Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ag puk, wat erg! Ga je hier dan wel extra onderzoek naar laten doen? Dit kan toch geen toeval meer zijn? Heel erg veel succes in ieder geval!

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ja we willen dat ze de chromosomen direct gaan onderzoeken en het stollingsonderzoek denken we nog even over na. Heb zelf me hier over ingelezen en wat de uitslag er ook van is, ze kunnen je aspirine geven maar dat hoeft niet te werken. Dus ach daar moeten we ook 3 maand mee wachten, aangezien je compleet ontzwangert moet zijn.

Eerst maandag maar afwachten.

3. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Wat een narigheid toch! Ik durf bijna niet te geloven dat het hier wel goed blijft gaan, het kan immers ook bij mij al gestopt zijn met groeien ondanks dat eerste echo goed was en klopte qua termijn. Brrr.....word best onzeker nu.
    Heeeeel veeeel sterkte voor de meiden waar het niet goed mee mocht gaan!

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Puk heel veel sterkte! Maar ze kunnen je meer geven hoor, namelijk bloedverdunners als in Fraxiparine. Ik spuit ze nu iedere dag. Dat werkt bewezen WEL, net als aspirine. Zeker late mk's hebben vaker een bloedstollingsprobleem als oorzaak. En als dit toch niet voldoende werkt ga ik in maart naar Gent want daar hebben ze veel meer mogelijkheden tot behandeling.

Ik wil je er alles over vertellen, kom anders naar ons topic herhaalde miskramen. Maar voor nu... Heel erg veel sterkte en als je wilt praten weet me dan te vinden!

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Puk waarom heb je trouwens een spoedecho gedaan gisteren? Was er iets gebeurd?

Ik ben er echt rillerig van. Heb al 3x op het punt gestaan om te bellen voor een echo.

6. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Zal het topic eens opzoeken, ik had licht roze op mijn wc papier. Vond het zelf nog niet echt reden voor paniek, maar manlief keek me angs in zijn ogen en daarom heb ik ff gebeld, niet verwacht dat ik direct na het ziekenhuis moest.

7. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Puk, wat een naar bericht. Heel veel sterkte!

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat een nachtmerrie :(

9. Monique041982

Monique041982 Actief lid

19 apr 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Puk!!! Ik schrik echt van dit bericht :(. Heel veel sterkte.

Vandaag de termijnecho gehad en alles was helemaal goed :-D.
    De kleine was lekker druk en zwaaide ook naar ons. Hij/zij liet zelfs nog een mooie koprol zien. Hihi. Was ook erg lief om te zien dat hij/zij rustiger werd toen de kleine op zn vuistje ging zuigen.

De uitgerekende datum is nu 10 augustus. Mijn cyclus was totaal nog niet regelmatig dus de 1stw datum was echt een gok:p

Bijgevoegde bestanden:

10. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    PUK heel veel sterkte

11. mieketje

mieketje Lid

29 dec 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte puk en tosti. Hoop vooral dat het voor de rest van ons wel goed blijft gaan!
    Hier gaat t redelijk, heb weinig energie en als ik dan wat doe sta ik al snel te kokhalzen helaas, dus vooral weinig doen momenteel. En verder laat van mn darmen, maar dat is mn eigen schuld, teveel melk binnen gekregen. Helaas smaakt dat momenteel allemaal zo lekker en de rest niet :(
    Ik eet overigens ook erg ongezond, Oeps, en drink voornamelijk cola. Overigens bij de vorige twee ook, en zijn zover ik kan zien hele gezonde kindjes :) als ik me beter voel ga ik wel gezonder leven, haha.
    Iedereen een goede zondag!

12. Domi24

Domi24 Lid

6 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Monique Wat een mooie echo!! Heerlijk! Zeker van genieten..

13. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Een hele goeie morgen dames.

Puk en tosti heel veel sterkte wat naar :( !

Hier verder alles goed. Misselijkheid heerst wel maar qua overgeven houd ik het aardig onder controle. Ongezond eten enz. .. tja ik krijg in ieder geval wat naar binnen idd.

14. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Puk & tosti, wat erg! :( het was jullie zo gegund meiden....
    Heel veel sterkte!

Monique, gelukkig bij jou wel een mooi bericht! Gefeliciteerd!

Hier net een paar dagen op de bank gezeten met voedselvergiftiging..
    Dus weinig puf om te reageren. Hoop dat ik niemand vergeten ben (maar dat zal vast wel, dus bij deze alvast excuses ;))

Fijne zondag dames!

15. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Monique wat een mooie echo! Het is al echt een mini mensje!

Ik eet ook brij ongezond hoor. Nja, nu ik weer normaal kan eten probeer ik dat wel te doen. Maar alleen groente, aardappelen en een paar hapjes vlees gaan er goed in. Alle andere soorten gerechten smaken me nog niet. Maar goed. Ik eet iig groenten denk ik dan maar. En m'n honger kan ik nu redelijk goed verdragen, dus wordt niet meer zo snel misselijk gelukkig. Eet nu veel (veel!!) snoepjes hahaha terwijl ik normaal helemaal niet van snoepjes hou. Blijft toch vreemd hoeveel hormoon je veranderd haha
    Gisteravond hadden we bij de scouting waar m'n vriend en ik allebei lid van zijn bierproefavond. Dat was vreemd om nuchter te doen! Haha en zal blij zijn wanneer we geen smoesjes hoeven bedenken. Ben helemaal niet goed in liegen... Haha
    Maar nu stinkt m'n vriend dus naar oude alcohol... Vond het altijd al stinken, maar nu helemaal... Dus heb gezegd dat ie niet naast me op de bank mag komen zitten haha!
    Fijne zondag!

16. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Och Puk! Heel veel sterkte!

Wat een super mooie foto Monique! En wat schattig dat hij/zij zo lief op zn vuistje sabbelde.. Ongelofelijk he dat het nu al zo'n mini mensje is.. Kan me nog niet voorstellen dat wij de 26e ook zo'n echo hebben.. Tenminste, dat hopen we..

Ik voel me nog steeds wel goed, en eerlijk gezegd word ik daar soms ook wel wat onzeker van. Ik ben alleen van week 5t/m 7 misselijk geweest en nu is het gewoon over.. Op wat pijnlijke borsten na heb ik eigenlijk bijna nergens last van. Pfff.. Wilde dat ik de tijd een paar weken vooruit kon zetten..:D

Geniet van jullie zondag

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb het ook hoor. Mijn borsten zijn gelukkig nog wel branderig maar ik heb de laatste dagen ook heel veel twijfels. Heb gisteren op het punt gestaan om te bellen voor een echo maar heb het toch niet gedaan.

18. Domi24

Domi24 Lid

6 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat we allemaal toch geschrokken zijn van het slechte nieuws van o.a. Puk en Tosti en daarom allemaal nog bezorgder zijn dan eerst... Hier ook hoor, zou het liefst morgen al een echo krijgen om gewoon te weten hoe het ervoor staat..

Nog even afwachten allemaal, wat er ook gebeurd, we hebben er zelf geen invloed op..

19. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ook ineens een stuk minder zeker van mn zaak. Na de slechte ervaringen van puk en tosti. Ik zit te wachten in de wachtkamer van de gyn. Spannend...

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hoe is het gegaan Amelien?

Ik heb net gebeld en mag morgen 12.10 komen voor echo. Had gisteren gekke buikpijn.

Deel Deze Pagina