Jaaaah 12 weken bereikt!! <3 Joepie Morgen voor de 3e x naar de dokter MOet vanwege eerdere miskramen. Ik lees dat het fout is gegaan bij aantal dames wat jammer, maar onthou je ben super vruchtbaar na n mk he!! als je er al aan toe ben xxx
Hoihoi! Ik zal me ook even aanmelden eerste kindje, 27 jaar en 11 augustus uitgerekend! Als ik zo terug lees zag ik dat er meer die datum uitgerekend zijn. Wat erg om te horen dat het ook nog zo mis kan gaan.. Kan me niet indenken hoe erg dat is dat je eerst zo blij bent en daarna zo verdrietig... Sterkte voor jullie!!
@ shiltje: ik ben inderdaad ook 11 augustus uitgerekend. Misschien moeten we de lijst een keertje updaten?! Volgens mij zijn er intussen veel dames bijgekomen en wat datums gewijzigd... Weet alkeen niet hoe ver terug ik dat ding moet zoeken hahaha
Oh en gisteren het grote nieuws bekend gemaakt aan opa en oma. Super leuk en iedereen was erg blij! :-D
Ik heb een weekje cadeau gehad! Bleek op echo dat ik 8/8 uitgerekend ben ipv 15/8 volgend weekend echo geslachtsbepaling! Zo benieuwd of m'n zoontje een broertje of zusje krijgt!
Hier vandaag ook de termijnecho gehad! Op 20 augustus gezet... En alles is goed dus iedereen mag het hier nu weten!
Jaaa! Ik eb vandaag ook weer een controle gehad. Ze kon het hartje niet horen dus we hebben een snelle bonus echo gehad. Dus weer even heel snel een blik kunnen werpen 😍 en alles was nog goed. Nu pas weer over een maandje een afspraak. Duurt lang hoor.
Vandaag afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. 25 maart! Op 18 februari staat de volgende controle bij de vk. Spannend! De voorbereidingen voor de verbouwing zijn hier in volle gang. Van de open zolder moet een slaapkamer gemaakt worden voor mijn dochter.
hii allemaal, ik dacht btw dat het echt een fabeltje was. maar inderdaad werden wij ook de 1e a 2e x gelijk zwanger na de miskraam en tot nu toe nog steeds alles goed alweer bijna 11 weken . volgende week termijn echo. hierzo zijn we ook heel het huis aan het omgooien voor de bby en bbyproof maken enz.. bench gekocht voor de honden en die worden volgende maand geholpen. beide volle reuen en plassen vaak de hoeken van de kasten of stoelen onder. en dat mag niet meer gebeuren ook nieuwe meubels nieuw behang zit er al op en nieuw laminaat waar we een lak laagje overheen willen gooien zodat het beter bestand is tegen water. Happy me. mag me lekker uitleve haha
Hier alles nog oke voel me goed gelukkig Helaas wel last van stugge stoelgang en afscheiding word ik ook gek van... Maar goed morgen termijnecho ben benieuwt. Draag al 2 wk positibroeken heerlijk! Kraam: nog niets geregeld doe ik na morgen pas.
Hallo allemaal hier ook de termijnecho gehad nu 13 weken en 4 dagen uitgerekend op 6 augustus. Wel resus negatief uit het bloed, schijn je extra bloed te moeten prikken en evt een prik als de baby ooknegatief is. Verbouwing hoeven we weinig te doen waarschijnlijk alleen de badkamer uitbouwen dit omdat we nu alleen een douche hebben en uitstappen in de 'hal'. 26 februari pretecho om te kijken wat het word ben echt nieuwschierig! Maar eerst as zondag genieten van onze vakantie op Curacao
Morgen termijnecho plannen en bloed laten prikken. Volgende week nipt-test. Rond 14 weken nog een afspraak bij mijn gynaecoloog, En dan ga ik tot 34 weken naar een verloskundigepraktijk. Even geen ziekenhuis Uitgerekend op 26 augustus
Hey dames, Het was inderdaad stil hier, maar de gezelligheid is weer terug zie ik.. Hier staat de eerstvolgende afspraak ook pas op 24 feb voor een controle. Ik vind er ook wel lang tussen zitten hoor. Zou liever nog even een keer extra naar het hartje luisteren.. Maar goed, ik voel me goed en mn buikje lijkt met de dag te groeien, dus ik ga er maar van uit dat het goed gaat. Ik heb de uitslag van het bloedonderzoek, en gelukkig had ik de vijfde ziekte al eens gehad, dus verder geen probleem. Opgelucht.. Oh, heerlijk Anoniem lekker naar Curacao! Veel plezier! Rachelle88, we zijn op dezelfde dag uitgerekend, hier ook 20 augustus Mama20132015, dat is een mooi cadeautje! Zomaar een weekje verder! Weet bij jullie iedereen in de omgeving het nu al? Wij hebben het nu al wel heel veel mensen verteld.. Nog niet op Facebook gezet. Ik zal van de week de kraamzorg maar eens gaan bellen..
Ik heb de kraamzorg vorige week al gebeld ivm de zomervakantie.Intake is pas met 6-7 maanden. Met 9.6 al termijnecho gehad dus wel zin om over een dikke week weer te spieken! Ben benieuwd of de termijn dan nog gelijk is (ben iets naar voren gezet tov de vroegst mogelijke datum.) Nu op 20-8 uitgerekend.
Gisteren ook een goede termijnecho gehad! Frummel was 4 centimeter groot, ben daarom 2 dagen vooruit gezet naar 25 augustus en nu dus 11 weken jeeeeejj. De vk kon het uitwendig helaas niet goed zien omdat mijn baarmoeder naar achteren gekandeld ligt. Frummel ligt dus helemaal diep ver weggestopt. Heb over 3 weken een geslachtsbepaling echo gepland staan. Ben benieuwd of ze het dan wel kunnen zien. Had hier met mijn zoontje helemaal geen last van. Zodra het apparaat op mijn buik werd gezet zag je meneer liggen. Echofoto's zien er nu dus nog wazig uit, helaas.
Zo, kraamzorg geregeld.. Als ik niet voor 12 Augustus beval krijgen we dezelfde als bij ons zoontje.. Dus ik zal mn best doen om niet te bevallen voor 12 augustus..
Dag meiden! Gisteren de combitest gehad, nekplooi lag tussen de 1.5 en 1.7 mm, en de bloeduitslag was de meest gunstige uitslag die je kan krijgen! Deze was 1:5000 en hoger! Valt toch een soort last van mijn schouders af😊 Groetjes!
anoniem lekker hoor, geniet maar van je vakantie wat fijn van de goeie echo's Hier nog een weekje wachten. qua Kraamzorg heb ik al een afspraak 24 maart. rond 7 weken zwanger al gebeld maar meer toeval. Want wil omscholen en vroeg hoe het zat qua opleidingen in de zorg. zo kwamen we verder met dat ik pril zwanger was. gelijk een afspraak gemaakt. Huisje hier komt steeds verder af nieuw laminaat moet we nog leggen. hoopte dat al gedaan te kunnen hebben maar heb me paps daarvoor nodig die moet even kijken wanneer hij kan