Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CestMoi

CestMoi Actief lid

6 jul 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden met een mooie echo, gefeliciteerd! Zelfs een tweeling, wat gaaf!

Mijn intakegesprek met echo staat gepland voor 14 januari. Nog 3 weekjes dus, spannend!!

2. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Zo spannend die eerste echo's! Kom steeds even kijken of er al echonieuws van iemand is 😊 en meid, een tweeling! Wow! Hopen dat alles goed mag blijven gaan!
    Ik droomde gister nog over een tweeling, vannacht droomde ik minder leuk. Ik had een miskraam, dacht ik, verloor vier duidelijke stolsels, maar vk bleef optimistisch dat ervast wel eentje was blijven zitten!

3. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Succes voor de dames met een echo vandaag x

4. Domi24

Domi24 Lid

6 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog maar anderhalf uur tot de echo!!!! Whaaaa!! Was al om half 4 wakker vanmorgen!!!

Kom straks nog even uitgebreid reageren met hopelijk goed nieuws!

Xx Do

5. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ echodames: succes vandaag! Ik duim voor jullie!

6. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Succes met de echo"s! Hopelijk is alles goed..

Ik was vanmorgen even met moeder en zoontje boodschappen doen voor kerst.. Ging helemaal prima totdat we bij de afdeling drankjes kwamen.. Ik heb iets gemompeld als dat ik niet echt voorkeur heb.. Dus we hebben gewoon wat wijntjes meegenomen en ze zou nog even langs de slijterij gaan vanmiddag.. Maar, hoe moet ik dit donderdag toch doen..? Ik denk dat ik vanmiddag gewoon even een fles alcoholvij-wijn ga halen en die er sneaky tussen ga zetten.. :$

7. marvin03

marvin03 Lid

7 nov 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Een beetje laat maar ik kon dit onderdeel van het forum niet zo makkelijk vinden ;)

Ik ben 6 augustus uitgerekend en heb 30 december eerste echo. Vind het enorm spannend! Zwanger van de 1e en dus geen idee wat ik allemaal kan verwachten.

Blij te lezen dat jullie ook allemaal zo moe zijn, weet ik dat ik niet de enige ben die hiet zo'n last van heeft...
    Hebben jullie het ook soms dat je denkt: zou ik nou wel echt zwanger zijn? Het lijkt zo onwerklijk!!

8. Rachelle88

12 dec 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moe, zere rug, zenuwachtig als ik met mensen afspreek die van niks weten... Wat ben ik blij als ik het kan vertellen! Denk dat ik me dan een stuk beter voel!

En het is idd lastig om het nu niet te laten doorschemeren met al die feestdagen, ik zit 2 weken aan de antibiotica en dat gelooft gelukkig iedereen tot nu toe qua alcohol! Maar hoe lang ga ik dat nog volhouden...

9. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Hier voor wat drank betreft gelukkig geen problemen. ...ik drink niet. ....
    Hoe was de echo Do?? Met 8 weken kun je toch al aardig wat zien!

10. suli

suli Lid

3 apr 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeli met de mooie echo's! En een tweeling. Super! ik zit op een besloten tweelingmoederpagina op fb. Heel veel moeders en zwangeren daar mocht je het leuk vinden. Alle vragen, onzekerheden maar ook leuke dingen kun je daar kwijt :)

Hier ff weinig activiteit online. Heerst griep hier in huis...

@marvin: dat onwerkelijke gevoel heb ik ook zo!
    Ik drink ook niet dus geen moeite met de feestdagen. Hoop alleen dat er geen rauw vlees op tafel komt met kerst ;)

@nuage: hoe was je echo?

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mijn echo was vreselijk dankzij de echoscopiste. Weet vrij weinig nu, er was een vruchtzakje van ongv 5 weken en meer niet. Zaterdag heb ik weer een echo maar dan bij een echopraktijk met betere apparatuur. Ben er nogal depressief van, ben ook huilend weggelopen daar.

12. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    #452 Dese, 23 dec 2014
    Laatst bewerkt: 23 dec 2014
    Wat erg zo een nare ervaring! En waarom? Had van een echografiste toch wel meer verwacht..
    Las even terug dat je dacht nu 5.5 weken te zijn maar het niet zeker te weten. 5 weken zou dan dus wel kunnen? Dat je dan nog geen hartje ziet is niet zo gek, volgens mij.. Ik heb absoluut nog goede hoop voor je! Hopelijk zaterdag een mooie echo met kloppend hartje ♡

13. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage: Is volgens mij niet heel raar dat je niks kon zien hoor! Ik heb veel gelezen over echo's van 5 weken (omdat mijne terug was gezet van 6 naar 5 weken) en las dat er veel vrouwen zijn die soms helemaal niks zien en een paar weken later een vruchtje met kloppend hartje!

Bluhhh ik werd vanmorgen wakker en had totaal geen zin in eten! Soms heb ik ook een soort van misselijk gevoel maar toch ook niet. Moeilijk uit te leggen. Eten gaat in ieder geval niet echt makkelijk. is nu best wel moeilijk om goed en gezond te eten :(

14. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nuage, wat jammer zeg dat je zo'n ervaring hebt. Ik hoop dat het zaterdag beter gaat. Mijn 1e echo was met net 5 weken en bij mij was er alleen een zwart rondje te zien met een wit puntje. Afgelopen maandag met 8 wkn veel duidelijkere echo, dus geef de moed niet op hoor!
    @tosti, succes met eten en ik hoop dat het snel beter gaat… hier nog een die beroerd is, maar er wel alles in krijgt. Ja ik weet het, klopt van geen kanten, maar zullen wel hormonen zijn.
    @nieuwe dames, welkom! en succes
    @alle kwaaltjes, succes ermee dames en maar hopen dat het na de 12e week beter gaat.

15. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Wat naar nuage! Hopelijk zaterdag een mooie echo! Wel veel spanning nu nog met de kerst :( ik duim voor je dat het gewoon goed zit!

Welkom nieuwe dames :) leuk dat jullie meekletsen!

Vandaag is mvm geweest, vanaf vandaag dus in een kannetje plassen

Ik wordt gek van de misselijkheid meiden, jullie ook? Ben dag en nacht missselijk bleeeheeee

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Thanks meiden! Lief van jullie xxx

17. Domi24

Domi24 Lid

6 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

@Nuage Kop op meid! Hoop dat je zaterdag een betere echo hebt!

@Shiltje Hier niet echt misselijk, ik heb alleen echt helemaal nergens trek in, al het eten staat me tegen..

@Tosti Hier hetzelfde met eten, al komen ze nu met het lekkerste eten wat er is, ik hoef echt niet en dan komen ook nog die kerstdagen eraan... brrrrr... wordt al "eng" als ik denk aan al dat eten..

@Iedereen met een mooie echo: Gefeliciteerd :D

Hier gisteren echt bloednerveus de praktijk van de VK in gegaan.. En zoals ik al had verwacht een weekje minder ver dan eerst was uitgerekend, maar dat dacht ik zelf ook al! Wel een mooi kloppend hartje gezien op het scherm! In de week van 19 januari een afspraak maken voor mn termijnecho!

VK zei nog dat het hartje sneller en sterker klopte dan moet voor deze termijn, dus wie weet lag het een beetje ongelukkig en kon ze gewoon niet goed meten ;)

Kan niet wachten tot de volgende echo!!!

Ik ga snel verder werken, van mij mag het vandaag snel tijd zijn!

xx Do

18. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Nuage vervelend nou, hoop dat je volgende beter zal zijn,
    Shiltje hier nog een ik zot nu met een teiltje op bed zo erg is het haha.
    Domi fijn dat je een hartje kon zien en hopen dat het goed blijft gaan x

19. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Dat is balen Nuage. Ze waarschuwden mij ook dat er mogelijk nog geen hartaktie zou zijn. Gelukkig was ik iets verder. 6 weken , het hartje klopte net pas. ...heb voor jou ook goede hoop hoor!
    Domi, Fijn zon mooie echo!
    Voor de misselijken onder ons. ...sterkte! Het is voor een goed doel. ....

20. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Hier valt het nog mee met de misselijkheid.. S ochtends is het wel hangen en wurgen om er een broodje of cracker in te krijgen,maar verder valt het mee.. Alleen van een lege maag word ik heel misselijk.. Ik wens jullie allemaal veel sterkte..

Fijne kerstdagen allemaal!

Deel Deze Pagina