Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    H&M heeft ook vaak leuke dingen!
    En mamalicious ook. Dat is wel wat duurde, maar volgens mij komt de uitverkoop eraan :D

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik pak mijn eigen maat(bij bonprix).

3. CestMoi

CestMoi Actief lid

6 jul 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo Amelien!

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een maatje groter gekocht. Draag normaal maat 34/36 van broeken en droeg toen maat 38. Maar ik was aan het einde van de zwangerschap ook 18 kg aangekomen :)En zoonlief woog maar 3 kg hihi. Had onwijze (gezonde) vreetbuien. Ik was vooral in mijn gezicht en benen en billen aangekomen. Vandaar die grotere maat. Mijn tip is dus een maatje groter te kopen.

Ik heb ook al mijn zwangerschapskleding bij H&M gekocht. Die broeken zitten heerlijk en zien er leuk uit.

4. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss M, Puk en Cestmoi, dank voor de tips, ik denk dat ik ook maar voor 1 maat groter ga. Aangezien ik nu al aardig teken, weet ik niet of dat veel goeds voorspelt voor de verdere zwangerschap….

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @maria, houd er wel tekening mee dat er rek in die broeken zit voor de groeiende buik! Hierdoor kunnen de meeste vrouwen haar gewone maat kopen...

6. CestMoi

CestMoi Actief lid

6 jul 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies, in het begin zwemt je kleine buikje hier nog in maar al snel wordt de broek goed opgevuld haha. Ik kwam gewoon veel bij mijn benen aan en had daardoor een grote maat nodig. Je kunt voor nu een broek in je huidige maat kopen en later alsnog een in een grotere maat.

7. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Echo gehad... Zou nu 6 weken moeten zijn maar op de echo was 5 weken te zien..

Betekend dat dat het niet goed is??

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hoeft dat niet te betekenen hoor! Soms kunnen ze het niet helemaal precies opmeten en soms klopt je eigen berekening niet helemaal... Heeft de vk/gyn daar verder niet wat over gezegd?

9. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0

Nee die zei dat we moesten afwachten en over 2 weken nog maar een echo doen.

En dan hebben anderen al een kloppend hartje gezien...
    Die moet ik dan toch ook kunnen zien??

Maakt me heel onzeker :(

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik kan me voorstellen dat het je erg onzeker maakt, zou ik zelf ook hebben... Ik heb altijd begrepen dat het hartje rond de 6 weken voor het eerst te zien is, kan dus zijn dat je nog net een dag/paar dagen te vroeg was hiervoor! Ik zal voor je duimen dat over 2 weken jullie alsnog goed nieuws krijgen!

11. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Hallo ,
    Hier nog een Zwangere ..

Ik ben een Mama van een prachtige meid van 5
    & afgelopen zondag was ik zo ziekjes dat ik maandag maar naar de dokter ben gegaan , verwachte totaal geen zwangerschap maar hij vond het toch wel nodig om een test te doen ,
    En ja hoor BINGO.

Tis nogal onverwachts aangezien ik zelf even rust wilde omdat ik in Maart en September een MK gehad heb ,
    Dusja of ik nou al blij ben ... Dontknow ,
    Ben zo bang ... Maar ik ga er volle goede moed in , en hoop dat ik hier een beetje me ei kwijt kan..
    Heb niet echt klachten ..
    Alleen sinds gistere was gevoeligere tepels , nou vind dat super mooi natuurlijk want uit ervaring gaan die normaal gesproken weg als het mis ging ..
    Ik probeer alles zo rustig mogelijk te doen , en denk natuurlijk aan mijn vitamines ..

Leuk jullie te ontmoeten en met mede Zwangere te praten,

ben trouwens 4 weken en 4 dagen .. dus erg pril .. maar hoop op het beste.

Groetjes Kimberly

12. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Mijn verloskundige zei dat ik met 7 a 8 weken het beste kon komen omdat het dan zeker is dat"als alles goed is" je duidelijk het hartje kan zien.
    Het gebeurd volgens mij wel meer ik zou er niet te veel aan proberen te denken ;) geniet ervan komt vast wel goed.

Moeder van moeders is vandaag langs geweest test gedaan alles oke, vanaf aankomende vrijdag krijg ik de flessen en kan ik beginnen ik ga door tot 27 januari! Kreeg een cadeautje :) een handoekje die je om de baby kan wikkelen met klittenband zo zacht en schattig. Ik ben nu lekker aan het genieten van een rustig dagje alleen de hondjes op de bank en in zwangerschaps magazines aan het kijken.

Gefeliciteerd kiimmurd x en als er nog meer nieuwe zwangere zijn gefeliciteerd allemaal xxx :D

13. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Pff.... Wat zijn die eerste weken toch onzeker! De andere weken ook, maar nu is het nog extremer. Niemand weet dat je zwanger bent en je voelt je toch echt anders. Ik ben bijv veel geirriteerder dan anders. En ben van nature heel slank zonder buikje en draag dus eigenlijk ook altijd strakkere kleding. Maar....plop daar was vanmiddag ineens het beruchte darmenbuikje! Dus toch maar opletten wat ik komende tijd aan doe naar het werk. Thuis direct slobberkleren aan. Vandaag ook ineens vreetbui. Net zure haring in dillesaus op, nu alweer hapje huzarensalade. In koelkast liggen kipkluifjes om opgewarmd te worden en lekker kaasje (gepasteuriseerd dus mag). Normaal ben ik geen grote eten, maar kan wel lekker snoepen. Nu dus hartige bui blijkbaar. En allemaal dingen dus net bij supermarkt en visboer gehaald die ik normaal nooit in huis heb. Vind het wel grappig! M'n vriend zei vanochtend dat ik er stralend uitzag. Terwijl ik momenteel best pittige dingen te verduren heb op werk en beetje onenigheid met m'n ouders. Dus zit juist beetje te kniezen steeds. Ik hou mezelf voor dat echo 2/1 ook slecht nieuws kan brengen, maar ik geniet stiekem ook heel erg van deze (als alles goed blijft gaan laatste) zwangerschap!

14. magrem

magrem Lid

17 sep 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben 25/8 uitgerekend :) gister een echo gehad in t ziekenhuis, beeld paste bij 4 weken. Konden verder nog niets zien, dus over 2 weken terug om te bekijken of alles goed is... Ben heel benieuwd!!

15. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cestmoi en NMV, ik zal de eerste paar kledingstukken ook in mijn maat kopen, daarna zie ik wel verder.
    @Samengelukkig, ik zou je niet al teveel zorgen maken. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Want hoeveel verhalen ik niet hoor om ons heen. Van vrienden en familie die worden gek gemaakt met dit soort dingen en uiteindelijk worden en supergezonde baby's geboren..
    @Klimmurd, succes gewenst met deze zwangerschap en ik hoop dat dit een dikke plakkers voor je is.
    @LittleMeStphnie, schattig he die zachte babybad- en draagdoek van MvM. Ik ben er ook weg van.
    @Jufiie, zo herkenbaar, slobberkleren, vreetbuien en moodswings… En die mooie zwangerschapsglow, die mij al 2x verraden heeft. Maar wat naar dat je niet zo lekker in je vel zit. Ik hoop dat dat snel over is…. en dat je onbezorgd kan genieten..
    @klimmurd, welkom..

16. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ja zeker ben er helemaal weg van jou nog ober een tijdje Hoe je ze moet omdoen haha

17. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Goodmorning Dames ..
    Wat een moeilijke start voor mij vanmorgen ..
    10 uur naar bed om half 7 de wekker en geen fut ..
    Maar toch moeten knallen want mijn kleine meid heeft vanavond kerstdiner op school..

Mvm .. Ik weet even niet of ik me ervoor moet opgeven .. zit nog best in twijfel.. wil eigenlijk eerst even meer als 6 weken zwanger zijn omdat mijn MKs elke x rond deze tijd kwam..

Maar 1 mazzel met de dag krijg ik meer last van mijn borsten :)
    Dus ben erg positief ,
    Zit heerlijk aan de foliumzuur en omega 3 en vitamine D ..
    Moet goedkomen toch !!

Ik lees elke ochtend en avond lekker mee op dit forum!!
    Leuk om van andere verhalen te genieten !

Trouwens vond het wel toepasselijk deze naam van het Forum..
    Mijn dochter is een echt Zomerkindje die is op 21 Juni geborenn ... :)

18. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Kiimmurd, je moet natuurlijk doen waar je jezelf goed bij voeld het is niet erg toch om te wachten?
    Ieder plasje is welkom of je her nu doet of over een paar weekjes. Dan zit er zelfs meer hcg in :)

19. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Goedemorgen!

Welkom nieuwe dames. Leuk dat jullie er zijn!

Vanmorgen een echo gehad. Alles goed!! Mooi kloppend hartje gezien. Wat zijn we blij :) Iets vooruit gezet. Vandaag precies 8 weken. Betekend uitgerekende datum op 30/07. Wil wel graag hier blijven kletsen. Kan bij de volgende echo weer wat verschuiven. En zit er hier al lekker in ;)

Succes voor de meiden die nog mogen. Geniet ervan, het is super leuk!

20. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek bij de kraamzorg, waar ik al een oriënterend gesprek heb gehad en zelfs al twee dagen heb meegelopen. Ik moet ze vandaag het nieuws wel gaan vertellen omdat ik 12-13 weken ben als ik zal gaan beginnen en 16-17 weken ben als ik uit de proeftijd ben. Dan vind ik het lullig om dan nog aan te kaarten van m'n situatie.. Dus ben erg benieuwd naar vanmiddag.
    Vandaag gelukkig weinig last van misselijkheid, maar heb het idee dat het wel erger wordt naar verloop van weken.

Deel Deze Pagina