Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domi24

Domi24 Lid

6 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames..

Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!

Succes vandaag ook weer aan degene die een echo hebben!!

@CestMoi Ik kan ook bijna niet slapen 's nachts, lig halve nachten wakker... En overdag natuurlijk nergens energie voor..

@Nuage De knuffeltjes van Disney zijn ook gewoon te mooi om te laten liggen.. Echt top dat jullie er vertrouwen in hebben, moet gewoon goed gaan!

Hier ook geen combinatietest! Willen wel graag weten wat het wordt, maar dat horen we wel met de 20 weken echo! Deze week maar eerst een afspraak maken voor de termijnecho..

Ik wil trouwens graag thuis bevallen.. Bij mijn jongste had ik eigenlijk in het ziekenhuis moeten bevallen, maar toen de VK bij me thuis stond had ze de mededeling, wij gaan nergens meer heen want je hebt al 10 cm ontsluiting.. Toen dus onverwacht (binnen 1 uur!!!) thuis bevallen en dat vond ik eigenlijk wel een prettige ervaring.. Lekker onder je eigen douche, in je eigen bed..

Hier nog steeds weinig trek en als ik dan iets eet voel ik me beroerd.. Hoop toch dat dat snel minder wordt!

Heb ook het gevoel dat ik niks meer pas, niks zit lekker..

Zo genoeg geklaagd!
    Xx Do

2. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Straks de echo. Zo zenuwachtig, niet normaal! Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat helemaal niet zo erg!

Ben ook erg blij dat die 'broek leggings' in zijn nu. Een gewone spijkerbroek zit echt niet meer goed. Net zoals bij mijn eerste zwangerschap gelijk heeele dikke billen en bovenbenen gekregen.

3. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    He meiden,

Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Dens, succes met je echo! Laat je nog even weten hoe het was? Andere dames met echos' ook succes!

Hier is zojuist mevrouw van moeders voor moeders geweest.. Ik was natuurlijk ondanks alle kwaaltjes bang dat de test wit zou blijven, maar dat was gelukkig niet het geval... Hij kon niet donkerder.. En een mooie zachte wikkeldeken gekregen! Nu maar plassen als een malle:D

Ik ben de afgelopen dagen best wel misselijk geweest, maar vandaag gaat het gelukkig stukken beter..Met kerst heeft niemand iets in de gaten gehad.. Alleen gister waren we even bij mn ouders en toen ik zowel de koffie als de wijn als de toast met gerookte zalm af sloeg, had ik wel het idee dat er hier en daar even een blik op me werd geworpen..

4. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Net de echo gehad. Alles was goed!!! Alleen morgen nog een keer terug, om uit te sluiten dat het er geen 2 zijn... Volgens de vk tegen de 8 weken. Op 21 januari krijgen we de termijnecho.

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dens gefeliciteerd! En wauw wat spannend zeg!!

6. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Dens! En nog even in spanning. ...succes morgen!

7. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Dens gefeliciteerd :D

8. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Bedankt meiden! En ik hou jullie op de hoogte, morgenochtend weet ik meer :)

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Komt het in de familie voor?

10. devilduckie

devilduckie Actief lid

22 dec 2014
    172
    10
    18
    basisschool lerares
    @uil85; spannende tijden hè als de familie het nog niet weet. Ik ervaar hetzelfde hier. We hoeven alleen oud en nieuw nog door te komen met een "blaasontsteking" en dan mag t hoge blije woord eruit!

@Dens; wat fijn dat je een goede echo had! Lijkt me ook erg spannend zo'n eerste echo. Moet helaas nog een ruime week wachten en dat duurt lahang!

Heb vandaag het "mijn 9 maanden dagboek" van Pauline Oud aangeschaft! Wat een leuk boekje zeg! Veel dingen om in te vullen 😃. Wie heeft er hier nog meer zo'n dagboek?

11. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Nee het komt helemaal niet voor in de familie. Daarom was ik ook erg verbaasd. Maar het zou zomaar kunnen natuurlijk.

Er was in ieder geval duidelijk een 2e vruchtzak zichtbaar, met 'iets' erin. Maar het ene kloppende hartje was al erg moeilijk te vinden op de echo. Dus van de andere vruchtzak konden ze me echt niet zeggen of er ook echt een kindje in zat. We gaan het zien morgen ;)

12. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Dens, wat fijn! Wel spannend dat ze morgen nog gaan checken of het er wel eentje is. Kon dat vandaag niet gelijk of moet je met volle blaas komen?

Devilduckie, vorige zs heb ik dat boekje ook gehad. Leuk aandenken.
    Heb er al mee in mijn handen gestaan maar nog niet meegenomen. Ga misschienwel alles alvast opschrijven zodat ik het over kan schrijven. Kreeg hem de vorige keer van mijn moeder en nu misschien wel weer dus vandaar.

13. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Dens wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Spannend ook nog even! Waarom laten ze je dan al ze snel weer terug komen? Het verschil in 1 dag zal toch niet zo groot zijn qua hartactiviteit?

14. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Devilduckie, wachten duurt inderdaad heel lang! Ik heb ook iedere dag afgeteld tot vandaag. En alleen maar rare dromen over de echo gehad, pffff. Het kraambezoek boek is trouwens ook een aanrader voor straks!

Laawra, de vk die ik had was net afgestudeerd, en durfde zelf niks met zekerheid te zeggen. Ze wilde haar meer ervaren collega even mee laten kijken, maar die werd net opgeroepen voor een bevalling. Daarom mogen we morgen terugkomen. Stiekem vind ik het helemaal niet erg, nog een keertje kijken :)

KoosAtillaLuna, hartje van kind1 was gewoon goed. Alleen duurde het even voordat ze het gevonden had. Alleen morgen gaat het erom of er ook nog ergens een kind2 met hartslag te vinden is ;)

15. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Oe spannend dens! Ik heb onverwacht vandaag mijn eerste echo, afspraak is vervroegd van vrijdag naar vandaag 13.15... Spannend! Alleen jammer dat je waarschijnlijk nog weinig kan zien. Maar ja dan weten we wel of het er iets zit! Dat is nu belangrijker....

16. mieketje

mieketje Lid

29 dec 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, meld me hier ook ff aan.
    Eerst gisteravond alle berichten doorgelezen haha. Ik ben nu 8,5 week denk ik. Precieze datum weet ik nog niet, maar zal wel augustus worden.
    Dit is mn derde zwangerschap, heb een dochter van 2,5 en een zoon van net 1. Was complete verrassing dit keer. Maar wel welkom gelukkig.
    Heb as maandag intake en termijnecho bij vk, woensdag afspraak + echo bij gyn, ivm bloeding met 5 weken, heb hematoom. Overigens geen bloed meer verloren en nergens last van gehad verder. Ff afwachten dus.
    Qua kwaaltjes hier voornamelijk misselijk en moe. Vergeleken met vorige zwangerschappen valt t nog mee, toen beide keren direct opgenomen ivm uitdroging.
    Nu mn best blijven doen qua eten en drinken, zodat dat niet hoeft, heb zo'n hekel aan ziekenhuizen...
    Wil ook liefst weer thuisbevalling, vorige keren ging dat prima, 4,5 uur bij eerste (vanaf eerste wee) tweede kwam rustiger op gang, past uurtjes rustig gehad eerst, af en toe weeen, daarna met 1,5 was hij er)
    Maar zal ook afhankelijk zijn van hoe zwangerschap gaat natuurlijk.
    Verder dus al uitwendige echo gehad met 5,5 week, knipperend hartje gezien en daarna in zh inwendige.
    Mijn ouders, schoonouders, 2 beste vriendinnen en (thuiswonend) zwager en schoonzusje weten het al, ook ivm hematoom, waren zelf btj bang voor miskraam enzo. Morgen komen vrienden oud en nieuw vieren hier, dus vertel het ze dan, nieuwjaarsdag mijn familie en zaterdag feestje met schoonfamilie, dus dan zijn zij aan de beurt.
    Dus dat was het wel zo'n btj voor nu.
    Ga nu nog ff niet reageren op alle verhalen, en zodra ik preciese datum weet geef ik dat ook door.
    De

17. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Hartje klopt! Alles ziet er goed uit, precies de termijn ook. Nog even goed gekeken of het er niet twee waren, maar het is er netjs een 😊 over drie weken termijnecho en intake vk. Nu was het een tussendoorecho gezien mijn verleden. Het is zo'n fijne praktijk, dit boden ze zelf aan tijdens haar lunchpauze. Blij!!!!!!! Nu kan het echt gaan doordringen.

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Fijn Juffie! :)

19. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Juffie2! Wat fijn!

20. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    En Dens, jij ook gefeliciteerd met je echo!
    Ben je vandaag al geweest? Ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn :)

Deel Deze Pagina