Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Hier nog in onzekere fase voor NOD. Wel kwaaltjes: volle, pijnlijke borsten, darmen die rommelen, ruik alles extreem, 's nachts en 's ochtends steeds hongergevoel.
    Net nog testje gedaan, maar die KV 2v5 doet soms wel wat raar. Hij loopt traag door en nu is zelfs controlestreep vaag! Ik zie ondertussen bij t opdrogen dat t wel bijtrekt, maar echt....geduld wordt wel op de proef gesteld! Herkennen jullie dat? Durf pas na het weekend clearblue digitaal te doen....

2. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Gisteravond uit eten geweest met vrienden. Werd me toch een partij misselijk van die geuren! Hopelijk heb ik het goed kunnen verbloemen :)

Mijn borsten zijn ook voller en pijnlijk. Ook de steekjes en het drukkende gevoel in de buik zijn herkenbaar. Vind de buikklachten ook erg spannend steeds. Die mogen van mij wel achterwege blijven!

3. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Jeetje zeg, wat spannend! Ik heb pas 2 dagen na NOD getest, meteen een knaller. Herken dit dus niet.. Omdat zo veel zwangerschappen nog misgaan voor NOD, bij positieve test, test ik nooit voor NOD. Beetje zelfbescherming. Je bent ook nog wel erg vroeg dus vage streep lijkt me wel logisch. Zie overigens wel 2 streepjes.. Hoop dat ze mooi op gaan lopen bij je!

4. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ik test ook alleen zo vroeg wanneer ik me erg zwanger voel, hoor! En dat was dus nu en bij vorige twee zwangerschappen heel duidelijk ;) ik vind t gewoon vaag dat ook controlestreep zo vaag blijft. Maar wie weet als ie straks goed droog is dat het anders er uit ziet.

5. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ik heb ook getest me k2v5, en ik vond ze ook langzaam oplopen, pas na de 5 minuten kwam er een streepje (die was dan wel heel duidelijk), ook na nod. Dus ik zou als ik jou was gewoon een ander merk proberen hoor. En idd, 4 dagen voor nod verwacht je geen duidelijk streepje, maar wel een duidelijke controle streep. Deze test zou ik niet vertrouwen persoonlijk.... (Al is een tweede streepje een tweede streepje natuurlijk, maar zou nog niet vol vertrouwen zijn...)

6. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Vreemd he? Welk merk raden jullie aan? Overigens, dit zijn de testen van gisteren en eergisteren. Dus ik geloof wel dat ik zwanger ben en niet dat al die testen vals positief zijn ;)

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi Juffie, Die test is niet goed. De controle streep hoort een stuk duidelijker te zijn. Als bij de kruidvat testen de streepjes nog relatief licht zijn zou ik niet over gaan op een ander merk. De meeste zijn veel minder gevoelig en daar zul je geen of een veel lichter streepje op zien. Gefeliciteerd iig! Er zit zeker wat! :)

Dese: oh! Balen is dat! Ik heb het nu ook best vaak met vlagen hoor. Dat ik echt enorm misselijk kan worden. Gister bij een borrel van mijn werk ook zo erg. Volgens mij had ik het bij de zwangerschap van mijn dochter nog helemaal niet zo vroeg dus dit voorspelt weinig goeds. :)

Gister is mvm geweest. Ik vond die test toch een partij licht. Gelijk in de stress. Die eerste twaalf weken duren zooo lang! Morgen over twee weken de eerste echo met ruim 7 weken. Zo spannend en eng. De eerste zwangerschap stond ik er zo blue in. Dat is nu niet meer. Je weet wat er allemaal mis kan gaan en ik merk wel dat het begin iig al wat onbezorgder is dan bij onze dochter.

8. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Die testjes zien er al een stuk beter uit! Zo zagen ze er bij mij ook uit. Dit is denk op 5 minuten? Als je na 10 minuten kijkt zijn ze een stuk duidelijker, tenminste, bij mij;) begon ook met testen op ongeveer 4 dpo ;)

9. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    @Juffie2 wat vervelend dat je tests nog zo onduidelijk zijn! Waarom gebruik je niet een digitale van CB? Dan is er geen twijfel meer mogelijk...

Hier mijn knaller van vanmorgen die ik toch wel even met jullie wilde delen!

Bijgevoegde bestanden:

10. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

O wow! Gefeliciteerd!

Ik ga dit weekend digitale doen ;)

11. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Ben benieuwd Juffie! Zal voor je duimen!

12. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Hoi iedereen alvast een dikke proficiat.
    Mag ik mij er ook bijvoegen. Ik vandaag een test gedaan en die was 'positief. Online zeggen ze dat het uitgerekend is voor 9 augustus. Vanavond naar de huisarts voor een bloedafname

13. Anoniem1990

4 dec 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedeavond wil me ook graag bijvoegen in het onderwerp. 2 maanden geleden gestopt met de pil, met de gedachte dit kan een half jaar tot een jaar duren.. Al aantal dagen vreemde klachten, dacht doe voor de grap een test en jahoor dikke streep!! Super blij zijn we met het nieuws, maar ook erg spannend hoor, eerste kindje!!

14. Louloute

Louloute Niet meer actief

hey meiden mag ik hier komen kletsen? heb vandaag positief getest met clearblue (1-2 weken):)
    het blijft nog zeker spannend want het is pas 10dpo vandaag. 9 december is mn nod!
    maar ik heb er goed gevoel over, we zullen zien ;)
    owja en volgens FF ben ik 17 augustus uitgerekend!

15. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Welkom allemaal.. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Gezellig al die augustus-baby's :)

16. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Welkom meiden! :)
    En gefeliciteerd!

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Welkom allemaal! Gefeliciteerd!
    Hopen op plakbeebs voor ons allemaal!

Zijn jullie ook zo nerveus? Ik durf er nog helemaal geen vertrouwen in te hebben. Eerst maar eens de echo afwachten. Nog twee weken. Twee heeeeele laaaaange weken. :)

18. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Welkom allemaal!! En natuurlijk gefeliciteerd.
    We hebben gezamenlijk nog een lange weg te gaan, maar het begin is er :D

Ik moet nog 17 dagen Magnolia.. 17 lange dagen!;)

19. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ik nog 28 dagen....

20. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik hoef pas 12 januari, tot die tijd mag de beeb heel hard zijn best gaan doen. Ik vind het ook enorm spannend, hopelijk mogen wij eindelijk eens echt gaan genieten van het zwanger zijn...

Vanavond eerst sinterklaas vieren!!! Wij doen niet aan cadeautjes, maar ik ga lekker koken voor mijn ouders, zusje en haar vriend. Net bedacht dat ik toch ook nog een sinaasappelsaus er bij wil doen en hopla in één keer gelukt, lig helemaal op planning, hoef vanavond alleen de mix grill(op een bijzonder manier) nog te maken en de rest is afbakken en opwarmen. Gisteren alle bereidingen al gedaan.

Zo blij mee, nu kan ik vanmiddag na mijn werk zelfs nog ff een uurtje rusten!

Deel Deze Pagina