Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik kom mij ook met pijn in mijn hart hier afmelden.
    We hebben een behoorlijke zware week gehad met 4 dagen in het ziekenguis gelegen.
    We hebben onze beide kindjes verloren, we zijn er echt helemaal kapot van..

2. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Maria en xxlove06 wat ongelofelijk heftig! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Geen woorden voor..... 😥

3. Mrs O

Mrs O Lid

26 jan 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuw hier, hopelijk mag ik me ook bij jullie aansluiten.
    Ik ben uitgerekend op 6 augustus van ons eerste kindje en de dag daarna alweer 10 jaar samen met mijn man. Wilde al heel lang een kindje, het lang uitgesteld (want tja...zag zoveel beren..) en daarna lukte het helaas ook nog niet meteen (bijna 2 jaar geduurd en net toen we medische hulp wilde inschakelen was het raak :)). Dus nu super blij :)
    Helaas moet ik het grootste gedeelte van de zwangerschap wel alleen doen omdat mijn man niet in Nederland woont (heeft geen verblijfsvergunning) en hij komt pas net voor de bevalling omdat hij anders niet de volle 3 maanden kan blijven (dit was oa een van de beren, maar inmiddels 33 en 34 als de kleine komt). Maar mijn moeder steunt me wel en gaat overal mee naar toe!
    Bijna 2 weken terug de termijn echo gehad en alles zag er goed uit, heel bewegelijk kindje....werd er gezegd dat ik nu de kwetsbare periode voorbij was. Helaas afgelopen woensdag gebeld nav bloeduitslag, dat ik recentelijk de 5de ziekte heb doorgemaakt (of zelfs doormaak). Geen idee hoe ik hier aan ben gekomen, mijn nichtjes hebben het niet gehad en werk in de ouderenpsychiatrie.
    Dus afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest, weer een goede echo gehad (weer hyperactief) maar ja...de stress is daarmee niet weg. Nu pas weer over 2 weken terug naar obstetrie, duurt wel erg lang, maar houdt het er maar op dat het kindje het nu zo goed doet en dat ik niks heb gemerkt van het ziek zijn, dus hopelijk het kindje ook niks. Maar blijft erg spannend.
    Verder voel ik me wel goed, niet meer misselijk sinds 2 weken. Mijn buik is al aan het groeien, maar dat zijn voornamelijk darmen maar nog wel gewoon mijn eigen kleding aan ;)
    Wil wel graag weten wat het wordt, erg sterk het gevoel voor een jongetje, benieuwd of ze het over 2 weken al kunnen zien....

4. Anoniem1990

4 dec 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte dames wat een vreselijk nieuws! :(

5. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat vreselijk Maria & love06 :(
    Vind het zo erg voor jullie. Heel veel sterkte...

6. Rachelle88

12 dec 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte dames!

7. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ love: ook al zo'n vreselijknieuws. Jij ook heelveel sterkte meid!

@ mrs o: welkom. Wat moeilijk lijkt me dat zeg als je man in het buitenland woont. Fijn dat je veel steun aan je moeder hebt. Wat is het risico voor de baby dat je de 5e ziekte hebt (gehad)?

Hier vanavond eindelijk een geslaagde termijnecho. Termijn komt precies overeen met mijn eigen berekening. Morgen 12 weken.
    Wat een verschil met vorige week zeg. De kleine lag druk te bewegen en de zwaaien. Konden nu ook goed de hersenen, ruggengraat, botten in handen en armen en oogkassen zien. Vorige keer was dat allemaal nog niet zo duidelijk...

8. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    XXlove06, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met dit zware verlies.

9. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Maria en Love06, heel veel sterkte! Dit moeten echt de laatste zijn..!!

Mrs. O, welkom! Lijkt me erg heftig je man in het buitenland. Wat is de verwachting van de verblijfsvergunning op lange termijn? Hoop dat jullie snel als gezin bij elkaar zijn.

Hier alles goed. Vandaag week 14 in.. Gaat ontzettend snel! Volgende week de geslachtsbepaling. Ben zooooo benieuwd :)

10. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Maria en love06, wat vreselijk! Denk je bijna de meest riskante periode gehad te hebben en dan dit:(
    Ik wens jullie allebei heel veel sterkte!

Wij hebben gisteravond een goede termijnecho gehad. Ook wij zagen een prachtig bewegend kindje. Met gevulde blaas, dus de niertjes functioneren ook. Het was allemaal al mooi duidelijk te zien.. Wat een opluchting! De termijn klopte precies, dus uitgerekende datum is nu officieel 20 augustus.

Wanneer gaan jullie de kraamzorg regelen? Wij willen dezelfde kraam als bij ons zoontje.. Maar is natuurlijk afwachten of dat lukt ivm zomervakantie..

Amelien, fijn dat jullie ook een goede echo hadden!

Welkom mrs O!

11. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Zo, ik heb het vandaag op het werk vertelt aan alle collega's. Allemaal hele leuke reacties gehad. Een aantal mensen wisten van onze mmm weg, dus die waren extra blij voor me. Ben wel blij dat het gewoon in de openheid is nu hoor! Kon er tijdens de lunch gewoon over praten etc. Maar wel raar. Ergens in m'n achterhoofd zit steeds nog wel zo'n stemmetje die zegt: zie je wel, je hebt het gezegd en nu zal het vast misgaan ofzo. Heel vaag. Maa goed. Het zal wel loslopen.

12. mieketje

mieketje Lid

29 dec 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maria en xxlove06 heel veel sterkte!

Mrs O welkom.. snap idd wel btj spannend met 5e ziekte en het feit dat je het grotendeels alleen moet doen.. ik zou het niet kunnen, respect hoor! kan hij daarna wel voorgoed bij jou blijven?

fijn dames met goede echo's! geniet ervan he! :)

hier nog steeds zooo moe! misselijkheid gaat redelijk, ene keer beter dan andere x (vooral savonds lastig, niet plat kunnen liggen in bed anders geef ik over enzo :( maar nog ff volhouden.. als het een meisje is kan het nog wel tot 20 weken duren, tenminste dat was bij de 1e ook zo, haha)

@ kraam: ik wil ook dezelfde, maar idd lastig ivm vakantie, als ik eerder beval dan uitgerekende datum (vorige keren 9 en 10 dagen eerder geloof ik) dan is ze waars nog op vakantie) dus ik weet nog niet zo goed wat ik doe.. heb het al wel aangevraagd, maar de bevestiging nog niet verstuurd... deze week ff goed over na denken..

13. Mama20132015

26 jan 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden wat leuk ik klets graag met jullie mee! 15 augustus ben ik uitgerekend, m'n zoontje is dan 22 maanden. Spannend allemaal hoe voelen jullie je? Ik eindelijk niet meer misselijk heerlijk:)

14. grl1980

grl1980 Actief lid

3 aug 2014
    219
    2
    18
    NULL
    wat een trieste berichtjes :( Heel veel sterkte aan deze dames!

Vanavond weer even wat zekerheid met een echo en daarna een gesprek met mijn gynaecoloog.

Knap hoor Mrs O, dat je het nu, zo lang als het duurt, nog in je eentje moet doen. Ik ben blij dat mijn man veel voor mij kan overnemen, ik ben doodop, en kan en wil alleen maar slapen. Vind het al heel wat dat ik nu op mijn vrije dag het huis gestofzuigd heb. Al is hij natuurlijk veel meer steun dan alleen mijn huishoudelijke hulp hoor, haha. Ik ben zo gelukkig dat zijn droom van een kind nu eindelijk uit kan gaan komen. :) Hopelijk vanavond weer een goede echo.

15. Mrs O

Mrs O Lid

26 jan 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is niet anders dus doe ik het er maar mee....ben wel al af en toe foto's aan het maken van mijn buik, zodat mijn man over de tijd heen wel het proces van groeien een beetje meekrijgt (en met die extra echo's blijft hij nog beter op de hoogte...)/. Helaas kan hij na de geboorte ook niet blijven, hij moet dan na 3 maanden weer weg, maar we vinden onze weg wel (komt goed, daar geloof ik in). Maar mis idd wel dat iemand iets van me kan overnemen...en dan werk ik ook nog een fulltime...pfffff ;)
    dat ik nu de vijfde ziekte heb/ heb gehad betekent dat er een verhoogde kans is op een miskraam/ doodgeboren kind...kind kan zeer ernstige anemie ontwikkelen, maar 90% gaat gewoon zonder problemen, dus ga er gewoon vanuit dat het goed blijft gaan. Kindje doet het gewoon heel goed :) Afgelopen vrijdag weer bloed geprikt om zo enigzins in te kunnen schatten hoelang geleden de infectie zou zijn geweest.

Spannend weer een echo girl1980, hopelijk alles goed straks!

16. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Mag ik ook nog inbreken?? Ik ben 3 aug uitgerekend voor ons 2e kindje. We hebben al een dochter van ruim 2.
    Ondertussen de nekplooi al gehad, nekplooi was 2,5mm maar bloed erg goed. Dus kwam toch uit op een laag risico. Verder zag ook alles er goed uit! Ik ben wel nog erg misselijk en gebruik al vanaf het begin emasefene. Hopelijk gaat dat ook snel beter!

Waar komt je man vandaan Mrs O?

17. Leontine1978

Leontine1978 Niet meer actief

Mag ik ook meeschrijven? :)

Leontine, 36 jaar en 12w1d zwanger van de 3e!

We hebben al een jongen van 9 en een dochter van 5 ❤️
    In het begin kotsmisselijk geweest, maar nu (afgezien van de artrose) geen last meer van kwaaltjes!

Ben 11 augustus uitgerekend.

Groetjes!

18. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames!

19. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Xxlove06 en maria heel veel sterkte. Wat vreselijk dat het toch nog kus is gegaan. Ikvoel met jullie mee!

Ik ben ook 11 augustus uitgerekend leontine:) amelien jij ook volgens mij?

Fijn de goede echos meiden,het schiet al op nu he?

Hier gaat het langzaam iets beter met misselijkheid, duizeligheid en al paar dagen geen koorts meer gehad. Gisteren weer begonnen met werk. En morgen echo voorr de nekplooimeting, spannend!

20. Mrs O

Mrs O Lid

26 jan 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zara 1983, Mijn man komt uit Uganda

Deel Deze Pagina