Nou... Een last van mn schouders. Alles was goed. Hartje klopte mooi en het zag er allemaal goed uit. Volgens de gyn ben ik 13-08 uitgerekend. 2 dagen later dan mijn eigen berekening. Maar wat maakt het uit?! Ik mag nu gewoon naar de verloskundige en heb info meegekregen over de combinatietest. Denk niet dat we die gaan doen maar zal me er eens in verdiepen.
Heel veel sterkte voor de dames die ons moeten verlaten De dames met goede echo's: gefeliciteerd! Ik moet nog wachten tot de 21e. De tijd kruipt werkelijk voorbij... De vermoeidheid en duizeligheid begint toe te slaan. Ik moet regelmatig eten om me niet dizzy te voelen. Had bij de twins ook een lage bloeddruk. Verder weinig kwalen. Wel al behoorlijk bolle buik Broeken zitten al niet lekker meer maar durf nog geen nieuwe te kopen.... Merk dat zwanger zijn met kids toch wel ff andere koek is... Mn humeur is soms wat aan de sjaggie kant wat ik probeer niet te laten merken aan de kids maar soms... Heb een stuk minder geduld Hier zijn door een verspreking van een vriend van ml als behoorlijk wat mensen op de hoogte... Niet heel blij mee maar leed is al geleden... Woon in een klein dorp dus t is zo rond..
Gefeliciteerd Amelien! Hier ook een goed bericht gelukkig! Hartje klopte mooi en kindje friemelde al lekker! Wel een kleine week teruggezet. Had ik eigenlijk niet verwacht want had het al ruim genomen. Maar ja, dat is wel het minst erge En wie weet wat ze over 4/5 weken zeggen.... Ook 1 kindje. ( Mijn moeder kreeg bij haar derde zwangerschap een tweeling, dus kneep m wel even) Ben ik stiekem wel blij mee. 3 kinderen onder de 3 is al druk genoeg Al waren 2 natuurlijk ook fantastisch geweest! Hopelijk nog meer mooie berichten vandaag!
Jeetje, Tosti en Puk....sterkte meiden!! Dat moet weer een vreselijke klap geweest zijn.... Wat zijn er veel meiden misselijk! Ik voel me ook belabberd hoor, maar het gaat al beter. Met 6 weken begon het eigenlijk (na bloedverlies, denk ook door de stress, maar echo was gelukkig goed). Nu ben ik 9 weken en het wordt een beetje minder.... Vorige week nog een goede echo gehad met 8 weken. Nu over 2 weken weer...Ik hoop dat ik daarna kan gaan genieten, vind het zo spannend! Ik kom nu ook wel wat meer tot rust nu de kids weer naar school zijn...En strax ook gewoon weer te werk...het houd je bezig.
Dames wat fijn van de goede echo's Dames bij wie het wat minder gaat een dikke knuffel!, Dreetje wat vervelens nou hoop dat je er niet al te veel pijn aan heb gehad qua kramp! Een dikke knuffel sterkte ermee! Hier zo ook even schrik gehad verloor bloed maar ik nies veel en had gemeenschap daarvoor gehad verder nu gelukkig niets meer was wel weer even schrikken
Balen zeg, die verdrietige berichten. Onwijs veel sterkte meiden! En meiden met een mooie echo, gefeliciteerd! Wat een opluchting he. Hier is de misselijkheid in volle gang. Bah, wat ben ik beroerd. Net als bij zoonlief kan ik de geur van witte vis niet verdragen en word ik 's ochtends al wakker met het gevoel dat ik moet overgeven. Woensdag de echo. Vind het onwijs spannend!! Hoop zo dat alles goed zit. Omdat ik geen oppas heb, moet zoonlief mee naar de vk. Heb nieuw speelgoed voor hem gekocht. Hopelijk kan hij zich daar goed mee vermaken
Wat spannend cestmoi veel plezier als je je echo hebt! Meestal hebben ze daar ook een speelhoekje bij de meeste vk
Bij de meeste vk's is dat geen probleem hoor. De oudste ging ook altijd mee, als ik bij de tweede op controle moest. Kids gaan nu ook gewoon mee. Dan moet ik ze voor die 10 minuten een anderhalf/twee uur weg brengen. Vind de 3 dagen dat ik werk al genoeg
Hier vanmiddag de verloskundige gesproken. Heb maandagavond mijn 3e echo (termijnecho) en dinsdag intake bij de verloskundige.
Ja hier ook, maar kan mijn 13 maanden oude zoontje niet alleen laten haha. Die blijft veilig achter slot en grendel in de buggy. @Miss M: precies. Ik hou hem ook veel liever bij me
Goeiemorgen! Veel plezier bij de echo's, hopen dat alles weer goed is! Hier een griepje te pakken. Was gisterochtend al vroeg aan het overgeven, dus was al bang dat de zwangerschapsmisselijkheid ineens hard toe ging slaan.. Maar het lijkt er toch op dat het een griepje is.. Weten jullie of je gewoon paracetamol mag gebruiken tijdens zwangerschap? Fijne dag!
Hallo, Ik ben helemaal nieuw op de forum, maar ik vind t leuk om reacties en ervaringen te lezen van jullie, en wat iedereen ervaar. Ik heb 15 Aug. uitgerekend maar waarschijnlijk moet t n keizersnee worden. Mijn dochter is in juni 2013 geboren met kz en ze doen niet makkelijk en normale geboorte na zoiets (in woon in Namibia) al ga ik t wel proberen Ik ben nu 9 weken zwanger en n beetje maar ik voel me toch opgeblazen!! btw, hoe kan ik t ticker invoeren?