Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Ha meiden, allemaal eerst van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!! Ook ik ben uitgerekend in augustus. We zijn ontzettend blij dat we zwanger zijn. Het is zo ontzettend welkom!!! Ik heb pcos en nu na een jaar gewoon proberen eerste ronde Clomid gehad en het is raak!! Zo dankbaar! 30 de eerste echo. Zo benieuwd en spannend! Hoop zo dat het allemaal goed gaat!

Moest het gewoon ff kwijt. Schreeuw het het liefst van de daken, maar daar wachten we nog even mee. Met kerst hebben we een prachtig cadeau voor beide ouders en broers;)

2. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb vanmiddag een echo gehad en hij begon niet heel goed. Hij zei dat het te klein was. Maar toen we wat langer keken zei hij dat het toch wel goed was maar dat ik geen 6 weken maar 5 weken ben. We zagen wel een heel klein hartje kloppen!
    Toch maak ik me wel wat zorgen. Omdat het met IUI is gebeurd dus ik dacht dat we dan precies de bevruchting zouden weten.
    Maar mijn gyn zei dat ik me geen zorgen moest maken.

Bijgevoegde bestanden:

3. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Jeej Tosti123, dat zal schrikken zijn geweest!! Nu afwachten dan... Wel al snel de volgende echo om te kijken of het goed blijft groeien?

4. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    9 januari pas :(

5. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Dat is inderdaad even schrikken tosti123! Hopelijk de 9e een mooie echo!

Wat betreft thuis of in het ziekenhuis bevallen, wordt het waarschijnlijk in het ziekenhuis. Dit in verband met zwangerschapsvergiftiging en geen groei vanaf week 33 bij mijn dochter. De vorige keer vond ik in het ziekenhuis bevallen erg prettig. Nu ik weet 'hoe alles werkt' lijkt thuis bevallen me ook wel fijn!

6. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Dat is nog hartstikke ver weg! ? Dan zal de gyn misschien toch zelf wel genoeg gerust gesteld zijn.... Maar voor jou zou t ook fijn zijn om meer zekerheid te hebben...

7. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vond het ook nogal lang, maar dan zal de gyn inderdaad wel aardig gerust zijn gesteld.

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat is schrikken tosti, maar een kloppend hartje is wel heel positief hoor meid! En als je eerder een echo wilt gewoon bellen dat je zooooveeel zorgen hebt. Dan mag het meestal.

Pijnstilling is trouwens ook een medische indicatie meiden, dus als je dat wilt krijg je de ziekenhuisbevalling gewoon vergoed. Daarnaast bieden sommige vk's de optie om in het zkh met je vk te bevallen als je zkh daar een speciale ruimte voor heeft. En mijn laatste tip is dat de vk je ook een indicatie kan geven als je bijvoorbeeld hoog woont, of te zwaar bent, of grote honden hebt, of als je zelf enorm veel stress hebt en bang bent voor de bevalling.

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Kijk even goed je verzekering na!
    Bij mij werd poliklinisch ook vergoed, ook al werd het medisch door de pijnstilling. Omdat mijn vorige bevalling eigenlijk niet zo heel soepel verlopen is, ga ik nu weer naar het ziekenhuis. Na de ervaring die ik had, moet ik er niet aan denken om thuis te zijn... ;)

10. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend dus mijn 2e echo gehad bij de gyn en ik ben dolgelukkig…..
    Twee goede fotootjes en ik loop goed op schema, baby groeit erg goed t.o.v. eerdere echo en toen zo speciaal, hoorde ik opeens een hartje kloppen. Omdat ik al zo zenuwachtig was, had ik het eerst niet goed door en dacht dat mijn hart zo snel klopte en toen zei de gyn, raadt nog eens.. En ja toen sprongen de tranen in mijn ogen en kon ik alleen vriendlief aankijken.. Zo gelukkig. Gynaecoloog zei dat we het meest kritieke punt voorbij waren (8 weken grens) en dat hij niets met 100% zekerheid kon zeggen, maar wel dat hij hele goede hoop heeft dat we gezond en wel de 12 weken grens bereiken. We hebben een filmpje gemaakt met geluid van het hartje en ik kan er geen genoeg van krijgen.

Nu woensdag naar de verloskundige en binnen nu en 3 weken krijg ik mijn 3e echo. Kijk er nu al weer naar uit. Dit maakt alle kwaaltjes die ik heb weer helemaal goed…….. Morgen schrijf ik weer verder en reageer ik op jullie verhalen, maar nu gaan we samen even verder dromen en gelukkig zijn…...

11. Louloute

Louloute Niet meer actief

Tosti dat moet idd schrikken zijn geweest maar aan de andere kant als je 5weken zwanger bent is het super goed dat je nu al je hartje kon horen! :)

Maria gefeliciteerd met je goede echo!

12. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ maria: wat fijn dat je het hartje gehoord hebt. Suer dat je een filmpje hebt zodat je het kan terugkijken/luisteren.

@ tosti: oeh dat is schrikken. Fijn dat de gyn daarna toch positief was. Als je over 3 weken pas weer de volgende echo hebt, denk ik dat je je niet te veel zorgen moet maken. Als dat bodig was hadden ze je wel eerder laten komen lijkt me.

@ ziekenhuis/thuis bevallen: ik heb echt nog geen idee. Van de ene kant lijkt me thuis heel fijn. Gewoon lekker je eigen thuis en eigen spullen. Maar in het ziekenhuis voelt wel veiliger. Hoewel ik in 10 minuten in het ziekenhuis kan zijn.

@ kwaaltjes: hier nietheel veel klachten. Heb pijnlijke borsten en een hele onrustige huid (veel puistjes/plekjes). Ook ben ik ontzettend moe. Meer "honger". En sinds vandaag met vlagen misselijk. Als ik honger krijg moet ik meteen eten, anders wordt ik misselijk.

13. Rachelle88

12 dec 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Check je verzekering even inderdaad! Heb het speciaal aangepast en zit nu bij "Zekur", zodat de eigen bijdrage bij een ziekenhuis bevalling en de ruim €4 die je per uur aan kraamzorg zelf betaald verzekerd is. Dus ik zou dat als ik jullie was nog even goed controleren!

14. meid84

meid84 Lid

9 dec 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag me ook hier melden. 4 augustus. 19 dec eerste echo gehad. Twee kloppende hartjes en het zijn er twee!!

15. Sis85

Sis85 Lid

19 dec 2014
    16
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad spannend @tosti123. Hopelijk wordt je er wat geruster op. Als dat niet zo is, en je maakt je zorgen, zou ik gewoon bellen. Misschien kun je dan op korter termijn nog eens langs komen.

Fijn hoor maria79, wat heerlijk zoon goede echo, en dan ook nog het hartje zo duidelijk gehoord, top!

Ook wij hebben net onze eerste echo gehad. Wat was ik zenuwachtig, wat was het spannend, maar gelukkig alles is goed!! Al snel zagen we het hartje kloppen, en uit de meting van nu blijkt dat ik exact 8 weken zwanger ben. Maar over 3 weken heb ik de termijnecho en weten we een definitieve datum. Helemaal blij, opgelucht, en ik voel me ineens stukken beter! Fijn de bevestiging dat alles goed is. Nu al uitkijken naar de echo over 3 weken!!

16. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Meid 84, gefeliciteerd! Een tweeling! Leuk en spannend!

17. Louloute

Louloute Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd meid84 wat gaaf tweeling!

18. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Uil 85 o oke ja daar was ik ook bang voor wat nou als het op het bed komt, blehh! Haha. Ik woon gelukkig 2 min van het ziekenhuis vandaan. Dus dat scheeld. Hmm. Ik moet de voor en nadelen masr even goed gaan bekijken duurd gelukkig nog even.

En meid84 vanharte gefeliciteerd en welkom

19. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Nuage, succes bij de gyn vandaag! Ik duim voor een mooi knipperend hartje!!

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat vind ik superlief dankjewel!!

Deel Deze Pagina