Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

Nuage het lijstje hebben We al - staat op pag 39 :)
    Kunnend we idd aanvullen met zkh/thuisbevalling
    Ik ga iig in het ziekenhuis bevallen :D

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat weet ik, reageerde ook op dat lijstje ;) daar staat alleen alles bij elkaar. Ik bedoelde uitgerekende datums en afspraken splitsen.

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    #403 xxlove06, 22 dec 2014
    Laatst bewerkt: 22 dec 2014
    Hoi Hoi meiden!!

Zou ik hier ook mee mogen kletsen?
    Ik ben zwanger van ons 1e kindje en uitgerekend op 4 augustus. Zat al in een ander groepje maar niemand kletst daar meer :(
    Lijkt me zo leuk om met andere meiden er over te praten :) zocht er al een tijdje 1'tje en nu heb ik er 1 gevonden dus hopelijk mag ik gezellig mee kletsen hihi..

1e echo hebben wij ondertussen gehad, alles was gelukkig goed met een heel mooi sterk kloppend hartje!! Zo ontzettend blij!!

Met kerst gaan wij het aan onze familie vertellen, mijn moeder weet het al :D Is helemaal een trotse aanstaande oma haha..

Liefs, xx

...& Gefeliciteeerd allemaal met jullie zwangerschap!:D

4. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miss M, leuk he vertellen, wij vertellen het met kerst ook aan de familie die we dan zien. Ook omdat ik best een bolletje heb op mijn buik en dat valt gewoon op. En ik hield altijd van een wijntje, dus dat valt wel op. En bedankt voor de tips m.b.t kraamzorg/kinderdagopvang.
    @Nuage, sorry 2e kindje, maar ik zie dat het al aangepast is
    @Rachelle, wauw raak na de 1e keer, gefeliciteerd
    @Sis85, succes vandaag met de echo
    @LittleMeStphnie, ik ben benieuwd naar je eerste afspraak met de kraamzorg, houd je ons op de hoogte?
    @Floortje, ik loop bij de gyn en vk tot 13 weken. Daarna alleen bij de vk tot het weer nodig blijkt te zijn. Vanwege hevige pijnen gedurende mijn periode stond ik daar al onder controle. Sinds ik zwanger ben is dat verandert, maar ik mocht nog bij haar blijven tot week 13, zodat ze veel echo's kon maken. En wie ben ik om daar nee tegen te zeggen. En kraamzorg zo vroeg? Ben mij nu in mijn 9e week aan het oriënteren, omdat bij ons wordt aangeraden om dit voor de 14e week geregeld te hebben i.v.m. het anders niet volledig krijgen van de uren waar je recht op hebt. Ik woon in een stad waar het gewoon druk is met alles dus als je van jouw kdo of kraamzorg naar keuze gebruik wilt maken, moet je hier gewoon snel zijn. En nu met de feestdagen er tussen, je bent zo weer een paar weken verder.
    @xxlove06, welkom! klets lekker mee. Spannend hoor om het met kerst tegen familie te vertellen. Al bedacht hoe je dat gaat doen? En wat heerlijk zo'n goede echo…

Nou dames ik mag straks naar de gynaecoloog en best zenuwachtig/nerveus. Zou het hartje wel kloppen en het kindje al gegroeid zijn… Gelukkig moet ik vandaag de laatste paar zaken voor mijn werk nog regelen, dat geeft gelukkig afleiding. En vanaf vanmiddag vakantie, dus ik hoop dat we die met een goede echo mogen beginnen… Fijne dag allemaal en iedereen die afspraken heeft staan. Succes!

5. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ja, maar daar ga je niet van uit.
    Ik zit bij de verloskundige omdat ik niet in het siekenhuis loop. Die regelt mijn echo's en de kraamzorg ik was aan het bellen of ze ergens opleidingen haddem ervoor en wat ervoor nodig was. Toen werden er vragem gesteld en kwamen we erop dat ik nu pril zwanger was en toen hebben we maar gelijk een afspraak gemaakt natuurlijk wel rond een periode verder damd at ik 24 weken zwanger zal zijn. En als er wat gebeurd eent telefoontje en je kan jea fspraak weer af zeggen.

Ja hoor ik houd jullie op de hoogte duurt nig wel even hoor haha. Pas wanneer ik 24 weken ben ofzo.

Xxxlove06 welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap gezellig dat je mee komt kletsen.

( voor het lijstje )
    Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen vind her fijn dat als er war gebeurd alles al om me heen heb en er per direct wat kan gedaan worden.

6. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Bleeeh, wat een nacht :(
    De jongste was tot half 4 aan het spoken en de oudste was om 7 uur weer vrolijk wakker...
    Vanavond maar heeeeel vroeg naar bed denk ik :)

Welkom xxlove06 en gefeliciteerd! En ook andere dames als ik die vergeten ben...

Ik wil graag thuis bevallen (voor op het lijstje)

Fijne dag vandaag!

7. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Goeiemorgen!
    Welkom nieuwe dames, gezellig dat jullie mee komen kletsen!

Ik heb zojuist de verloskundige even gebeld en een afspraak gemaakt voor 6 januari.. Intakegesprek en 1e echo.. WHHHHAAAAHHHH te spannend:D

Ik wil graag thuis bevallen, dat is me bij de eerste ook prima bevallen.. hihi

8. CestMoi

CestMoi Actief lid

6 jul 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmorning ladies!

Ook hier hopelijk weer een thuisbevalling. Ik vond het bij de eerste zo heerlijk om in mijn eigen omgeving te zijn.

9. Rachelle88

12 dec 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben er aardig wat op 6 januari een echo hè! Spannend!

Ik wil in het ziekenhuis bevallen. Ik werk er zelf en zie te vaak hoe het (bijna) mis gaat en wij er met spoed moeten staan, dus dat geeft mij een prettiger gevoel!

10. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Wat wordt er veel gekletst zeg, gezellig!! Ik ga in het ziekenhuis bevallen, dat moet gezien voorgeschiedenis. Vind het ook wel prettig en rustig idee, daar de vorige bevallingen geen pretje waren en vooral medisch gezien ook erg spannend, hoop ik zelf stiekem nu om een keizersnee te durven vragen!

11. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hier is mvm net langs geweest en ik had een mooie knal test. Zaterdag beginnen tot 9 maart ongeveer.

Ik wil als het kan weer lekker thuis bevallen. Is mij erg goed bevallen de vorige keer. Ik ben als het toch niet goed zou gaan zo in het ziekenhuis, maar daar gaan we niet vanuit.
    Ben nu al erg benieuwd naar hoe snel, of langzaam het nu zal gaan. Vorige keer duurde mijn bevalling maar 2 uur en 15 min. Vk was maar net op tijd :-0

12. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Laawra lekker snel doe mij ook maar hihi en inderdaad veel op 6 januari de verloskundige hebben het druk

Vandaag lekker boodschappen ik samen met me man 2 weken vrij nu . Gezellie

13. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik wel thuis zal moeten bevallen want als er geen medische oorzaak is dan wordt het ziekenhuis niet vergoed.

14. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Ik zou het liefst thuis willen bevallen, vriendlief vind dat wat eng.. Maar mocht het nodig zijn zijn we met 3 minuten bij het ziekenhuis, gemeten toen wij eens naar de spoedeisende hulp moestten voor vriendlief. Dus dat is wel veilig naar mijn idee!
    Wij hebben 9 januari onze intake maar nog geen echo.. Zo jammer :( hoop dat we snel erna wel een echo krijgen stiekem hoop ik dat ze de 9e zeggen "zullen we een echo doen?"
    haha maar dat zal wel niet ;) =P

15. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Ik vond thuis bevallen zo heerlijk.. Lekker na de bevalling onder je eigen douche en dan fris en fruitig weer in je eigen schone bedje stappen.. Met baby.... zucht... Duurt nog lang tot 20 augustus..:)

Ik ben ook lekker twee weken vrij. Samen met de kleine man (14 mnd), mn grote man moet gewoon werken.. Net even lekker het huis opgeruimd en beetje schoon gemaakt.. En de box ook maar opgeruimd, daar wil hij echt niet meer in..
    Nu even lekker met zp en n kopje thee op de bank, totdat meneertje weer wakker wordt..

Grappig dat er zoveel een echo op 6 januari hebben.. Hoop op een heleboel mooie kloppende hartjes..

16. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Uil dat is waar wat je zegt nu zit io te wijfelen haha. Om thuis toch te bevallen. Hoe gaat dar in zijn werk ?

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    De eerste keer ben ik in het ziekenhuis bevallen, achteraf maar goed ook... Dus nu ga ik weer naar het ziekenhuis! :)

18. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    @littlemiss.. je belt gewoon de verloskundige als je weeen hebt of je vliezen gebroken zijn en dan komt ze even langs om te kijken hoe het gaat.. Dan gaat ze weer weg en kun je lekker je gang gaan.. Ik heb in alle mogelijke standjes op de bank zitten puffen, maar ben na een poosje toch maar naar bed gegaan.. En dan komt de verloskundige een paar uur later weer terug.. En als het serieus lijkt blijft ze bij je en begeleid ze de bevalling.. en dan wordt ook de kraamzorg gebeld, die is dan ook nog op tijd voor de bevallig en legt de kleertjes klaar etc.. Ideaal.. Sommigen zijn bang voor 'troep' in hun huis of bed.. Maar dit was bij mij helemaal niet waar.. Toen ik gedoucht had was alles heerlijk schoon en ik heb nooit iets gemerkt van 'troep'.. Ik hoop dat het in augustus weer zo kan..:D

19. suli

suli Lid

3 apr 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een drukte! Leuk hoor:)
    Ik moet in het ZH bevallen ivm keizersnede vorige keer. Het is nog even de vraag of ik tijdens de hele zwangerschap onder controle kom van de gyn. De vorige keer een spoedkeizersnede ivm onverklaarbaar bloedverlies en een rammelende ctg van 1 van de meiden. Hoop dat ik deze keer een natuurlijke bevalling mag meemaken 😊. Hoewel ik de ruggenprik tijdens de weeen toen helemaal zo erg niet vond ;)

Maar oh oh wat duurt t wachten lang tot 21 januari:$
    Heb een beetje kriebels in mijn onderbuik en hoofdpijn.

20. Sis85

Sis85 Lid

19 dec 2014
    16
    0
    1
    NULL
    NULL
    Welkom, xxlove06. En gefeliciteerd!
    Vanavond onze eerste echo. Zo spannend. Ben de hele dag al zenuwachtig. Ivm mijn voorgeschiedenis (een vroeggeboorte van mijn zoontje), moeten wij ook in het ziekenhuis bevallen. (Al gaat mijn voorkeur daar zoiezo wel naar uit).
    Leuk hoor, al die kertdagen met die leuke nieuwtjes.
    Bij ons zijn de beides opa's, oma's, en ooms en tantes op de hoogte. De rest willen we het met de feestdagen en met oudjaar vertellen. Eerst die spannende echo afwachten.
    Hopelijk verder alles met iedereen goed? Niet teveel kwaaltjes?

Deel Deze Pagina