit te gaan, vandaar ook nu al dit bericht! 😉

Ik ga maandag het ziekenhuis bellen (heb zondag, 16dpo, als testdag gekregen) en krijg een echo met ongeveer 7 weken. Ook ga ik me, als ik de 5 weken ruim voorbij ben, aanmelden voor mvm. 😇

8. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Jeej weer zwangere erbij gefeliciteerd :D gezellieeee.

Nu net werd ik gebeld door mvm en morgen om 11u a half 12 komt ze langs. Spanneeeeeend.

En verder het huis opruimen ;)

9. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd!

Bij deze mijn echofoto van vandaag, voor degenen die het leuk vonden om te zien. ;)

Bijgevoegde bestanden:

10. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    #310 LittleMeStphnie, 16 dec 2014
    Laatst bewerkt: 16 dec 2014
    Ooh wat leuk Amélien :) ben zo blij voor je xx wat fijn dat je het hartje al hoorde! Super

11. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Super Amelien dat het hartje al klopte :)

Ik ben nu al zenuwachtig voor overmorgen... Ik hoop een hartje te zien, maar waarschijnlijk te vroeg :( maar ja, als er maar niets raars is, want daarom ga ik.

Bij m'n verloskundige is de eerste echo ook pas met 10 weken hoor ;)

12. Louloute

Louloute Niet meer actief

Amelien oh wat lief!!!

13. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Wat fijn die echo Amelien!
    Ik vond het verschil tussen 7-8 weken en dan 11-12 weken zo enorm. Eerst heb je een boontje en dan is het gewoon een mini mensje 3 weken later.

Nieuwe dames, welkom!

14. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Wat fijn dat het hartje klopte Amelien!

15. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, hierbij weer een aangevulde lijst:

Zomerkindjes!!

1 augustus
    Maria79 - 1e kindje - 01/12 1e echo - 22/12 2e echo - 24/12 intake VL

3 augustus
    Monique041982 - 2e kindje - 31/12 VK
    IlonavanH90 - 1e kindje -22/12 intake VL + echo

4 augustus
    Domi24 - 3e kindje

5 augustus
    Puk2015 - 1e kindje

6 augustus
    Koosatillaluna - 1e kindje
    lyah - 1e kindje - 23/12 1e echo

11 augustus
    Amelien - 1e kindje - 16/12 1e echo

12 augustus
    SamenGelukkig - 1e kindje

13 augustus
    Dens - 2e kindje
    Xeniatje - 2e kindje

14 augustus
    Ikkieik - 1e kindje
    Gritje - 1e kindje - 23/12 1e echo

15 augustus
    Shiltje - 1e kindje
    tosti123 - 1e kindje - 22/12 1e echo
    DDis - 4e kindje

17 augustus
    Juffie2 - 3e kindje - 02/01 1e echo
    Louloute - 1e kindje
    nmv - 2e kindje - 06/01 intake/echo
    2liefjes - 3e kindje

18 augustus
    Chocootje- 1e kindje - 23/12 1e echo

20 augustus
    Uil85- 2e kindje

21 augustus
    Leentje86- 4e kindje
    Lawraa - 2e kindje
    Miss M - 3e kindje

22 augustus
    Jeszss - 2e kindje - 06/01 intake/echo vk

23 augustus
    LittleMeStphnie - 1e kindje - 06/01 1e echo

27 augustus
    CestMoi - 2e kindje

16. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeszss, Amelien, bij mij komt mvm het elke dinsdag ophalen. En ik zet het bij ons in het portaal neer, dan kunnen ze er makkelijk bij en is het niet al te zichtbaar voor de buren.. Overigens is het wel even wennen om urine op te vangen in zo'n grote witte maatbeker, maar het is voor een goede zaak… prettig is anders.. ;)
    @Amelien, wat fijn zo'n goede echo! en al een kloppend hartje! speciaal gevoel lijkt mij.
    @uil85, geniet van je kwaalloze tijd. Ik ben helaas iemand die alle kwaaltjes heeft, klaag niet, maar prettig is ook anders..
    @Dens, hahahah vermoeidheid op het werk, heel herkenbaar en tja uitzicht op de verloskundige, mocht je ook maar alvast he!
    @tosti, bij mij helpen de vitamine B tabletten van de tuinen die speciaal voor haaruitval zijn. Sinds ik die slik, geen last meer.
    @alle dames die wachten op hun eerste echo, succes met wachten…
    @nieuwe dames, welkom..

Vraagje, is er al iemand bezig met het bekijken van zwangerschapskleding? Ik merk dat ik aan het eind van de dag met sommige kledingstukken blij ben dat ik ze uit kan trekken. En iemand nog tips voor goede zwangerschapskleding, welke merken/dingen juist wel/niet? Advies is welkom...

En mensen al last van rare eetbuien? Op dit moment gaat er bij mij van alles in wat ik nooit lekker vond. Maar ben er wel op aan het letten dat het niet te ongezond is…af en toe van die onverklaarbare trek…..raar hoor die hormonen ;)

Vandaag onverwachts een vrije dag, die ik heerlijk aan mezelf ga besteden, lekker tutten, beetje winkelen etc.
    En genieten van de eerste cadeautjes die ik gehad heb voor de baby. Zo lief dat kleine spul…..nog een beetje vreemd gevoel dat daar straks iemand van ons inpast….. Dames ik ga verdere dromen, fijne dag!

17. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ja hoor, hier al 2 zwangerschapsbroeken, eentje van de vorige missed abortion en zojuist er nog eentje bij besteld. Ik hang er momenteel erg tussen in. Nu heb ik een lage spijkerbroek aan, dat gaat nog, maar een broek met riem is wel moeilijk.

Ik heb ze beide bij bonprix gekocht, maar koop daar ook mijn gewone spijkerbroeken. Ben hier tevreden over. Miss etam en C&A moeten ook goede zwangerschapsmode hebben, maar door mijn grote maat pas ik dat vaak niet.

18. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @puk, dank je voor de tips. Moet ik dan dezelfde maat kopen als ik nu heb, of kan ik dan beter een maatje groter kopen? Of misschien wel twee. Je merkt het al, ik ben echt een leek..

19. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@maria ik koop altijd mijn eigen maat, gaat altijd goed!

20. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel juffie, dan ga ik straks maar eens winkelen..

Deel Deze Pagina