Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Oh, ik heb trouwens de 19e de eerste afspraak met de verloskundige. Gelijk ook een echo. Ben dan 11 weken en een paar dagen, dus dat zal wel de termijnecho zijn. De verloskundige zit in het ziekenhuis. Wel zo makkelijk. Ik werk daar ook en wij willen toch in het ziekenhuis bevallen, dus dat kan daar dan ook. Ben erg benieuwd!

2. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Heey meiden!!

Sorry dat ik zo afwezig ben geweest. We zijn net verhuist naar een tijdelijk adres, ons huis was razendsnel verkocht en daar door moesten we snel opzoek naar een tijdelijk woonadres, we krijgen namelijk pas 1 april de sleutel van ons nieuwe huis dus ff druk druk..

We hebben inmiddels onze 2e echo afgelopen maandag gehad en kregen een verrassing van ons leven!
    HET ZIJN ER NAMELIJK 2 :D:D:D:D!!! We zijn in verwachting van een tweeling, wat een verrassing, dat hadden we niet verwacht, maar het is oooh zo welkom hoor :D
    Moeten alleen de omschakeling nog even maken, heel bijzonder zoiets!
    Op de 1e echo hebben ze dit namelijk niet gezien andere kindje heeft er waarschijnlijk achter gezeten.
    Ik hoop dat alles goed mag gaan.. ze zitten namelijk bij elkaar in de vruchtzak met geen tussenschot ertussen daarom sta ik nu onder strenge controle om alles goed in de gaten te houden.. kan zijn dat de kindjes een groeiachterstand kunnen gaan krijgen of zelfs van elkaar kunnen eten.. dat baard me soms wel even wat zorgen. Het geeft me rust dat we onder strenge controle staan hopelijk mag het allemaal goed komen en zijn ze straks gezond :)

Vanaf nu zal ik weer mee gaan kletsen ;)!

Liefs, xx

3. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    De meiden met een goed echo van harte gefeliciteerd :D
    Dames waarbij het wat minder gaat een hele dikke knuffel.
    Xxlove wat leuk nieuws een tweeling, en een nieuw huis wat spannend!
    Hier schaam ik me een beetje en voel ik ook wat schuld gevoel op komen. Ik was zo misselijk vandaag dat ik net gewoon burgerking 2 euro menu ben gaan halen met een kleine cola kan dat kwaad voor de bebe :( voel me ineens zo rot *in me hoofd omdat ik bang ben dat het heel slecht is*

Ook met mijn mentor gesproken eind deze maand stop ik waarschijnlijk met de opleiding en ga ik terug naar de ect lekker op de kraan. :) na de zomervakantie en bevalling hoop ik weer een opleiding te kunnen doen die ik aan kan.

Alles verder goed met iedereen ? Wie hebben er morgen allemaal echo's ?

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat leuk een tweeling!!

Haha nee joh hamburger en patat kun je gewoon eten hoor! Kan totaal geen kwaad meis.

5. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Tanqq had ik echt even nodig hihi werd ineens zo onzeker phew hihi

Morgen ochtend naar de tandarts ik ga zoiezo huilen :( ze gaan boren maar 1 tand is waarschijnlijk dor midden gescheurd dus die moet er of helemaal uit of een wortel kanaal behandeling mweeeee voel me echt zielig

6. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had hetzelfde! Mijn kies was gebroken. Ben er afgelopen maandag geweest en ze heeft het stuk eruit getrokken met een dikke tang, incl wat tandvlees. Gelukkig een verdoving. Ze zei dat hij er helemaal uitgetrokken moet worden. Maar dat mag pas na de bevalling. Heb dus nu een noodvulling erin. Wel fijn, geen pijn meer en normaal eten.

7. Domi24

Domi24 Lid

6 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@xxlove Wat leuk een tweeling! Nieuw huis is ook spannend! Het is zo 1 april hoop ik

@stephanie Als BK slecht was had ik al twee hele rare kindjes gehad ;) Lekker eten hoor als jij daar trek in hebt! Ooooh sterkte bij de tandarts!

@tosti Mijn borsten zijn alleen gevoelig als iemand eraan zit, anders heb ik er geen last van.. (Uhhhh klinkt wel een beetje raar;)) zijn ook groter, maar begin ook al een buikje te krijgen..

@maria Toch eng hoor meid! Hoop dat je snel wat zekerheid hebt!

Succes met alle echo's vandaag!!!

Ik ben vandaag een dagje vrij, ben zo moe de laatste tijd.. Mijn exman en ik hebben nog steeds een koophuis samen wat hij wil kopen met zijn vriendin, maar die schieten echt totaal niet op! Mijn frustratie is echt tot uitbarsting gekomen afgelopen woensdag.. Zit eraan te denken om het dan maar via een advocaat te laten regelen. Als ik morgen een huis wil kopen, doe ik een bod en ga ik mn hypotheek regelen.. Mijn ex vind het normaal om mij te laten wachten tot zijn vriendin haar huis heeft verkocht en daarna regelen ze de rest dan wel... Belachelijk natuurlijk..

Ook op mn werk is het super hectisch, dus een dag vrij moest gewoon even van mezelf.

Ik merk dat ik eindelijk weer wat meer trek krijg in eten al was de misselijkheid bij mij al zo weinig, ik had nergens trek in.. Nu heb ik de hele dag honger.. Haha..

Ben blij als het de 20e is en wij weer naar ons ukkie kunnen kijken!

Xx Do

8. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Xxlove, wat leuk! Na zo lang wachten niet een, maar zelfs twee wondertjes! 1 eiige tweeling neem ik aan? Fijn dat je zo streng onder controle staat, mocht je dan twin nogwat syndroom krijgen kunnen ze je snel helpen. Als dat snel wordt gezien is er niks aan de hand namelijk.

@burgerking niks mis mee, zolang je het niet dagelijks eet. Cola mag ook wel maar niet in grote hoeveelheden ivm cafeïne. Gewone cola schijnt trouwens beterte zijn dan light ivm aspartaam en een groter risico op adhd hoorde ik tijdens mijn eerste zs.

Hier beroerd vandaag. Heb gisteren denk ik iets verkeerds gegeten want alles kwam er gisteravond en vanacht weer uit. Bah! Ben wel iets weeïg geweest de afgelopen tijd maar dit is echt anders. Hopelijk is het snel weer over!
    Dames die dit al een tijd hebben, sterkte!

Alle echo's vandaag, succes!

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik drink gewoon Cola Zero. Als ik gewone cola ga drinken waar 6 suikerklontjes in 1 glas zitten dan heb ik meteen weer zwangerschapsdiabetes :p

10. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cola zero is eigenlijk hetzelfde als cola light!

11. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak me al iets minder zorgen om m'n echo vanmiddag. Moest zonet echt bijna kotsen van broodje eten. Nog niet eerder gehad :p

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja weet ik :D Ik maak me daar niet druk om. Voor mij is suiker veel slechter dan zoetstof.

13. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    xxlove, wat leuk een tweeling! Gefeliciteerd!

Laawra, beterschap! Hopelijk is het inderdaad gewoon even iets verkeerds gehad en is het snel weer over.

Sterkte bij de tandarts Littlemestphnie

Domi, wat een rotsituatie! Gelijk heb je dat even een dagje vrij neemt.. Geniet ervan!

Ik drink eigenlijk helemaal geen cola op het moment.. Ik heb namelijk een milk&fruit verslaving:D.. Moet eigenlijk sowieso meer drinken, want ik drink veel te weinig.. Krijg mn MvM flessen dan ook echt lang niet vol, jullie wel?

Met de misselijkheid gaat het hier eigenlijk nog steeds goed, zo lang ik maar steeds op tijd iets eet.

14. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Dankjewel dames ik maak me gelijk niet zo druk meer! Straks broodje gezond nemen heerlijk vind ik dat en danoontje gaat er nu ook wel lekker in of een softijsje met snoepjes hihi

Tandarts heeft geboord bijna geen last gehad ik voelde Door het koude water ergens nog wat gevoelig. Ja hoor andere kies links ook een gaatje en dat voelde ik goed nu zijn all mijn tandjes voorlopig weer goed :D geen last meer gehad binnen half uurtje uur geen verdoving meer happy me!

15. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ik heb ook moeite om alle 8 flessen vol te krijgen. Vandaag werden ze opgehaald en ik had er 7 en een beetje. Maar ikwerk ook gewoon fulltime, dus overdag spoel ik het gewoon door. Vandaag wat eerder naar huis gekomen. Heb echt zo'n pijn in m'n rug! Weet gewoon niet hoe ik moet zitten of staan. Zo maar even rustig op de bank liggen met een kopje thee, misschien werkt dat wel.

16. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wist je dat milkshakes en softijs afgeraden word voor de zwangere vrouw? Zoals ik begrepen heb wordt het ijs niet koud genoeg en is de melk vers/rauw.

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Volgens mij was dat omdat niet alle machines even goed schoon worden gehouden. De melk is niet rauw dat heb ik nog nooit gehoord. Maar het ijs en de shakes bij MacDonalds en BK kun je gewoon eten, dat wordt heel professioneel gedaan. Ik eet het trouwens gewoon waar ik wil hoor. Eigenlijk kijk ik alleen uit voor rauw vlees, rauw ei en gerookte vis.

18. Domi24

Domi24 Lid

6 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oh.. Al dat gepraat over eten ;) ik heb zo'n trek in biefstuk!!

19. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas ik moet jullie ook verlaten. Echo was niet goed, er zat niks meer in. Missed abortion denk ik? Er zat een heel klein bobbeltje tegen de rand van de vruchtzak. Denk na de eerste echo ergens al gestopt met groeien. Wat een klotezooi weer :'(

20. Domi24

Domi24 Lid

6 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Tosti!!!!! Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina