Dese wat fijn van je echo!!! Super tof! Ilona lastig is dat he! Ik heb ook een tijdje geleden gesolliciteerd bij een bedrijf, niks gehoord maar kreeg nu ineens uitnodiging voor sollicitatiegesprek 19jan. Dan ben ik al 10 weken als het goed is Vraag me dan ook af wat ik moet doen:wel of niet zeggen dat ik zwanger ben Fam zegt dat ik m'n mond moet houden maarja..stel 1 week daarna moet ik beginnen. (11wk) en dan nog een week later kom ik met het nieuws. Niks houdt ze dan tegen om dan alsnog te zeggen van : je doet je werk niet goed en aangezien je nog in je proeftijdperiode zit...doei!! Dus lastig ..! Succes Ilona ik hoop dat t alml goed zal gaan!
Wat een goed nieuws Dese!! en al ws iets verder, helemaal goed! Hopen op nog meer mooie echos de komende periode!
@Louloute, ik zou bij het sollicitatiegesprek niets zeggen. Maar als ze je dan een contract aanbieden, zou ik het wel melden. Je hoeft het officieel pas 3 maanden voor uitgerekende datum te melden en dit mag niet de reden zijn waarom ze je niet aannemen of in de proeftijd je eruit gooien. (Is zelfs strafbaar!)
Vandaag ook een sollicitatiegesprek gehad. Direct bij aanvang gesprekken, waren er 2, over m'n situatie verteld. Ik werd na een uur al gebeld dat ik ben aangenomen. Situatie veranderd iets, ipv maart in november met opleiding starten. Ze gaven aan heel erg veel waarde te hebben gehecht aan mijn oprechtheid en eerlijkheid. Ik zou het ze dus gelijk vertellen.
@Dese, Gefeliciteerd meid wat fijn! Ik sta er ook zo in hoor, open- en eerlijkheid duurt het langst @ittleMeStphnie, hahaha wat een raar idee he, ik zou nu ook niet weten hoe ik een baby moet inpakken, ga me straks zeker opgeven voor een cursus
vanmiddag sollicitatie gehad, hoor het helaas Januari pas. Wel willen ze nu graag weten wat m'n vangnet wordt qua oppas etc.
@dese: gefeliciteerd met de goede echo. En nog iets eerder uitgerekend waarschijnlijk. Hier is net de dame van mvm geweest. We hebben afgesproken dat ik de eerste weken de kratten zelf naar het depot breng. Ik kan het altijd nog aanpassen als ik het toch op wil laten halen. Wannee iedereen het mag weten.
Hoi hoi! @Dese: Gefeliciteerd met de goede echo en de baan. 😉 Ik ben nogal druk, drukste tijd op werk! Heb tot de 25e dus weinig tijd om te reageren. Daarna lekker vrij t/m 4 januari! Ik probeer wel mee te lezen. 😊 Fijne avond!
Bedankt voor de felicitaties! Zo veel geluk op een dag.. Ik kan het nog steeds niet geloven Iedereen vandaag voor een echo, veel plezier en geniet ervan!
Iedereen die een echo heeft gehad, super! Zal vast wel een leuk beeld geweest zijn. Dames die misschien nog op rood zijn gegaan deze week, een hele dikke knuff Dames op roze super gefelliciteerd. Nieuwe dames hiii welkom ( even algemeen als ik wat gemist heb ) Ohh ik kan haast niet wachten over een kleine 3 weken eerste echo duurt lang.
Haha, ik denk het wel Daarnaast slaat de zwangerschapsdementie ook al flink toe... Was nog niet helemaal over na m'n vorige zwangerschap en wordt nu alweer erger.
Meiden met een mooie echo, gefeliciteerd!! Wat heerlijk om je kindje nu al te kunnen zien, al ziet het er niet anders uit dan een trosje druiven weet ik uit ervaring hihi. Ik heb me zojuist ingeschreven bij de verloskundigenpraktijk. Ben erg benieuwd wanneer ik langs mag komen voor een echo. Ik hoop net als de meeste hier als ik 7 a 8 weken ben, heb je in ieder geval al een beetje meer zekerheid. Vandaag mijn NOD, lijntje op de test wordt steeds dikker. Dat is dus in ieder geval goed nieuws Ander vraagje, hoe komen de meeste van jullie aan die gave banner waar je aan kunt zien hoe je baby eruit ziet? Kan hem nergens vinden....
Pfff ik stond net op van de bank en zak zo door m'n knieën, viel zowat flauw wat een klote gevoel zeg. Gister op mijn werk m'n bloed druk even gemeten maar die was best wel laag. Hij is op zich altijd wel laag maar nog nooit zo door m'n knieën gezakt.
Ja super, thank you tosti! En wat balen van je lage bloeddruk! Misschien wat dropjes eten, die verhogen toch je bloeddruk?